ابزار پلی استایرن

cafe seo

 پلی استایرن چیست؟

  • در ادامه می خوانیم :
  1. ابزار پلی استایرن چیست؟
  2. ویژگی‌های ابزارِ پلی استایرن
  3. انواع ابزار پلی اِستایرن
  4. از ابزار پلی اِستایرن در چه مکان هایی می توان استفاده کرد؟
ابزار پلی استایرن :مردم در گذشته برای تزیینات داخلی و جلوه دادن ساختمان های مختلف از ابزار گچ استفاده‌های فراوانی می‌کردند و همانطور که می دانید کار با ابزار های گچی تا حدودی دشوار است. به طور مثال این ابزار ها بسیار شکننده بوده و با ضربه کوچک ممکن است دچار ترک خوردگی شوند و یا این که مقاومت بسیار کمی در برابر رطوبت دارند. همین موارد باعث شد متخصصان این امر به فکر طراحی و ساخت ابزار هایی مقاوم تر و پر کاربرد تر بیافتند و بالاخره با توسعه و پیشرفت‌های این صنعت محصولات جدیدی وارد بازار شدند که می توان به ابزار های پلی استایرن اشاره نمود. ابزارِ پلی استایرن شامل : گچبری فوم پلی استایرن، گچبری های بدون رابیتس و میلگرد می‌باشند. این محصولات جدید و به روز در مقایسه با گچ دارای مزایا و کاربردهای فراوانی هستند که در ادامه مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت.

ابزار پلی استایرن چیست؟

ابزار پلی استایرِن در اصل نوعی گچ بری جدید به سبک امروزی می‌باشد که با پیشرفت‌های این حوزه جایگزین شکل قدیم استفاده از گچ می‌باشد. نام دیگر پلی استایرن یونولیت می‌باشد که از استایرن تولید می‌شود. پلی استایرن ماده پتروشیمی می‌باشد که دارای نوع معمولی، مقاوم، انبساطی است. این ماده در ساخت قرنیز، دیوار پوش و دیوار کوب کاربرد دارد به طور کلی می توان پلی استایرن را یک پلاستیک همه کاره دانست.

ابزارِ پلی استایرن سقف

ابزار پلی اِستایرن سقف جایگزین خوبی برای بلوک‌های سیمانی می‌باشد. بلوک های پلی استایرنی به خاطر حجم سبک و هزینه کم مورد توجه ساختمان سازان و طراحان داخلی می‌باشند. این بلوک جدید در اندازه استاندارد ساخته می‌شود و در انواع معمولی، نسوز، مخلوط، فشرده وارد بازار شده است، این بلوک های سقفی یونولیتی دارای عایق صوتی، حرارتی، برودتی می‌باشند. این نوع بلوک ها برخلاف بلوک ها و ابزار های گچی، مقاومت قابل ستودنی در برابر رطوبت دارند؛ بنابراین می توان از این ابزار ها در مکان های مرطوب نیز استفاده کرد. بهره گرفتن از یونولیت در ساختمان سازی، خطری برای کارگران در جابه جایی و نصب ایجاد نمی‌کنند. این بلوک‌ها دارای مقاومت بالا در مقابل ضربات و خصوصاً زلزله را نیز دارا هستند. به طور کلی می توان گفت این ابزارامنیت بالایی داشته و امکان افتادن و آویخته شدن آن ها بسیار کم است.

بیشتر بخوانیم : گچبری سنتی

ابزار پلی- استایرن-فرتاک-دیزاین

ویژگی‌های ابزارِ پلی استایرن

باگذشت زمان استفاده از شکل سنتی و قدیم گچ بری بسیار کمرنگ شد تا جایی که روش‌های جدید و به کارگیری ابزار پلی استایرن جایگزین شکل قدیمی و سنتی گذشته شدند. در این قسمت به صورت خلاصه لیستی از ویژگی‌های ابزار پلی استایرن تهیه کردیم. 1-ابزار پلی اِستایرن دارای مقاومت بالا در برابر رطوبت می‌باشند. 2-این ابزار دارای قابلیت آسان و سریع درنصب زودبه هنگام می‌باشند. 3- بعد از نصب احتیاجی به رنگ آمیزی ندارند. 4- دارای قابلیت شستشو می‌باشند. 5- دارای تنوع زیاد در اندازه، رنگ، طرح می‌باشد. 6- بعد از نصب به راحتی قابلیت جابه جایی دارد. 7- از نظر ورنی سبک می‌باشد. 8- دارای قیمت و هزینة مناسبی می‌باشد.

انواع ابزار پلی اِستایرن:

در نظر داشته باشید پُلی اِستایرن یک نوع پلیمر مصنوعی دارای عطر از مونومراستایرن است و بر 3 نوع ابزار پلی استایرن عادی، ابزار پلی استایرن دارای استحکام بالا، ابزار پُلی اِستایرن دارای خاصیت انبساطی تقسیم بندی می‌شود. در نوع اول ابزار پلی استایرن عادی برای مصرف همگانی مورد استفاده قرار می‌گیرد، که دارای مزیت استحکام در برابر حرارت، نیروی ضربه پذیری خوب، سیالیت مناسب در زمان تولید باشد و این نوع ابزار به خاطر خاصیت عایق بودن و مقاومت بالا در قسمت مصارف الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. گفته شده اسم تجاری این محصول در بازار ایران کریستال است. دوم: ابزار پُلی اِستایرن دارای استحکام بالاست و چون در برابر ضربات بسیار مقاوم و محکم است در تولید ظروف و قسمت بدنة لوازم خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. اسم تجاری این محصول در بازار ایران هایمپک می‌باشد. سوم: اَبزار پُلی اِستایرن دارای خاصیت انبساطی با اسم تخصصی eps می‌باشد که نوعی پلیمر سفید رنگ می‌باشد که به آنها یک عامل فوم کننده افزوده می‌شود. در کشور ایران با اسم یونولیت معرفی می‌گردد.

تماس با ما فرتاک دیزاین

فهرست مطالب

    بیشتر بخوانیم : گچبری پلی یورتان

    ابزار پلی- استایرن-فرتاک-دیزاین ابزار پلی- استایرن-فرتاک-دیزاین

    از ابزار پلی اِستایرن در چه مکان هایی می توان استفاده کرد؟

    به طور کلی از این ابزار برای جلوه دادن به ستون ها، دیوار ها و به خصوص سقف استفاده می کنند،  حتی می توان با ترکیب این محصولات به همراه جلوه های نوری دکوراسیونی خیره کننده خلق کرد که توجه هرکس را با نگاه اول جلب می کند. برای ایجاد این جلوه های بصری می توان از لامپ های کوچک و هالوژنی در  کنار ابزار های سقف و دیوار استفاده کرد. طراحان داخلی معمولا به کسانی علاقه مند سبک کلاسیک هستند، پیشنهاد استفاده از این ابزار را می دهند.

    نکته پایانی

    ابزار های پلی استایرن به دلیل داشتن تنوع بالا بسیار مورد توجه متخصصان و طراحان داخلی هستند، با این ابزار می توان به فضای داخلی ساختمان ها روحی تازه بخشید، بنابراین ابزار های پلی استایرن ایده بسیار مناسبی برای کسانی است که به دنبال تغییر و دگرگونی محل زندگی یا محل کار خود هستند. برای اطلاع از انواع و اندازه و قیمت ابزار پلی استایرن، می توانید به سایت فرتاک، مراجعه کنید و از پشتیبانان در انتخاب ابزار راهنمایی بگیرید.سوالات متداول Expand  پلی استایرن چیست؟ Expand

    مردم در گذشته برای تزیینات داخلی و جلوه دادن ساختمان های مختلف از ابزار گچ استفاده‌های فراوانی می‌کردند و همانطور که می دانید کار با ابزار های گچی تا حدودی دشوار است. به طور مثال این ابزار ها بسیار شکننده بوده و با ضربه کوچک ممکن است دچار ترک خوردگی شوند و یا این که مقاومت بسیار کمی در برابر رطوبت دارند.

    ابزار پلی استایرن سقف Expand

    ابزار پلی استایرن سقف جایگزین خوبی برای بلوک‌های سیمانی می‌باشد. بلوک های پلی استایرنی به خاطر حجم سبک و هزینه کم مورد توجه ساختمان سازان و طراحان داخلی می‌باشند. این بلوک جدید در اندازه استاندارد ساخته می‌شود و در انواع معمولی، نسوز، مخلوط، فشرده وارد بازار شده است، این بلوک های سقفی یونولیتی دارای عایق صوتی، حرارتی، برودتی می‌باشند.

    ویژگی‌های ابزار پلی استایرن؟ Expand

    -ابزار پلی استایرن دارای مقاومت بالا در برابر رطوبت می‌باشند.

    2-این ابزار دارای قابلیت آسان و سریع درنصب زودبه هنگام می‌باشند.

    3-ابزار پلی استایرن بعد از نصب احتیاجی به رنگ آمیزی ندارند.

    4-ابزارپلی استایرن دارای قابلیت شستشو می‌باشند.

    مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم