انواع دیوار سبز

دیوار سبز

دیوارِ سبز  از مواد اولیه پلیمر صنایع پتروشیمی کشور تولید شده است. بنابراین ثبات رنگ و کیفیت محصول در مقابل نور خورشید از جمله خصوصیات اصلی این محصول است. این محصول که شباهت بسیار زیادی به گونه ی طبیعی خود دارد مزایا و کاربردهای متنوعی دارد. یکی از مزیت های دیوارِ سبز یا گرین وال عدم نیاز به آب دادن مانند گل ها و سبزینگی های طبیعی است. از دیگر مزایای دیوارهای سبز نسبت به گل ها و گیاهان طبیعی این است که محل جمع شدن جانوران و حشرات نیستند. از این رو از دیوارِ سبز مصنوعی در فضاهای بسته نیز به راحتی می توان استفاده کرد. ساخت دیوارِ سبز در خانه به فضای خانه حس سرزندگی القا می نماید.

 

فهرست مطالب

     

    نگهداری از دیوار سبز

    از آنجایی که این محصول اصولا به شکل عمودی اجرا می شوند، گرد و غبار کمتری بر روی آن ها می نشیند. بنابراین کمتر نیاز به تمیز کردن دارند. تمیز  کردن این  محصولات با آب و مواد شوینده معمولی امکان پذیر است. خاک و غبار نشَسته بر روی دیوارِ سبز مصنوعی را می توانیم با فشار باد دستگاه های دمَنده و گردگیرهای پَر یا نخی نیز تمیز کنیم. به طوری که ظاهر دیوار سبز مثل روز اول پاکیزه و نو شود. البته توجه داشته باشید که وسایل گردگیری به برگ های پنل گیر نکند. زیرا باعث کنده شدن آنها خواهد شد. توجه داشته باشید که این محصول باید از اجسام داغ و آتش دور باشد.

    دیوار- سبز - فرتاک دیزاین

    نصب دیوار سبز

    اجرا گرین وال با استفاده از میخ، پیچ، منگنه صنعتی، بست فلزی، چسب، سیم مفتول و… بر روی دیوار انجام می شود. همچنین می توان از سازه های پلاستیکی، چوبی و فلزی پیش ساخته به عنوان بستر مستحکم نصب پنل های گرین وال مصنوعی استفاده نمایید. سپس آنها را با بست کمربندی تثبیت کنید. این محصول را می توان با قیچی و یا کاتر برش داده و با متریال های دیگر ترکیب کرد و بر روی دیوار اجرا نمود. طراحی دیوارِ سبز مصنوعی و ترکیب آن با سایز دیوارپوش ها دکوراسیون فضای شما را متحول می نماید. همچنین می توانید در صورت لزوم این پنل ها را بدون اینکه آسیب ببیند باز کرده و به دیوار دیگری انتقال داد.

    دیوار - سبز - فرتاک دیزاین دیوار- سبز - فرتاک- دیزاین دیوار- سبز - فرتاک - دیزاین

    خرید دیوارِ سبز

    دیوار سبز مصنوعی قیمت های متنوعی دارد. بنابراین برای خرید گرین وال ارزان و مناسب بهتر است که تمامی مدل های این محصول را به صورت دسته بندی شده ببینید. به این شکل می توانید طرح ها و قیمت ها را با یکدیگر مقایسه نمایید. قیمت دیوار سبز و عکس با کیفیت تمامی این محصولات در سایت فرتاک موجود است. بنابراین خرید اینترنتی دیوارِ سبز برای شما بسیار آسان خواهد بود. همچنین برای مشاهده محصولات از نزدیک و خرید حضوری به شوروم فرتاک در غرب تهران مراجعه نمایید.

    تایل دیوارِ سبز مصنوعی,خرید اینترنتی دیوارِ سبز,دیوارِ سبز,خرید دیوارِ سبز مصنوعی,دیوارِ سبز مصنوعی,فروش تجهیزات دیوارِ سبز,قیمت دیوارِ سبز,فروش لوازم دیوارِ سبز,گرین وال مصنوعی,گرین وال,نصب دیوارِ سبز,قیمت دیوارِ سبز مصنوعی,اجرای دیوارِ سبز,ساخت دیوارِ سبز در خانه,دیوارِ سبز مصنوعی قیمت,اجرای گرین وال,گرین وال ارزان,طراحی دیوارِ سبز مصنوعی,دیوارِ سبز مدل شمشاد

    سوالات متداول

    نگهداری از دیوار سبز؟ Expand

    از آنجایی که این محصول اصولا به شکل عمودی اجرا می شوند، گرد و غبار کمتری بر روی آن ها می نشیند. بنابراین کمتر نیاز به تمیز کردن دارند. تمیز  کردن این  محصولات با آب و مواد شوینده معمولی امکان پذیر است. خاک و غبار نشَسته بر روی دیوار سبز مصنوعی را می توانیم با فشار باد دستگاه های دمَنده و گردگیرهای پَر یا نخی نیز تمیز کنیم. به طوری که ظاهر دیوار سبز مثل روز اول پاکیزه و نو شود.

    دیوار سبز مصنوعی؟ Expand

    دیوار سبز مصنوعی از مواد اولیه پلیمر صنایع پتروشیمی کشور تولید شده است. بنابراین ثبات رنگ و کیفیت محصول در مقابل نور خورشید از جمله خصوصیات اصلی این محصول است. این محصول که شباهت بسیار زیادی به گونه ی طبیعی خود دارد مزایا و کاربردهای متنوعی دارد. یکی از مزیت های دیوار سبز یا گرین وال عدم نیاز به آب دادن مانند گل ها و سبزینگی های طبیعی است. از دیگر مزایای دیوارهای سبز نسبت به گل ها و گیاهان طبیعی این است که محل جمع شدن جانوران و حشرات نیستند.

    نصب دیوار سبز؟ Expand

    اجرا گرین وال با استفاده از میخ، پیچ، منگنه صنعتی، بست فلزی، چسب، سیم مفتول و… بر روی دیوار انجام می شود. همچنین می توان از سازه های پلاستیکی، چوبی و فلزی پیش ساخته به عنوان بستر مستحکم نصب پنل های گرین وال مصنوعی استفاده نمایید. سپس آنها را با بست کمربندی تثبیت کنید. این محصول را می توان با قیچی و یا کاتر برش داده و با متریال های دیگر ترکیب کرد و بر روی دیوار اجرا نمود

    مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم