چمن مصنوعی برای مغازه و مراکز تجاری

در زمینه ی مراکز تجاری و فروشگاهی یکی از مهم ترین اصول احترام به مشتری است. چمن مصنوعی برای جلو مغازه ها و مراکز تجاری یکی از راهکارهای انتقال حس مثبت به مشتری است. بنابراین از گزینه هایی است که برای طراحی ورودی، داخل مغازه و حتی ویترین ها می تواند مورد استافده قرار گیرد. البته دلایل بسیاری برای استفاده از چمن مصنوعی برای مراکز تجاری و فروشگاهی وجود دارد که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

    چمن مصنوعی برای مراکز تجاری و دعوت کنندگی

    دو رستوران را تصور کنید که در یک محله با کیفیت و قیمت یکسانی به طور روزانه به عرضه ی غذا مشغول هستند. یکی از این رستوران ها در ورودی خود از چمن مصنوعی و گلدانهایی در اطراف آن استفاده کرده است. رستوران دیگر ورودی ساده ای دارد. شما به عنوان یک مشتری که هر دو رستوران را میشناسد ترجیح میدهید از کدام رستوران خرید کنید؟ به طبع اگر همه ی متغیرها ثابت باشد، رستورانی که ورودی زیباتری دارد را انتخاب خواهید کرد.

    فرض کنید شما یک غریبه هستید. باز هم چمن مصنوعی و سبزینگی در ورودی یک مغازه به منزله ی احترام کادر مغازه به مشتریان محسوب می شود. بنابراین حتی ممکن است به این نتیجه برسید که کسی که به ورودی مغازه خود اهمیت می دهد احتمالا به کیفیت غذا هم اهمیت خواهد داد. بنابراین چمن مصنوعی ورودی مغازه حس دعوت کنندگی و احترام به مشتری ایجاد خواهد کرد. بنابراین می تواند یکی از سیاست های فروش و رقابت با رقبای فروش نیز محسوب شود.

    مقاله پیشنهادی: چمن مصنوعی و نور خورشید

     چمن مصنوعی مغازه

    چمن مصنوعی برای مغازه ، مراکز تجاری و پایداری اجتماعی

    چمن مصنوعی برای مراکز تجاری و فروشگاهی ایجاد پایداری اجتماعی می کند. پایداری اجتماعی یکی از مباحث مهم معماری است. پایداری اجتماعی به این معنی است که وقتی طراحی یک فضا خوب و درست باشد، باعث میشود افراد به طور ناخوداگاه بخواهند زمان بیشتری را در آن فضا بگذرانند. علاوه بر آن میل دارند که در آن فضا تعامل بیشتری با اطرافیان داشته باشند.

    بنابراین از نظر اجتماعی در آن فضا پایداری ایجاد می شود. وقتی درون و یا بیرون فروشگاهی از چمن مصنوعی استفاده شود، پایداری اجتماعی در آن فضا ایجاد می شود. زیرا همه ما با روانشناسی رنگ سبز و انتقال حس نشاط و شادمانی این محصول به انسان آشنایی داریم. بنابراین با استفاده از چمن مصنوعی برای مراکز تجاری و یا به اصطلاح چمن مصنوعی ورودی فروشگاه می توانیم این حس را در افراد ایجاد نماییم.

     رنگ سبز در طراحی داخلی

    همانطور که می دانیم امروزه محصولی به نام پرده سبز تولید شده است. علت استفاده از این محصول تضاد رنگی خوبی است که با رنگها ایجاد می کند و باعث می شود ادیت فیلم آسانتر انجام گیرد. بنابراین رنگ سبز به گونه ای است که با همه ی رنگها تعامل خوبی ایجاد میکند. چه مکمل آنها باشد مثل نارنجی، چه در یک خانواده باشد مثل زرد و چه در تضاد با رنگی باشد، ترکیب های زیبایی خلق می کند.

    علاوه بر آن استفاده از چمن مصنوعی هم برای دکوراسیون های کلاسیک و هم مدرن و سبک های دیگر مناسب است. بنابراین محدودیتی برای استفاده از این محصول چه از نظر رنگی و چه سبکی نخواهید داشت و با طراح هوشمندانه می توانید آن را به همه ی فضاها بیاورید.

    مقاله پیشنهادی: چمن مصنوعی برای بالکن

     

    طراحی زیبای ویترین مغازه با چمن مصنوعی

    موارد استفاده از چمن مصنوعی برای جلو مغازه و مراکز تجاری

    موارد بسیاری برای استفاده از این محصول در شغلها و فضاهای مختلف وجود دارد که در اینجا برخی از آنها را نام خواهیم برد. به طور کلی در استفاده این مخصول برای قسمت ورودی و در ترکیب با گلدانها برای همه ی مغازه ها می تواند دعوت کننده و زیبا باشد. اما در استفاده داخلی چمن مصنوعی برای مراکز تجاری شغل هایی که بیشتر به استفاده از این محصول نیاز خواهند داشت عبارتند از :

    1.فروشگاه های لوازم ورزشی

    2.کفش فروشی ها و مخصوصا کفش اسپرت

    3. رستورانها برای قسمت ورودی و فضاهای نشستن سرباز و سرپوشیده

    4. کافه ها برای قسمت ورودی و طراحی فضای نشستن با چمن مصنوعی تزیینی

    5.فروشگاه های اسباب بازی فروشی و به طور کلی وسایلی که به کودکان مربوط باشد

    6.پت شاپ ها و به طور کلی فروشگاه هایی که لوازم مربوط به حیوانات را می فروشند.

    7. فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی با این محصول می توانند حس طراوت را منتقل نمایند.

    8. استفاده برای قسمت ورودی، طراحی فضای باز، نیمه باز و سرپوشده در چایخانه ها

    9….

     

    طراحی فروشگاه کفش فروشی

    مشخصات فنی چمن مصنوعی مناسب مراکز تجاری و مغازه

    بستگی دارد که این محصول را برای کدام قسمت می خواهید استفاده نمایید. مشخصات فنی چمن ها بسته به کاربری که دارند متغیر خواهد بود. برای این کاربری بهتر است که از چمن مصنوعی تایل استفاده نمایید. زیرا تایل جمن مصنوعی این قابلیت را دارد که بتوانید آن را جا به جا نمایید. بنابراین همیشه می توانید از این محصول استفاده نمایید. همچنین می توانید هر زمان خواستید دکور فروشگاه خود را به راحتی تغییر دهید و تنوع ایجاد نمایید.

    چمن مصنوعی جلو مغازه و کف مغازه

    اگر برای ورودی مغازه می خواهید استفاده نمایید باید از چمن های پر تراکم دو و سه بافت استفاده نمایید. همچنین چمنی که استفاده می نمایید باید وزن نخ بالایی داشته باشد تا از استحکام کافی برخوردار باشد. ارتفاع الیاف این چمنها نیز باید بین 25 تا 35 میلیمتر باشد تا نمای زیباتر و طبیعی تری نیز داشته باشند.

    چمن مصنوعی ویترین و دکور مغازه

    اگر در ویترین مغازه می خواهید از این محصول استفاده نمایید بسته به بودجه ی خود می توانید آن محصول را تهیه نمایید. از چمن های با الیاف 8 میل که به آنها چمن موکتی نیز گفته می شود تا چمن های 35 میل می توانید تهیه نمایید. از نظر تراکم نیز تنها زیبایی اهمیت دارد. به این معنی که چمن های متراکم تر طاهری زیباتر دارند. اما از نطر مقاوم جون رفت و آمدی بر روی آنها نمیشود الزامی به استفاده از چمن های متراکم نیست.

    انتخاب ارتفاع الیاف نیز بسته به این دارد که چه محصولی را می خواهید بر روی آن بگذارید. اگر ابعاد آن محصول کوچک باشد باید ارتفاع الیاف کمتری را انتخاب نمایید. به طور کلی چمن مصنوعی تزیینی و چمن مصنوعی موکتی برای ویترین و دکور مغازه ها میتواند گزینه ی مناسبی باشد.

    طراحی مغازه لوازم بچگانه

    نحوه ی خرید چمن مصنوعی برای مغازه

    خرید چمن مصنوعی برای مغازه را از نمایندگی چمن مصنوعی انچام دهید. مشاوران ما شما را در انتخاب مناسب ترین چمن مصنوعی ورودی مغازه و ویترین مغازه و … راهنمایی خواهند کرد. بهترین انتخاب برای طراحی فضای باز کافه و رستوران چمن مصنوعی است. بنابراین برای خرید این محصول همین حالا اقدام نمایید و فروش مرکز تجاری خود را با این ترفند بالا ببرید.

    برای خرید چمن مصنوعی به سایت فرتاک مراجعه نمایید. برای خرید حضوری و مشاهده سمپل ها از نزدیک به شوروم فرتاک واقع در غرب تهران مراجعه نمایید. ارسال به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت. خرید بی واسطه را با فرتاک تجربه نمایید.

     

    مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم