موکت ظریف مصور مروارید

موکت ظریف مصور مروارید

شرکت ظریف مصور فعالیت خود را از سال 1363 در شهر بروجن با یک خط تولید موکت آغاز نموده است. راهبرد شرکت مبنی بر استفاده از تکنولوژی روز دنیا و کادری مجرب، موجب اقبال مصرف كنندگان و توسعه سريع اين گروه توليدي صنعتي گرديده است.

از جمله تولیدات این شرکت می توان به انواع موکت جهت مصارف خانگی و اداری به صورت ولور و كبريتي و تافتينگ، موكت و لايه هاي ترموفوم و نان وون هاي مورد مصرف در خودرو، بي بافت ها، ژئو سنتتيك ها، الياف پلي پروپيلن، پلي استر و پلي آميد، نخ BCF فريز و هيت ست، مستربچ ، روغن هاي نساجي ، رزين هاي همو و كو پليمر پايه آبي، پودرهاي پليمري و برس هاي صنعتي اشاره کرد.

نمد یک نوع از زیرانداز های سنتی به حساب می آید که از الیاف پشمی ساخته شده است. شاید از نیاکان خود شنیده باشید که نمد از درد مفاصل، کمردرد، درد روماتیسم و بعضی از درد ها جلوگیری می کند. آن ها بر این باور هستند که نمد خاصیت درمانی دارد. این موکت را می توان همان نسل جدید کفپوش های سنتی دانست. محصولات نمدی ظریف مصور از مرغوب ترین موکت های بازار به شمار میرود. بنابراین حتما برای خرید موکت آنلاین از همه ی محصولات ظریف مصور در سایت فرتاک دیدن کنید. امروزه محصولات موکت نمدی توسط دستگاه ها و ماشین آلات به روز و صنعتی تولید می‌شوند. الیاف موکت نمدی به هم بافته نمی‌شوند. بلکه به وسیله رزین و چسب در کنار هم قرار داده می‌شوند. سپس توسط غلطک های مخصوصی پرس می شوند و در هم فشرده می شوند.

موکت ظریف مصور طرح مروارید نوعی موکت نمدی جدید است. این موکت در پنج رنگ با طیف رنگ های قهوه ای، طوسی و سرمه ای در پنج کد زیبا تولید می شوند. طرح این موکت مرغوب و زیبا هندسی است. طراحان ظریف مصور با اشکال مربع و هشت ضلعی به شکل مدولار طرح زیبایی را آفریده اند. این موکت به عنوان موکت اتاق خواب نوجوان پسر می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

موکت ظریف مصور دارای بیش از 60 طرح مختلف هست، که هر کدام با رنگبندی متنوعی به بازار عرضه شده است تا بتوانند سلایق گوناگون مشتریان را پوشش دهند. موکتهای ظریف مصور در دو بافت متفاوت اصلی تافتینگ و نمدی به بازار عرضه می گردند که سری تافتینگ شامل موکتهای ضخیم و سری نمدی شامل موکتهای نازک است.

مشخصات محصول

  • طول رول: 25 متر
  • عرض رول: 3 متر
  • جنس نخ: پلی استر
  • زیره: نمد
  • دسته بندی: نمدی
  • کشور سازنده: ایران