پرده زبرا گلدار

پرده زبرا گلدار

مشخصات محصول

ارتفاع شید:تا 3.5 متر
عرض شید:تا 2.8 متر
نوع مکانیزم:تک مکانیزم
مساحت شید:زیر 1.5 متر 1.5 متر محاسبه می شود
جنس پارچه:محصول ترکیه
کشور سازنده:ایران

پرده زبرا گلدار

پرده زبرا گلدار از انواع پرده زبرا دوبل است. تولیدی زبرا طرح های زبرا را در انواع مختلفی تولید نموده است. پرده گلدار همیشه طرحی پر طرفدار برای پذیرایی است. بنابراین اگر به دنبال پرده زبرا پذیرایی گلدار می گردید حتما از کدهای این محصول دیدن فرمایید. این محصول شامل طرح های گلدار بسیار متنوعی است. از طرح های این پرده می توان به طرح گل های طبیعی اشاره کرد. از دیگر طرح های پرطرفدار طرح گل داماسک این محصول است. این طرح یکی از پر طرفدارترین انواه پرده زبرا برای خانه های کلاسیک است. این مدل هم شامل گل های درشت و هم شامل گل های ریز است.برخی از کدها در واقع تنه درختان پاییزی است.

تنوع رنگی بالایی در این محصول مشاهده خواهید کرد. رنگ های کرم قهوه ای، سیاه سفید، صورتی، آبی و ... از جمله رنگ های این محصول است. این محصول کیفیت و دوام بسیار بالایی دارد. با خرید این نوع پرده زبرا تا سال ها خود را ار خرید پرده بی نیاز خواهید کرد. دقت و خلاقیت بسیاری در طراحی این پرده ها به کار گرفته شده است. همین امر باعث می شود در طول زمان هم این طرح ها قدیمی نشوند.

شرکت خوش سایه دارای بیست سال قدمت در زمینه تولید پرده های کرکره و زبرا است. پرده های تولیدی این شرکت از کیفیت خوبی برخوردار بوده و دارای تنوع رنگ و طرح قابل توجهی است.

پرده های زبرا تولیدی شرکت خوش سایه دارای انواع گوناگونی از جمله دبل، شب و روز، سیلوئت، ارسی، رومن و پوستری هستند.

قیمت پرده زبرا گلدار

پرده زبرای گلدار با کیفیت چاپ و طرح‌های گلدارش، نسبت به پرده زبرای ساده، قیمت بیشتری دارد. دلیل این تفاوت در قیمت، هزینه بیشتری برای تولید پرده‌های چاپی محسوب شدن زبرای گلدار است. هزینه نصب و خرید پرده‌های گلدار نیز بر اساس متراژ آنها محاسبه می‌شود. بنابراین پی بردیم که چه مواردی در قیمت پرده زبرا موثر است.

علاوه بر کیفیت پارچه و ابزار و گیربکس پرده، کیفیت چاپ روی پرده زبرا نیز در تعیین قیمت تأثیرگذار است. پرده‌های زبرای طرح گلدار در سایت ویکی دکو، از جنس پارچه‌های درجه یک ترک و با بالاترین کیفیت چاپ عرضه می‌شوند. این محصولات با طرح‌های گلدار زیبا و منحصر به فرد، می‌توانند اتاق شما را تزئین کرده و جلوه‌ی خاصی به آن ببخشند.

پرده زبرا گلدار برای چه بستر هایی مناسب است؟

پرده زبرای گلدار، یکی از زیبا و مناسب‌ترین گزینه‌های پرده برای آشپزخانه است. نصب این پرده‌ها در آشپزخانه، می‌تواند فضای آن را شاداب و زنده نگه دارد. همچنین، خصوصیاتی مانند قابلیت جمع شدن پرده زبرا و امکان نصب داخل قاب پنجره، آن را به گزینه‌ای بسیار مناسب برای نصب در آشپزخانه‌ها تبدیل کرده است. این پرده‌ها، با طرح‌های گلدار زیبا و جذاب، می‌توانند فضای آشپزخانه را تزئین کرده و جلوه‌ی خاصی به آن ببخشند.

پرده زبرای گلدار، یکی از پر استفاده‌ترین مدل‌های پرده زبرا در اتاق خواب‌های مدرن است. استفاده از عناصر دکوراسیون داخلی با نقش‌هایی درشت از گل‌های طبیعی و رنگارنگ، یکی از آخرین ترندهای موفق در طراحی و اجرای تزئینات داخلی محسوب می‌شود. پرده زبرای طرح گل نیز به عنوان یکی از این عناصر، در اتاق خواب مورد استفاده قرار می‌گیرد. زیبایی و نشاط و چشم‌گیر بودن پرده زبرای طرح گل، اصلی‌ترین دلیل استقبال از آن است. پرده زبرای طرح گل نه تنها در اتاق خواب بلکه در اتاق کودکان و دختران نیز، طرفداران زیادی دارد.

خرید پرده زبرا گلدار

برای خرید پرده زبرا، می‌توانید از سه روش خرید اینترنتی، تلفنی و حضوری استفاده کنید. فروشگاه ما شرایطی را برای مشتریانمان ایجاد کرده است که به صورت تلفنی و واتس اپی نیز مشاوره رایگان خرید پرده زبرا گلدار داشته باشند. پرده زبرای طرح گل دار، در ابعاد و اندازه‌های متفاوت قابل سفارش و خرید است. با محاسبه اندازه پنجره‌ها و اعلام آن به همکاران ما، می‌توانید پرده مورد نظر خود را سفارش دهید. شما با انتخاب طرح مد نظر خود می توانید اقدام به خرید اینترنتی پرده زبرا گلدار کنید و به صورت آنلاین سفارش خود را نهایی کنید.

خرید انلاین پرده زبرا گلدار دارای یک سری از مزایا مانند مشاهده تنوع بسیار زیادی از این محصول است. همچنین به راحتی و با چند کلیک می توانید قیمت های سایت های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و در جریان خرید پرده زبرا گلدار از بهترین قیمت بهره مند شوید. خرید پرده زبرا زبرا گلدار یک انتخاب هوشمندانه است، زیرا دارای طرح ها نقش های مختلفی است که می تواند به هر محیطی روحی تازه دهد و باعث زیبایی دو چندان آن شود.

بررسی نکات خرید آنلاین پرده زبرا

بررسی کیفیت پرده زبرا

یکی از مهم‌ترین نکات خرید آنلاین پرده زبرا گلدار، بررسی کیفیت آن است. در حالی که خرید این نوع پرده به صورت آنلاین به دلیل راحتی انجام و شباهت ظاهری بین محصولات، جذاب به نظر می‌رسد، باید به دقت به جزئیات کیفیتی محصولات توجه کرد. با توجه به اینکه پرده زبرا معمولاً در معرض نور خورشید و گرمای شدید قرار می‌گیرد، باید مطمئن شوید که پرده انتخاب شده از جنس با کیفیتی مانند پارچه‌ی پلی‌استر باشد و قابلیت مقاومت در برابر پوسیدگی و کاهش شدید رنگ را داشته باشد.

اندازه‌گیری صحیح

برای خرید پرده زبرا گلدار با موفقیت، باید اندازه‌گیری صحیحی از پنجره یا درب انجام دهید. اگر پرده زبرا خریداری شده بیش از حد بزرگ یا کوچک باشد، نه تنها ظاهر زیبایی نخواهد داشت، بلکه ممکن است نیاز به تغییر آن داشته باشید. بنابراین، پیش از خرید پرده زبرا، حتماً اندازه‌گیری صحیح را انجام دهید و در صورت نیاز از راهنمایی فروشنده یا تکنیسین استفاده کنید.

بررسی قیمت و مشخصات پرده زبرا گلدار

نکته دیگری که در خرید آنلاین پرده زبرا گلدار باید به آن توجه کرد، بررسی قیمت و مشخصات محصول است. قبل از اینکه تصمیم به خرید پرده زبرا بگیرید، باید قیمت محصول و هزینه ارسال را مقایسه کنید. همچنین، باید به مشخصات محصول دقت کنید و مطمئن شوید که پرده زبرا انتخابی با ویژگی‌هایی مانند جنس پارچه، طول و عرض درست باشد. همچنین، باید به نظرات و نقدهای مشتریانی که قبل از شما این محصول را خریداری کرده‌اند، توجه کنید تا بتوانید از تجربیات آن‌ها استفاده کنید و خرید خود را با اطمینان بیشتری انجام دهید.