بهترین مدل موکت ظریف مصور

دسته ها :

Majid Nourozi

با یک نگاه سرسری به روند روز دنیا در حوزه طراحی دکوراسیون داخلی و معماری متوجه می‌شویم که این روند به سمت ساده‌سازی در حرکت است تا کمی از تنش و پیچیدگی‌های محل کار بکاهد و یک فضای آرام و راحت برای رهایی از تنش‌ها در محیط خانه ایجاد کند.

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای دستیابی به آرامش و ایجاد یک فضای زیبا انتخاب یک کفپوش ساده و باکیفیت است. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم تا به معرفی یک برند محبوب با کفپوش‌های زیبا، لطیف و بادوام بپردازیم. اگر قصد دارید تا بهترین انتخاب را از میان گزینه‌های موجود داشته باشید تا آخر مطالب همراه ما باشید.

فهرست مطالب

    بهترین مدل موکت ظریف مصور

    شرکت تولیدی ظریف مصور از سال 1363 فعالیت خود را در این صنعت آغاز کرده و طی این سال‌ها تبدیل به یکی از برترین تولید‌کننده‌های کفپوش باکیفیت و بادوام شده است. خبر خوب این است که شما می‌توانید بهترین موکت ظریف مصور را از وب‎سایت فرتاک با قیمتی کمتر از سایر سایت‌ها خریداری نمایید. مجموعه فرتاک، بستر خرید اینترنتی موکت ظریف مصور را با مناسب‎ترین قیمت برای مشتریان خود فراهم کرده است.

    در این بخش قصد داریم تا بهترین مدل موکت ظریف مصور از نظر مجموعه فرتاک را با یکدیگر بررسی کنیم. کفپوش‌های باکیفیت عالی و طرح شیک ظریف مصور به شرح زیر است :

    •     موکت تافتینگ کات

    به احتمال زیاد هنگام خرید موکت با اصطلاح تافتینگ آشنا شده‌اید. این نسل از کفپوش‌های جدید به صورت چند لایه و با دوامی بالا در مدل‌های مختلف تولید می‌شود. انواع مدل‌های موکت تافتینگ با پرز بلند،  یکی از تولیدات بی‌نظیر ظریف مصور است که با طول رول 12 متر، عرض رول 3 متر است و از نخ پلی پروپیلین یا پلی آمید با زیره نمدی تولید و عرضه می‌شود.

    این سبک از موکت‌ها در 6 طرح مختلف با طیف وسیع و کاملی از رنگ‌ها تولید می‌شود و جلوه‌ای خاص به محیط خانه شما هدیه می‌دهد. شما می‌توانید طرح مورد نظرتان را از سایت فرتاک تهیه کرده و فضایی گرم و بی‌نظیر برای خود و عزیزانتان به ارمغان بیاورید.

    بهترین مدل موکت ظریف مصور با پرز بلند به شرح زیر است:

    1. مدل هرمس
    2. مدل رویال کلاسیک
    3. مدل رویال
    4. مدل سیدنی
    5. مدل ارم
    6. مدل نویان

    موکت تافتینگ کات

    •    موکت تافتینگ لوپ

    در دهه‌های گذشته، موکت نوعی کفپوش ساده و نازک بود که برای پوشش کف‌سنگی و یا سیمانی اتاق‌ها به کار می‌رفت. اما امروزه، از موکت‌ها برای زیبایی و تزیین فضای داخلی خانه استفاده می‌شود و علاوه بر آن به حفظ گرمای خانه کمک شایانی می‌کند.

    در سال‌های اخیر، کیفیت موکت‌ها بهبود یافته است. به گونه‌ای که شما می‌توانید موکت مورد نظرتان را در شکل، کیفیت و تنوع متفاوت تهیه نمایید. یکی از موکت‌های باکیفیت و لطیف امروزی، موکت تافتینگ ظریف مصور است که از قدم زدن بر روی آن‌ لذت خواهید برد. با جرات می‌گوییم که بهترین مدل موکت ظریف مصور رقیبی سرسخت برای فرش‌های ماشینی به حساب می‌آید.

    اگر همچنان موفق به انتخاب بهترین مدل موکت ظریف مصور نشده‌اید، بدون شک تنوع رنگ و طرح موکت‌های زیر انتخابی ایده‌آل برای دکوراسیون و دیزاین محیط‌های داخلی به حساب می‌آید. برای طراحی این سبک از کفپوش‌ها از طبیعت الهام گرفته شده است. موکت تافتینگ در طول رول 12 متر و عرض رول 3 متر و از نخ پلی پروپیلین و یا پلی آستر تهیه می‌شود. این مدل از کفپوش‌ها نه تنها آرامش و امنیت را به شما هدیه می‌دهد، بلکه با ایجاد فضایی گرم و دلچسب محیطی برای خلق لحظات شیرین و آرامش بخش شما به ارمغان می‌آورد.

    بهترین مدل موکت ظریف مصور با سبک تافتینگ لوپ به شرح زیر است:

    1. مدل رها
    2. مدل هامون
    3. مدل ترانه
    4. مدل آرام
    5. مدل ساحل
    6. مدل هرمز
    7. مدل صدف
    8. مدل باران
    9. مدل پاییز

    موکت تافتینگ لوپ

    برند موکت‌سازی ظریف مصور به عنوان شرکتی معتبر و شناخته شده با راه اندازی خط تولید موکت اداری بار دیگر موفق شد تا جایگاه خود را در میان برترین تولیدکنندگان موکت در سراسر ایران حفظ کند. این طرح کلاسیک و ساده با پرز‌های بلند و ظریف از نخ 100% پلی آمید و در طول رول 12 متر و عرض 3 متر تولید شده و بهترین انتخاب برای سالن‌های نشیمن، دفاتر کاری، اتاق‌ جلسات و.. است که باعث زیبایی بیش از پیش محیط‌های داخلی می‌شود.

    بهترین مدل موکت ظریف مصور برای ادارات و دفاتر کاری به شرح زیر است :

    1. مدل آی هان
    2. مدل آی سو

    بهترین مدل موکت ظریف مصور

    واژه نمد برای همه ما تداعی کننده نوعی زیرانداز سنتی است که از الیاف پشمی ساخته شده و به زمان پدر بزرگ و مادر بزرگ‌های ما باز می‌گردد. امروزه، موکت نمدی که نسل جدیدی از کفپوش‌های سنتی است توسط دستگاه‌ها و ماشین‌آلات روز دنیا تولید و عرضه می‌شود.

    استفاده از واژه بهترین برای یک محصول معانی گسترده‌ای را در بر می‌گیرد. برای مثال بهترین مدل موکت ظریف مصور برای خانه با بهترین کفپوش برای سالن مطالعه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارد. با این وجود، مدل نمدی با  قابلیت نصب آسان، ماندگاری مناسب، قیمتی مقرون به صرفه و ترکیب رنگی متنوع انتخابی ایده‌آل برای مکان‌های مختلف از جمله منازل و دفاتر اداری است.

    موکت نمدی ظریف مصور در طول رول 25 متر ، عرض رول 3 متر و با الیاف پلی استر عرضه می‌شود و محبوب‌ترین طرح‌های آن به شرح زیر است :

    1. مدل مارلیک
    2. مدل قاصدک
    3. مدل شراره
    4. مدل سناتور
    5. مدل رویا
    6. مدل درنیکا
    7. مدل ارکید

    موکت نمدی

    توجه داشته باشید که یکی از برترین مشخصه‌های موکت سبک نمدی به عنوان بهترین مدل موکت ظریف مصور، ضخامت نسبتا مناسب این مدل است که نه تنها ماندگاری بالایی دارد، بلکه مانع از ضرب دیدگی کودکان می‌شود. خبر خوب این است که شرکت ظریف مصور با تولید موکت‌هایی از الیاف مصنوعی پلی استر با طرحی شبیه به لمینت های مدرن تلاش کرده تا بهترین محصولات خود را به بازار عرضه نماید و نظر مشتریان را به خود جلب کند. این دسته از محصولات دارای طول رول 25 متر و عرض 3 متر هستند و در بیش از 4 طرح و رنگ مختلف قابل خریداری است.

    مدل طرح پارکت نمدی :

    1. مدل توسکا
    2. مدل افرا

    بهترین مدل موکت ظریف مصور

    •  موکت کودک

    همانطور که قبلا عنوان کردیم شرکت ظریف مصور با تولید موکت و کفپوش‌های عالی و طرح‌های زیبا در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی کسب کرده است. یکی از دلایل تمایز موکت‌های ظریف مصور با دیگر موکت‌ها و کفپوش‌ها این است که این شرکت از الیاف مرغوب برای محصولات خود استفاده می‌کند.

    بافت نرم و لطیف و استفاده از الیاف مرغوب در مدل‌های زیر باعث شده تا ما این مدل‌ها را نیز در دسته بهترین‌ها قرار دهیم و به معرفی آن‌ها بپردازیم. شرکت ظریف مصور با تولید محصولات باکیفیت و با خاصیت عدم پرزدهی بهترین محصولات را برای اتاق کودکان و اتاق خواب‌ها به بازار عرضه کرده است و شما می‌توانید با انتخاب از میان محصولات متنوع زیر از وب‌سایت فرتاک، جلوه‌ای خاص به دکوراسیون داخلی منزل خود ببخشید.

    بهترین مدل موکت ظریف مصور با شرح زیر است :

    1. مدل بره ناقلا
    2. مدل مینیون

    طول رول محصولات فوق 12 متر و عرض آن 3 متر است. در موکت‌ مدل بره ناقلا از نخ پلی پروپیلین و در مدل مینیون از نخ 100% پلی آمید استفاده می‌شود.

    موکت کودک

    یکی دیگر از انتخاب‌های موجود برای اتاق کودکان، موکت‌های کودک نمدی با نخی پلی استر است که در طرح‌های زیر تولی می‌شود:

    1. مدل توی استوری
    2. مدل پونی

    موکت کودک

    خلاصه آنکه…

    سعی کردیم تا در مطالب فوق محبوب‌ترین موکت و کفپوش‌های ظریف مصور که مطابق با طراحی روز و تکنولوژی است را به شما، همراهان همیشگی و مشتریان گرامی، معرفی کنیم تا با یک دید باز برای ایجاد فضایی عالی و شیک در محیط خانه خود تصمیم بگیرید.

    توجه داشته باشید که مجموعه فرتاک در مسیر ایجاد یک فضای گرم و دلچسب همراه شما است. همچنین شما می‌توانید سایر طرح‌ها و رنگ‌های موکت ظریف مصور را در وب‌سایت فرتاک مشاهده نمایید. مجموعه ما با کمک و حمایت شما قله‌های ترقی را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد و روزانه با ارائه محصولات معتبر و شناخته شده به شما کمک می‌کند تا فضای رویایی برای خود بسازید.

    پرتکرارترین سوالات در زمینه بهترین مدل موکت ظریف مصور :

    1- خرید بهترین مدل موکت ظریف مصور از سایت فرتاک چه برتری در مقایسه با دیگر سایت‌ها دارد ؟

    مجموعه فرتاک با ارائه بهترین‌ها به تمام سلایق پاسخ مثبت داده است. شما می‌توانید محصول مورد نظرتان را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت از سایت فرتاک خریداری کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، درب منزل تحویل بگیرید.

    2- تمامی محصولات ظریف مصور در محصولات فوق خلاصه می‌شود ؟

    خیر! ما برای راحتی شما، در مطالب فوق، بهترین مدل موکت ظریف مصور را از نظر دیگر مشتریان جمع‌آوری و معرفی کردیم. با این وجود، شما می‌توانید دیگر محصولات باکیفیت ظریف مصور که با دقت بسیار بالا تهیه شده است را با قیمتی کمتر از وب‌سایت فرتاک خریداری نمایید.

    3- نحوه ارسال کالا وب‌سایت فرتاک چطور خواهد بود ؟

    مجموعه فرتاک چندین روش امن برای ارسال تمام کالاها در نظر گرفته است و شما می‌توانید بهترین روش را با توجه به محل زندگی خود انتخاب نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از راه‌های ارتباطی موجود در صفحه با ما در تماس باشید.

     

    مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم