تمیزکردن کاغذدیواری با بخارشور

دسته ها :

Majid Nourozi

تمیز کردن کاغذ دیواری با بخارشور

تمیز کردن کاغذ دیواری با بخارشور چگونه است؟  همان‌طور که می‌دانید امروزه مردم از کاغذدیواری برای زیبا‌تر شدن خانه‌های خود استفاده می‌کنند. استفاده از کاغذدیواری، می‌تواند فضای داخلی منزل شما را زیبا‌تر کرده و نمای جذابی را به آن ببخشد. اما استفاده از کاغذدیواری، می‌تواند معایبی را برای شما در برداشته باشد. همان‌طور که می‌دانید، باگذشت زمان، کاغذ دیواری‌ها حجم گردوغبار زیادی را به خود جذب خواهند کرد؛ بنابراین در هنگام خرید کاغذدیواری، این نکته را در نظر داشته باشید که کاغذ دیواری انتخابی شما قابل‌شست‌وشو باشد.

اما اگر کاغذدیواری شما نمای اولیه خود را از دست داد و کثیف شد، نگران این موضوع نباشید. امروز ما در سایت فرتاک، در کنار شما هستیم تا راه تمیزکردن کاغذدیواری را به شما بیاموزیم؛ بنابراین اگر قصد شست‌وشوی کاغذدیواری منزل خود را دارید، تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. پیشاپیش امیدواریم، مطالب ارائه شده در این سایت برای شما کاربردی واقع شود.

فهرست مطالب

    شستن کاغذ دیواری با بخارشوی

    آموزش شست‌وشوی کاغذدیواری، با استفاده از بخارشو

    همان‌طور که می‌دانید برای شست‌وشوی کاغذ دیواری و تمیزکردن آن، روش‌های گوناگونی وجود دارد. یکی از این راه‌ها شستن کاغذدیواری با استفاده از دستگاه بخارشوی است. قبل از هر کاری در ابتدا بهتر است به‌صورت امتحانی قسمتی از کاغذدیواری منزل خود را که در دید نیست با بخارشوی بکشید تا از آسیب نرسیدن به کاغذ دیواری منزل خود مطمئن شوید. سپس در نهایت می‌توانید شروع به شستن کاغذدیواری با بخارشوی نمایید.

    چنانچه شما از این روش برای شستن کاغذدیواری خود استفاده کنید، هیچ بویی از دستگاه ایجاد نشده و درعین‌حال، شما می‌توانید باقدرت بالای ناشی از بخار سطح کاغذ دیواری را مانند روز اول پاکیزه کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که از دستگاه بخارشوی در محیط‌های مرطوب نمی‌توانید استفاده کنید. در غیر این صورت، دستگاه بخارشوی کارایی اصلی خود را ازدست‌داده و به‌درستی این کار را برای شما انجام نخواهد داد.

    مقاله پیشنهادی: انتخاب بهترین رنگ بندی برای کاغذ دیواری

    نکاتی که در تمیز کردن کاغذ دیواری با بخارشور باید آن را در نظر داشته باشید

    در این قسمت از این مطلب، قصد بر این داریم تا نکاتی را درباره شست‌وشوی کاغذ دیواری با استفاده از دستگاه بخارشوی، برایتان بیان کنیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

    • در هنگام شست‌وشوی کاغذدیواری دقت داشته باشید که آب و بخار دستگاه نباید بیش از حد در بین درز‌های کاغذدیواری شما، نفوذ کند. زیرا به‌مراتب آب در زیر آن رفته و از سطح دیوار جدا می‌شود.
    • پس از اتمام کار، با استفاده از یک دستمال تمیز، دیوار را به‌ صورت کامل خشک کرده و در نهایت مطمئن شوید که کاغذدیواری مرطوب نیست.
    • اگر لکه‌ای از جوهر بر روی کاغذدیواری وجود داشت، می‌توانید در ابتدا آن را از بین برده و سپس از دستگاه بخارشویی استفاده کنید. برای این کار می‌توانید از گچ خیاطی و مسواک کمک بگیرید.
    • اگر لکه‌های ایجاد شده بر روی کاغذدیواری، چرب و یا روغنی بود، برای از بین بردن آن می‌توانید از محلول آب و سرکه استفاده نمایید.
    • اگر جنس کاغذدیواری شما غیر قابل‌شست‌وشو باشد، بهتر از برای تمیزکردن آن، از یک پاره تمیز و خشک استفاده کنید.
    • توجه داشته باشید که در هنگام این کار، در مخزن بخارشوی، به‌غیراز آب، از چیز دیگری استفاده نکنید.
    • برای تمیزکردن کاغذدیواری، در ابتدا، آن را از بالابه‌پایین گردگیری کرده و سپس با استفاده از دستگاه بخارشو، آن را تمیز کنید.
    • توجه داشته باشید از دستگاه بخارشوی فقط برای کاغذ دیواری‌های قابل‌شست‌وشو و مقاوم می‌توانید استفاده کنید.

    مقاله پیشنهادی: تفاوت کاغذ دیواری با پوستر

    سخن پایانی

    به پایان بخش دیگر از مطالب در سایت فرتاک رسیدیم. در این مطلب از این سایت، درباره تمیزکردن کاغذدیواری با بخارشوی، مطالبی را ارائه دادیم. همچنین نکاتی را در مورد نحوه این کار برایتان بیان کردیم. در نهایت دریافتیم، استفاده از دستگاه بخارشوی برای تمیزکردن کاغذدیواری، زمانی ممکن است که کاغذدیواری ما از جنس قابل‌شست‌وشویی برخوردار باشد. پس در خرید کاغذدیواری، این نکته را در ذهن خود داشته باشید.

    همچنین تست این کار، قبل از انجام‌دادن شست‌وشو، بر قسمتی که زیاد قابل‌دیدن نیست را فراموش نکنید. از اینکه تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید، نهایت تشکر و قدردانی را داریم. در نهایت امیدواریم از مطالب ارائه شده در این سایت، نهایت استفاده و لذت را برده باشید. در صورت داشتن هرگونه سؤال و یا ابهامی در این زمینه، می‌توانید آن را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

    همچنین می‌توانید تجارب خود را درباره این مطلب، با ما در همین سایت، در میان بگذارید. از حسن توجه شما، تا پایان این مطلب، نهایت قدردانی را داریم. فرتاک آرزومند موفقیت روزافزون شما، در تمامی امور زندگی‌تان خواهد بود.

     

    مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم