آشنایی با پرده زبرا

دسته ها :

cafe seo

پرده زبرا

  • در ادامه می خوانیم :
  1. پرده زبرا
  2. انواع پرده زبرا
  3. شستشوی پرده زبرا
  4. خرید پرده

پرده زبرا

پرده های زبرا یکی از مدرن ترین و جدیدترین پرده ها هستند که به صورت تور و پارچه طراحی می شوند. این پرده ها در عین سادگی می توانند جلوه جذابی را برای ساختمان شما به ارمغان بیاورند. پرده زبرا نوعی پرده کرکره ای دو لایه هستند که از یک لایه تور و یک لایه پارچه تشکیل شده اند. این پرده ها در طرح ها و مدل های مختلفی در بازار موجود می باشند و قابلیت نصب به صورت اتوماتیک و دستی را دارند. این پرده ها می توانند به صورت کامل ایمنی ساختمان شما را تامین کرده و به عنوان پوششی مناسب باعث حفظ حریم شخصی شوند.

 

فهرست مطالب

    پرده های زبرا دارای مدل های مختلفی هستند که هر کدام با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون ساختمان متفاوت می باشد که عبارت است از:

    پرده زِبرا ساده: پرده های زبرای ساده همان طور که از نامش مشخص است دارای طرح های ساده بوده و معمولا برای دکوراسیون های مدرن مناسب می باشد.

    پرده زِبرا ترکیبی: این نوع پره ها معمولا از دو طرح ساده و گلدار به صورت ترکیبی استفاده شده و اغلب برای هتل های لوکس و رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد.

    پرده زِبرا طرح دار: این پرده ها دارای طرح های متنوعی هستند و می توانند فضایی پویا و جذاب را برای شما به ارمغان بیاورند.

    پرده زِبرا پلیسه: پرده های پلیسه ای به دلیل جلوه جذاب خود برای ساختمان های کلاسیک مناسب هستند و دارای طرح های ساده و یا گلدار و رنگ های متنوع می باشند.

    پرده - زبرا - فرتاک -دیزاین

    جدیدترین مدل پرده زِبرا

    پرده های زبرا یکی از جدیدترین نوع پرده های موجود در بازار است که می تواند بر روی زیبایی ساختمان تاثیر بسیاری داشته باشد. این پرده ها دارای طرح ها و مدل های متنوعی هستند که قابلیت هماهنگی با انواع دکوراسیون ها دیزاین ها را دارند. شما می توانید جدیدترین مدل پرده زبرا را از فروشگاه فرتاک دیزاین بخواهید. این فروشگاه ارائه کننده جذاب ترین و بروزترین مدل پرده در ایران هستند و دارای مشاورینی بسیار خلاق و ایده پرداز می باشند و شما می توانید بروزترین مدل های پرده را از این فروشگاه بخواهید.

     

    نصب پرده زِبرا

    نصب پرده زبرا کار سختی نیست ولی در صورتی که به صورت اصولی انجام شود تاثیر بسیاری بر روی زیبایی پرده دارد. به همین دلیل بهتر است که برای نصب پرده از افراد باتجربه کمک بخواهید. برای این که پرده را نصب کنید نیاز به اندازه گیری های دقیق و اصولی بوده تا محل نصب به صورت دقیق محاسبه گردد.

     

    بیشتر بخوانیم : نصب پرده زبرا 

    انواع پرده زِبرا

    به طور کلی می توان گفت که پرده های زبرا از نظر جنس به دو دسته پرده زبرا ترک و پرده زبرا ایرانی تقسیم بندی می شود:

    پرده زِبرا ترک: بسیاری از خریداران خوش سلیقه پرده های زبرای ترک را برای منزل خود انتخاب می کنند. این پرده ها یکی از زیباترین و متفاوت ترین نوع پرده زبرای موجود در بازار است که طرفداران بسیاری دارد. این پرده از جنس ترک باکیفیت و اصل است و به دلیل دوام بالا به سرعت جایگاه بالایی را در بازار بدست آورده است.

    پرده زِبرا ایرانی: بسیاری از پرده های زبرای ایرانی موجود در بازار از جنس پلاستیک هستند که بر روی پنجره استوار نداشته و سریع چروک می شوند. ولی پرده های زبرای ایرانی موجود در فرتاک دیزاین بسیار نرم و خوش حالت بوده و می تواند ساختمان شما را به صورت چشمگیری زیبا و جذاب نماید.

    پرده های زبرا برای مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله انواع مکان های نصب پرده زبرا عبارت است از:

    پرده زبرا آشپزخانه: برای انتخاب پرده های آشپزخانه بهتر است از طرح های ساده استفاده شود زیرا آشپزخانه دارای فضای محدودی بوده و لوازم زیادی دارد و از این رو مدل های ساده تر برای آن مناسب تر است. همچنین پرده های آشپزخانه حتما باید از نوع قابل شستشو انتخاب شود تا در صورت لزوم بتوان آن را شست.

    پرده زبرا پذیرایی: پذیرایی از جمله اصلی ترین مکان برای دورهمی ها می باشد. بدین منظور طرح و مدل پرده های زبرا باید با نوع دکوراسیون شما هماهنگی داشته باشد. اغلب افراد برای پذیرایی از پرده های زبرای کلاسیک استفاده می کنند زیرا نمای این پرده ها بسیار جذاب و چشم نواز است.

    پرده زبرا اتاق خواب: اتاق خواب مکانی جهت استراحت و آرامش است. بنابراین پرده های ساده بهترین گزینه برای اتاق خواب به شمار می رود. البته طرح و مدل پرده های اتاق خواب به سبک اتاق و سلیقه هر فرد بستگی دارد.

    پرده زبرا برای پذیرایی

    سالن پذیرایی محلی برای گردهمایی خانوادگی و دوستانه است به همین دلیل باید از پرده هایی با طرح و رنگ های گرم استفاده شود. این پرده ها باید بر اساس نوع پنجره شما انتخاب شود. به عنوان مثال در صورتی که سالن پذیرایی شما بزرگ است برای افزایش جذابیت سالن ابعاد پرده را بزرگ تر از ابعاد پنجره در نظر بگیرید تا ابهت پذیرایی شما افزایش یابد و بالعکس در صورتی که سالن پذیرایی کوچکی دارید می توانید پرده ها را به اندازه ابعاد پنجره خریداری کنید تا سالن شما کوچک به نظر نیاید.

    پرده - زبرا - فرتاک -دیزاین پرده - زبرا - فرتاک -دیزاین

    تماس با ما فرتاک دیزاین

    شستشوی پرده زِبرا

    با وجود این که پرده های زبرا یکی از بهترین و جذاب ترین پرده های موجود در بازار است ولی همچنان نیاز به شستشو دارند. در نتیجه برای این که عمر پرده خود را افزایش دهید و از افت کیفیت آن جلوگیری کنید بهتر است با روش های شستشوی پرده زبرا آشنا شوید. از جمله مهم ترین روش های شستشوی پرده زبرا به شرح ذیل می باشد:

    غبار روبی پرده: برای تمیز کردن سطحی پرده ها می توانید از روش غبار روبی استفاده کنید. برای این کار باید از شامپو فرش و یا بخار شوی استفاده نمود. با این روش پرده ها آسیبی نخواهند دید.

    شستشوی کلی پرده زبرا: ممکن است شما سالی یک مرتبه تصمیم بگیرید که پرده های خود را به صورت کامل بشویید. برای این کار برای این کار باید ابتدا پرده ها را از سقف جدا کرده و درون آب داغ قرار دهید و با استفاده از اسفنج و شوینده مناسب آن را تمیز کرد.

    نحوه نصب پرده زِبرا

    پرده های زبرا را می توان به روش های مختلفی نصب و اجرا کرد. از جمله روش های نصب پرده به شرح ذیل می باشد.

    نحوه نصب پرده زِبرا سقفی: اولین قدم برای نصب پرده در زیر سقف تعیین محل دقیق نصب می باشد. برای این کار می توانید مکان دقیق نصب را با استفاده از یک خودکار علامت گذاری نمایید. سپس با استفاده از دریل محل دقیق آن را سوراخ کرده و رول و پلاک نمایید.

    در مرحله بعدی کانال ها را در زیر بست های نصب شده قرار داده و آن ها را چفت کنید. دقت داشته باشید که قاب ها به صورت محکم و استوار بر روی بست ها قرار گیرند.

    نحوه نصب پرده زبرا دیواری: برای نصب پرده های زبرا به روش دیواری نیز می بایست ابتدا محل نصب را علامت گذاری کنید. سپس محل علامت گذاری شده را با استفاده از دریل سوراخ کرده و رول و پلاک را درون آن قرار دهید.

    در این مرحله نیز باید قلاب ها را در داخل بست ها محکم کرده تا پرده به صورت محکم و استوار بر روی پنجره قرار گیرند.

     

    بیشتر بخوانیم : خرید پرده زبرا 

    خرید پرده

    شاید به ظاهر خرید پرده کار آسانی باشد ولی باید در انتخاب آن توجه بسیاری نمود. اولین نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد، جنس پرده است. پرده باید کیفیت بالایی داشته و قابل شستشو باشد. نکته بعدی که در هنگام خرید پرده زبرا لحاظ گردد، نوع پرده و طرح و مدل آن می باشد. بدین صورت که شما ابتدا باید نوع دکوراسیون پرده خود را در نظر گرفته و بر اساس آن مناسب ترین طرح و رنگ را انتخاب نمایید.

    نکته پایانی

    پرده های زبرا یکی از بهترین گزینه ها برای افزایش جذابیت ساختمان به شمار می رود. این پرده ها دارای طرح ها و مدل های مختلفی بوده و می تواند به صورت کامل نمای ساختمان شما را تغییر دهد.

    سوالات متداول Expand مدل پرده زبرا چیست ؟ Expand

    پرده های زبرا دارای مدل های مختلفی هستند که هر کدام با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون ساختمان متفاوت می باشد که عبارت است از:

    پرده زبرا ساده: پرده های زبرای ساده همان طور که از نامش مشخص است دارای طرح های ساده بوده و معمولا برای دکوراسیون های مدرن مناسب می باشد.

    پرده زبرا ترکیبی: این نوع پره ها معمولا از دو طرح ساده و گلدار به صورت ترکیبی استفاده شده و اغلب برای هتل های لوکس و رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد.

    پرده زبرا طرح دار: این پرده ها دارای طرح های متنوعی هستند و می توانند فضایی پویا و جذاب را برای شما به ارمغان بیاورند.

    جدیدترین مدل پرده زبرا چیست ؟ Expand

    پرده های زبرا یکی از جدیدترین نوع پرده های موجود در بازار است که می تواند بر روی زیبایی ساختمان تاثیر بسیاری داشته باشد. این پرده ها دارای طرح ها و مدل های متنوعی هستند که قابلیت هماهنگی با انواع دکوراسیون ها دیزاین ها را دارند. شما می توانید جدیدترین مدل پرده زبرا را از فروشگاه فرتاک دیزاین بخواهید.

    پرده زبرا چیست ؟ Expand پرده های زبرا یکی از مدرن ترین و جدیدترین پرده ها هستند که به صورت تور و پارچه طراحی می شوند. این پرده ها در عین سادگی می توانند جلوه جذابی را برای ساختمان شما به ارمغان بیاورند. پرده زبرا نوعی پرده کرکره ای دو لایه هستند که از یک لایه تور و یک لایه پارچه تشکیل شده اند. این پرده ها در طرح ها و مدل های مختلفی در بازار موجود می باشند و قابلیت نصب به صورت اتوماتیک و دستی را دارند. این پرده ها می توانند به صورت کامل ایمنی ساختمان شما را تامین کرده و به عنوان پوششی مناسب باعث حفظ حریم شخصی شوند.

    مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم