انتخاب بهترین رنگ بندی کاغذ دیواری

دسته ها :

Majid Nourozi

یکی دیگر از موضوعات وبسایت فرتاک دیزاین رنگ بندی کاغذ دیواری است که در این مقاله قصد داریم به توضیح این موضوع بپردازیم، در حال حاضرنصب کاغذ دیواری جایگزین بسیار مناسبی برای منازل و مکان های مختلف است که با نصب کاغذ دیواری در هزینه و زمان خود صرفه جویی می کنید.

با نصب کاغذ دیواری می توانید چندین رنگ را به طور همزمان استفاده کنید و این مزیت و امتیاز هایی که دیوارپوش­ها از جمله کاغذ و پوستر دیواری به ما می­دهند، توجه کنید که استفاده از کاغذ دیواری سختی هایی که رنگ کاری دارد را در بر ندارد و به راحتی می توانید در دیزاین منازل و یا محیط کار خود از آن استفاده کنید.

فهرست مطالب

    رنگ چه نقشی در مدل کاغذ دیواری دارد؟

    با وجود تنوع طرح و رنگ­ها در دنیای کاغذ دیواری ها و دکوراسیون داخلی ما قدرت انتخاب بیشتری برای رنگ­ها داریم؛ با در نظر گرفتن سلیقه های مختلف تولید کنندگان کاغذ دیواری یک طرح کاغذ دیواری را در قالب رنگ­های مختلف تولید می­کنند ­و در بازار پخش می­کنند تا در صورتی که طرح خاصی از کاغذ دیواری طرفداران زیادی داشته باشد مشتریان بتوانند آن طرح را در رنگ­های مختلف سفارش دهند وبا دکوراسیون منازل و یا محیط کاری خود ست کنند.

    توجه کنید که درحال حاضر آلبوم های مختلفی در طرح و رنگ های متنوع در بازار موجود می­باشد ، بسیاری از مشتریان سوالات بسیار مختلفی در مورد تنوع رنگ و تعداد رنگ های موجود در آلبوم کاغذ دیواری را دارند. البته در بیشتر موارد افراد به دنبال بهترین رنگ برای منزل و یا محیط کار خود می­باشند؛ به همین جهت در این مقاله تصمیم بر این داریم که در مورد رنگ کاغذ دیواری و انواع آن و نحوه انتخاب درست کاغذ دیواری برای محیط مورد نظر شما صحبت کنیم پس حتما این مقاله را انتها مطالعه کنید.

    مقاله پیشنهادی:  بهترین روش کندن کاغذ دیواری از روی دیوار

    انتخاب بهترین رنگ بندی کاغذ دیواری

    بررسی انواع رنگ بندی کاغذ دیواری

    رنگ ها تاثیرات زیادی از نظر بار روانی در انسان ها و ایجاد جذابیت در محیط  دارند، به همین جهت قابلیت اثر گذاری رنگ­ها بر محیط و افراد بسیار است که در انتخاب و خرید کاغذ دیواری خوب اهمیت بالایی دارد.

    در حال حاضر میلیون ها رنگ مختلف وجود دارد و با بکاربردن این رنگ ها در تولید کاغذ دیواری تولید کنند می توانند کاغذ دیواری های تک رنگی مثل سبز، قرمز، آبی، بنفش، زرد، نارنجی، صورتی، مشکی،  قهوه ای، نقره ای، سفید، طوسی و … تولید کنند و در اختیار مشتریان قرار دهند توجه کنید اگر کاغذ دیواری طرح ساده و تک رنگ را به تنهایی نمی پسندید، می توانید ترکیبی  از کاغذ دیواری های تک رنگ طرح تینه ای و یا کاغذ دیواری نقش برجسته تک رنگ به کار ببرید.

    در برخی از کاغذ دیواری های موجود در بازار امکان دارد که بیش از یک رنگ و یا صد و حتی هزاران رنگ مورد استفاده قرار گیرد،  به دلیل متنوع بودن رنگ هایی که در تولید کاغذ دیواری به کار برده شده است ما می توانیم کاغذ دیواری را با دیگر وسایل موجود در خانه و یا محیط کار ست کنیم و دیزاین منحصر به فردی را بسازیم.

    در اولین نگاه به کاغذ دیواری­های رنگی امکان دارد که فقط بعضی از رنگ­ها برای ما قابل تشخیص باشد در صورتی که برخی از طرح های کاغذ دیواری ممکن است از بسیاری از رنگ هایی که حتی شما اسم آن را نمیدانید استفاده کرده باشند.

    مقاله پیشنهادی: رنگ بهتر است یا کاغذ دیواری


    انتخاب بهترین رنگ بندی کاغذ دیواری

    بهترین و مشتری پسند ترین رنگ های استفاده شده در تولید کاغذ دیواری

    در این بخشی برخی از رنگ های پرکاربرد در تولید کاغذ دیواری را معرفی می نماییم توجه کنید که بسیاری از این رنگ ها را با نام اشتباه می شناسیم و در این قسمت شما را با نام های واقعی آن­ها آشنا می­نماییم.

    • لاجوردی Smalt
    • بیزانتیم Byzantium
    • کردوبایی Cordovan
    • ورمیلیون Vermilion
    • سی ینا Sienna
    • گامبوژ Gamboge
    • فولوس Fulvous
    • طاووسی Pavo
    • زنگاری Verdigris
    • گل سنگی Lichen
    • مالاکیت Malachite
    • آرئولین Aureolin
    • خاک رسی Bole
    • فالو Fallow

    و در حال حاضر بیش از هزار رنگ دیگر در بازار رایج است که مورد استفاده تولید کنندگان کاغذ دیوار قرار گرفته است.

    مقاله پیشنهادی: نحوه جداسازی کاغذ دیواریرن

    معرفی انواع رنگ های کاغذ دیواری برای دکوراسیون های منازل و محیط کار

    با درنظر گرفتن مطالب گفته شده در ابتدای این مقاله و آنچه که در ابتدا بیان کردیم بهتر است علاوه بر انتخاب بهترین رنگ کاغذ دیواری به نکات دیگر مثل دکوراسیون محیط و وسایلی که در آن محیط چیده شده توجه کنید. تا بتوانید بهترین کاغذ دیواری را برای مکان مورد نظرخود انتخاب کنید.

    توجه: برای انتخاب بهترین رنگ کاغذ دیواری برای منازل و یا محیط کار خود بهتر است رنگ قالب و رنگ اصلی محیط را پیدا کنید تا بتوانید بهترین و زیباترین رنگ را برای دکوراسیون منزل خود پیدا کنید.

    انواع رنگ های کاغذدیواری

     

    بهترین پالت رنگ بندی کاغذ دیواری  را از کجا پیدا کنیم؟

    میتوانید در موتورهای جستجوگر از جمله گوگل،بینگ و.. رنگ مورد نظر خود را جستجو کنید و یا از کارشناسان فروش کاغذ دیواری و دکوراسیون داخلی تقاضا کنید تا پالت رنگ آلبوم مورد نظرتان را نشان دهند و بتوانید بهترین رنگ را برای کاغذ دیواری خود انتخاب کنید.

    هنگام ست کردن رنگ وسایل و رنگ کاغذ دیواری هارمونی رنگ ها نیاز است که به خوبی رعایت شود، اگر رنگ بندی کاغذ دیواری برای شما اهمیت بالایی دارد بهتر است در انتخاب آن تمام دقت خود را به کار بگیرید.

    در خصوص رنگ ها و کاربردهای مختلف آن بهتراست تحقیق و مطالعه کنید. اگر شما به عنوان یک دکوراتیو در حال فعالیت هستید نیاز است که رنگ ها را بشناسید وبدانید که هر کدام از رنگ­ها برای چه سبک دکوراسیونی مناسب تر و کاربردی تر می باشند.

    بهترین رنگ های مکمل در رنگ بندی کاغذ دیواری کدام است؟

    آلبوم های کاغذ دیواری به دلیل تنوع بالا در رنگ و کیفیت­های متنوع دست ما را برای انتخاب رنگ کاغذ دیواری باز گذاشته و به راحتی می توانید کاغذ دیواری مورد نظر خود را انتخاب کنید و دکوراسیون منحصر به فردی به مکان مورد نظر خود اضافه کنید.

    نکات مهم در خرید کاغذ دیواری

    اگر قصد خرید کاغذ دیواری برای منزل یا محیط کار خود را دارید علاوه بر انتخاب درست رنگ کاغذ دیواری باید به نکات دیگر نیز توجه کنید؛ از مهم ترین و بهترین نکاتی که باید به آن توجه کنید مقایسه چند برند و رنگ کاغذ دیواری است، قبل از انتخاب کاغذ دیواری سعی کنید چند رنگ و طرح را روی دیوار قرار دهید و نتیجه کار را ببینید، به هیچ وجه در انتخاب رنگ و طرح کاغذ دیواری و خرید کاغذ دیواری عجله نکنید، نهایت دقت را در خرید کاغذ دیواری بکار ببرید که نهایتا انتخاب درستی داشته باشید.

    با یک جستجو ساده در اینترنت می توانید رنگ و مدل سال را انتخاب نمایید، استفاده از طرح ها و مدل های جدید می توانید فضای زیباتری برای خود بسازید هر ساله معمولاً با توجه به ویژگی های کاغذ دیواری، یک رنگ به عنوان رنگ سال انتخاب می گردد.

    زمان خرید کاغذ دیواری به نوع متریال استفاده شده در آن توجه کنید، کاغذ دیواری یه غیر از مقاومت بالا باید قابلیت شستشو هم داشته باشد، مقاوم بودن کاغذ دیواری باعث جلوگیری از ایجاد هرگونه ضربه و خط و خش می شود.

    توجه کنید تناسب و رنگ و طرح در دکوراسیون برقرار باشد و قبل از انتخاب کاغذ دیواری، یک قسمت کوچیکی از کاغذ دیواری را با خود به منزل یا محیط کار بیاورید و حتما امتحان کنید، و نتیجه حاصل از نصب کاغذ دیواری را مشاهده کنید.

    برای انتخاب رنگ کاغذ دیواری به چه نکاتی باید توجه کرد؟

    یکی دیگر ازعواملی که در انتخاب رنگ کاغذ دیواری تاثیر گذار است میزان نور ساختمان است، متراژ فضای ساختمانی نیز از عوامل بسیار مهم وموثر در انتخاب رنگ کاغذ دیواری تاثیر گذار می باشد، کاغذهای دیواری به تنهایی بر میزان نور فضا اثر مستقیم می ‌گذارد؛ با انتخاب رنگ روشن می توانید میزان روشنایی فضای مورد نظر خود را تا حد زیادی بیشتر کنید، از عوامل تاثیر گذار در انتخاب رنگ و نور تعداد پنجره های موجود در محیط است.

    آیا رنگ کاغذ دیواری در قیمت نیز تاثیر گذاری است؟

    از عوامل تاثیر گذار در قیمت کاغذ دیواری متریال استفاده شده در تولید کاغذ دیواری و همچنین مدل و طرح انتخابی است؛ این موارد بر قیمت دیوارپوش ها تاثیر گذار هستند.

    انواع رنگ های کاغذدیواری

    بهترین کاغذ دیواری را از کدام فروشگاه خریداری کنیم؟

     همانطور که بیان نمودیم زمان خرید کاغذ دیواری به نکات مختلف توجه کنید، متنوع بودن رنگ کاغذ دیواری این امکان را فراهم کرده تا کاغذ دیواری­ای خریداری کنید که با محیط شما تناسب داشته باشد و زیبایی آنرا دو چندان کند. کاغذ دیواری در هر رنگ کاربرد مختلفی دارد.

    فروشگاه آنلاین فرتاک دیزاین این امکان را فراهم کرده تا محصولاتی مثل کاغذ دیواری، پوستر دیواری و پارکت لمینت و قرنیز را با بهترین کیفیت و قیمت خریدای کنید، فروشگاه فرتاک دیزاین با هدف ارائه خدمات آنلاین برای سهولت در خرید مشتریان این امکانر ا فراهم کرده تا بصورت اینترنتی از شهرها و استان ها مختلف خرید خود را انجام دهید. 

    شما می توانید برای مشاهده مدل ها و رنگ بندی های مختلف کاغذ دیواری به دسته بندی کاغذ دیواری در وبسایت فروشگاه آنلاین فرتاک دیزاین مراجعه کنید و کاغذ دیواری مورد نظر خود را با قیمت مناسب و متریال عالی خریداری کنید.

    توجه کنید که فروشگاه فرتاک دیزاین  با در نظر گرفتن نیاز های مختلف مشتریان کاغذ دیواری با مدل ها و رنگ های متنوع برای کاربرد مختلف را به فروش می رساند.

    همچنین می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در صفحه ارتباط با ما، با کارشناسان فرتاک دیزاین تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

    ممنون از همراهی شما عزیزان در صورتی که از مشتریان فروشگاه آنلاین فرتاک دیزاین هستید و تجربه خرید از ما را دارید در بخش دیدگاه وارد کنید تا دیگر کاربران از تجربه خرید شما عزیزان استفاده نمایند.

    سپاس از توجه و همراهی شما کاربر عزیز.

    مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم