موکت ظریف مصور النا

موکت ظریف مصور النا

موکت ظریف مصور طرح النا از کدهای جدید و جذاب موکت تافتینگ ظریف مصور است. اگر بین گزینه های موکت طرح دار و موکت ساده نمی دانید کدام را انتخاب نمایید، این موکت می تواند گزینه ی مناسبی باشد. موکت ظریف مصور طرح النا از ترکیب دو رنگ تولید شده است. این رنگ ها به شکلی طراحی شده اند که به صورت در هم، برخی از بافت های موکت پرز دار از یک رنگ و برخی دیگر از رنگی دیگر است. موکت ظریف مصور طرح النا نوعی موکت پرز دار است. از این رو با نشستن روی این محصول احساس راحتی خواهید کرد. برخی از موکت ها به دلیل نوع طرحی که دارند، محدودیت هایی در استفاده از آنها وجود دارد. برای مثال برخی از انواع موکت طرح دار، باید با طرح مبلمان یا طرح پرده ها مطابقت داشته باشند. اما طرح موکت ظریف مصور طرح النا به شکلی است که، به شرط آنکه با رنگبندی دکوراسیون و مبلمان شما همخوانی داشته باشد، متناسب با هر کاربری می تواند باشد.

خصوصیات موکت ظریف مصور طرح النا

موکت ظریف مصور طرح النا موکت تافتینگ پرز بلندی است که بافت آن به اصطلاح تکسچر دارد. یعنی طرحی که با دو رنگ بر روی هر کد آن ایجاد شده است، شبیه به تکسچر است. واژه ی تکسچر هم که به معنی بافت است. به همین علت بسیار گرافیکی، زیبا  در عین حال ساده و عام پسند محسوب می گردد. موکت النا در 4 کد رنگی تولید و عرضه می گردد. از آن جایی که موکت ظریف مصور طرح النا رنگ های سنگینی دارد، برای کاربری اداری و تجاری نیز مناسب خواهد بود. علاوه بر آن موکت تافتینگ ظریف مصور، به علت جنس خوبی مقاومت بالایی دارد. بنابراین برای مکان های پر تردد نیز می توانید از آن ها استفاده نمایید. ارتفاع پرز های موکت ظریف مصور طرح النا نیز خیلی بلند نیست. به همین دلیل جارو کردن آن نیز به آسانی انجام می پذیرد. قیمت موکت تافتینگ طرح النا به نسبت مزایا و مقاومتی که دارد، بسیار مناسب است. بنابراین موکت ظریف مصور طرح النا یکی از گزینه های اقتصادی، برای خرید موکت پرز دار محسوب می گردد.

اگر به دنبال موکت پرز دار هستید حتما به سایت دکوراسیون داخلی فرتاک مراجعه نمایید. موکت پرز دار طریف مصور و انواع موکت پرز دار ارزان را از ما بخواهید. موکت تافتینگ بر حسب ایرانی یا خارجی بودن، نوع بافت، برند و ... قیمت های متنوعی در بازار دارد. موکت تافتینگ ارزان و انواع موکت تافتینگ قیمت مناسب را در سایت فرتاک ببینید. همچنین برای خرید موکت مورد نظر می توانید با کارشناسان فروش فرتاک مشورت نمایید. به این معنی که بودجه و نیاز های خود را مطرح می نمایید. سپس آنها شما را در خرید موکت تافتینگ و یا هر محصول دیگر راهنمایی خواهند کرد. دوستانی که تصمیم به خرید آنلاین موکت دارند نیز می توانند قبل از ثبت سفارش در سایت، با از کارشناسان فروش فرتاک مشاوره تلفنی بگیرند. با فرتاک رویاهایتان را محقق سازید.

مشخصات محصول

  • طول رول: 12 متر
  • عرض رول: 3 متر
  • جنس نخ: پلی استر
  • زیره: نمد
  • دسته بندی: تافتینگ
  • کشور سازنده: ایران