پرده زبرا گلدوزی

پرده زبرا گلدوزی

مشخصات محصول

ارتفاع شید:تا 3.5 متر
عرض شید:تا 2.8 متر
نوع مکانیزم:تک مکانیزم
مساحت شید:زیر 1.5 متر 1.5 متر محاسبه می شود
جنس پارچه:محصول ترکیه
کشور سازنده:ایران

پرده زبرا گلدوزی

پرده زبرا گلدوزی شده از انواع پرده زبرا دبل است. این پرده از پر طرفدارترین طرح های پرده زبرا برای خانواده هاست. پرده زبرا گلدوزی شده کیفیت بسیار بالایی دارد و مناسب همه ی قسمت های خانه است. بنابراین برای سالن پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه می توانید از این پرده استفاده کنید. از آنجایی که گلدوزی روی پرده عملیات هزینه بری است، قیمت این پرده مقداری بالا به نظر می رسد. اما با توجه به زیبایی و جلوه و دوامی که دارد مقرون به صرفه است. اکثر طرح های گلدار این پرده گل های طبیعی با شاخ و برگ است. برخی از کدهای آن هم تک گل هستند که با فاصله از همدیگر قرار گرفته اند.

رنگ ها بسیار جذاب و متنوعی در این محصول موجود است. از رنگ های خواب و آرام گرفته تا رنگ های شارپ و جیغ در کدهای این محصول زیبا یافته می شود. رنگ کرم، قهوه ای، خردلی، قرمز، آبی و ... از جمله رنگ بندی این آلبوم زیبا است. کدهایی مربوط پرده سیاه و سفید گلدوزی شده بسیار جذابی در این محصول وجود دارد. پیشنهاد میکنیم این محصول را از دست ندهید و تمامی عکس های آن را به دقت مشاهده کنید. پرده سبز آبی از جمله رنگ های کمیابی است که در این محصول دیده می شود.

شرکت خوش سایه دارای بیست سال قدمت در زمینه تولید پرده های کرکره و زبرا است. پرده های تولیدی این شرکت از کیفیت خوبی برخوردار بوده و دارای تنوع رنگ و طرح قابل توجهی است.

پرده های زبرا تولیدی شرکت خوش سایه دارای انواع گوناگونی از جمله دبل، شب و روز، سیلوئت، ارسی، رومن و پوستری هستند.

پرده زبرا گلدوزی شده یک نوع پرده است که با استفاده از فنون گلدوزی و دوخت، طرح‌های مختلفی روی آن ایجاد می‌شود. طرح‌های گلدوزی شده روی پرده زبرا معمولاً با نخ های رنگی و پررنگ انجام شده و باعث می‌شود پرده شما به یک آثار هنری تبدیل شود. استفاده اصلی از پرده زبرا گلدوزی شده، به عنوان پرده در درب ورودی، پنجره، اتاق خواب، نشیمن و سایر اتاق های منزل است. همچنین در برخی موارد این پرده‌ها برای جلوگیری از نفوذ آفتاب و حفظ حریم شخصی نیز استفاده می‌شود. پرده زبرا گلدوزی شده به دلیل زیبایی، شیکی و استفاده از مواد باکیفیت از جمله پارچه‌های مخمل و ابریشم، محبوبیت زیادی در بین افراد برای تزئین منازل، هتل ها، رستوران‌ها و سایر مکان های عمومی دارد. یکی از بهترین پیشنهادهای ما به شما برای داشتن بهترین تجربه خرید آنلاین پرده زبرا گلدوزی همراه بودن با سایت فرتاک است.

ویژگی‌های پرده زبرا گلدوزی

پرده زبرا گلدوزی شده معمولاً از دو بخش تشکیل شده است: بخش پرده اصلی و بخش زیرین یا پرده داخلی. بخش پرده اصلی که طرح‌های گلدوزی شده را دارد به صورت یک برگ پارچه بزرگ است که بر روی قاب پنجره یا درب ورودی قرار می‌گیرد. بخش زیرین یا پرده داخلی به صورت یک پارچه کوچک‌تر است که به عنوان یک پرده ساده و برای جلوگیری از نفوذ نور و حفظ حریم شخصی استفاده می‌شود.

برای تولید پرده زبرا گلدوزی از پارچه های باکیفیت بالا مانند پارچه‌های مخمل، ابریشم و شیفون استفاده می‌شود. پارچه‌های مخمل به دلیل خصوصیات زیبایی و توانایی پذیرش طرح‌های گلدوزی بسیار محبوب هستند. همچنین ابریشم به دلیل لطافت و ظاهر شیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای تزئین پرده زبرا، از نخ‌های بسیار رنگی و پررنگ استفاده می‌شود که باعث می‌شود پرده زبرا به عنوان یک آثار هنری زیبا و شیک شناخته شود.

توجه داشته باشید که پرده‌های زبرا گلدوزی نیز ترکیبی از پرده‌های شید رول و کرکره هستند و همچنین شامل دو لایه موازی می‌باشند که از پارچه و تور تشکیل شده است. اگر به دنبال خرید پرده زبرا گلدوزی هستید باید بدانید انتخاب فوق العاده‌ای کرده‌اید زیرا این مدل پرده‌ها به خوبی می‌توانند باعث زیبایی و جذابیت هر بخش از منزل شما باشند. در این مدل از پرده‌ها از رنگ‌های تیره هم به همان اندازه رنگ‌های روشن استفاده می‌شود با این وجود همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد.

نکات خرید پرده زبرا گلدوزی

در هنگام خرید اینترنتی پرده زبرا گلدوزی باید توجه داشته باشید که از لحاظ قیمت و کاربردی بودن پرده انتخابی شما چه مزایایی دارد سپس با توجه به اطلاعات کسب کرده با آگاهی دست به ثبت خرید آنلاین پرده زبرا گلدوزی بزنید.

برای خرید پرده زبرا، می‌توانید به نکات زیر توجه کنید:

  1. کیفیت پارچه: برای خرید پرده زبرا بهتر است از پارچه‌های با کیفیت و مرغوب استفاده کنید تا پرده شما به مدت طولانی مدت در حالت خوبی باقی بماند. پارچه‌های مخمل، ابریشم و شیفون از جمله پارچه‌هایی هستند که برای ساخت پرده زبرا استفاده می‌شوند.
  2. طرح و رنگ: پرده زبرا گلدوزی با طرح‌های گلدوزی شده زیبا و جذابی از قبیل گل، برگ، شکلات و ... تولید می‌شود. همچنین رنگ پرده زبرا را باید با توجه به دکوراسیون داخلی اتاق انتخاب کنید و از ترکیبی از رنگ‌های زیبا استفاده کنید.
  3. اندازه: برای خرید اینترنتی پرده زبرا گلدوزی، باید اندازه پنجره را به دقت اندازه گیری کرده و پرده را با اندازه مناسب خریداری کنید. همچنین باید به طول پرده نیز توجه کنید که بهتر است پرده را به اندازه کف اتاق یا کمی بلندتر از آن بخرید تا زیبایی فضا را افزایش دهد.
  4. نوع پرده: این نوع پرده در دو نوع پرده داخلی و پرده برونی تولید می‌شود. پرده داخلی برای جلوگیری از نفوذ نور و حفظ حریم شخصی استفاده می‌شود و پرده برونی برای جلوگیری از ورود نور و گرما به داخل اتاق استفاده می‌شود. بنابراین بهتر است قبل از خرید، نوع پرده‌ای که برای نیاز شما مناسب است را تعیین کنید.
  5. قیمت: قیمت پرده زبرا گلدوزی، به دلیل کیفیت بالا و طرح‌های گلدوزی شده معمولا بالا است. بنابراین برای خرید پرده زبرا باید به قیمت آن توجه کنید و قیمت را با کیفیت و طرح آن مقایسه کنید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

قیمت پرده زبرا گلدوزی

 قیمت پرده زبرا به عوامل مختلفی وابسته است که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1.  کیفیت پارچه: قیمت پرده زبرا گلدوزی شده بر اساس کیفیت پارچه تعیین می‌شود. پارچه‌های با کیفیت بالاتر معمولاً قیمت بیشتری دارند.
  2. طرح و مدل: قیمت پرده زبرا نیز بر اساس طرح و مدل آن متفاوت است. طرح‌های پیچیده تر و گلدوزی شده بیشتر، قیمت بیشتری دارند.
  3. اندازه: اندازه و ابعاد پرده یکی دیگر از فاکتورهای تعیین کننده قیمت پرده است. پرده‌های بزرگتر معمولاً قیمت بیشتری دارند.
  4.  نوع پرده: نوع پرده (داخلی یا برونی) نیز از جمله عوامل موثر در تعیین میزان قیمت آن است. پرده‌های برونی بیشتر از پرده‌های داخلی قیمت بالاتری دارند.
  5. محل خرید: قیمت پرده بر اساس محل خرید نیز متفاوت است. فروشگاه‌های بزرگ و معتبر عموماً قیمت بیشتری دارند.
  6. کشور تولید کننده: قیمت پرده زبرا گلدوزی شده بر اساس کشور تولید کننده نیز متفاوت است. کشورهایی که در تولید پارچه و پرده ماهرتر هستند، معمولاً قیمت بیشتری دارند.

به طور کلی، قیمت پرده زبرا گلدوزی شده بستگی به کیفیت، طرح، اندازه، نوع، محل خرید و کشور تولید کننده آن دارد.

پرده زبرا گلدوزی، با طراحی های گلدوزی شده ای که بر روی لایه توری آن دارد فضای بسیار زیبا و متفاوتی به دکوراسیون منزلتان خواهد داد. با توجه به قابلیت تنظیم میزان نور و اندازه جمع شدن پرده، این مدل پرده علاوه بر زیبایی، به شما کمک می‌کند تا میزان نور مناسب در داخل فضا ایجاد کنید و همچنین حریم شخصی شما حفظ شود.

برای خرید پرده زبرا گلدوزی، باید به نکاتی مانند کیفیت پارچه، طرح و رنگ، اندازه، نوع پرده و قیمت آن توجه کرد. قیمت پرده زبرا گلدوزی شده بستگی به کیفیت، طرح، اندازه، نوع، محل خرید و کشور تولید کننده آن دارد.