موکت ظریف مصور واج

موکت ظریف مصور واج

موکت ظریف مصور طرح واج از کدهای جدید و منحصر به فرد موکت ظریف مصور است. استفاده از این محصول برای همه ی مکان ها و همه ی کاربری ها مناسب است. موکت ظریف مصور طرح واج به علت طراحی دو رنگ و جالبی که دارد به فضای شما حس زندگی و پویایی می بخشد. به همین دلیل است که پس از اجرای موکت ظریف مصور طرح واج احساس رضایت خواهید داشت. این محصول نوعی موکت تافتینگ است. موکت تافتینگ واج پرز دار است و به سبب نوع طراحی که دارد می توانید از آن به جای فرش استفاده نمایید. بنابراین قیمت موکت پرزدار واج با توجه به نوع کاربری که دارد بسیار مناسب است.

خصوصیات موکت ظریف مصور طرح واج

موکت ظریف مصور طرح واج 4 کد رنگی دارد. هر کد آن از ترکیب دو رنگ تشکیل شده است. موکت ظریف مصور طرح واج طرحی شبیه به سنگ فرش دارد. در واقع با دو رنگ جوری بازی شده است تا طرحی با بافتی شبیه به سنگ فرش بیافرینند. موکت ظریف مصور طرح واج به سبب طراحی منحصر به فردی که دارد تا حدی بعد دار هم جلوه میکند. این طرح تقریبا در دسته ی طرح های هندسی دسته بندی می شود. اما هندسه ی آن بکر به نظر می رسد و به همین دلیل بیشتر حس طبیعت و سنگفرش را منتقل می کند.

موکت واج موکتی مقاوم است. به همین علت موکت واج برای مکان های پر رفت و آمد نیز قابل استفاده است. برای خرید موکت واج به مبلمان و پرده و رنگ و طرح همه ی اشکال موجود در فضا دقت نمایید. به دلیل اینکه برای انتخاب محصولات موکت طرح دار باید دقت بیشتری به خرج داد. اگر در زمینه خرید موکت طرح دار تخصصی ندارید از یک متخصص طراحی داخلی کمک بگیرید. اگر این همخوانی به درستی صورت گیرد، دکوراسیونی زیبا و منحصر به فرد خواهید داشت. طرح موکت ظریف مصور واج در واقع نوعی تکسچر با زوم بالا محسوب می شود. بنابراین موکت واج هم برای فضاهای کوچک و هم بزرگ پیشنهاد می گردد. اگر می خواهید برای قسمتی از فضا از موکت ظریف مصور طرح واج استفاده نمایید، راهرو ها را به شما پیشنهاد می کنیم.

 
قیمت موکت واج و قیمت موکت طرح دار ارزان را از تیم دکوراسیون داخلی فرتاک بخواهید. فروش موکت طرح دار توسط شرکت فرتاک به سه روش انجام می گیرید. روش اول مراجعه حضوری به شوروم فرتاک واقع در غرب تهران است که می توانید سمپل ها را از نزدیک مشاهده نمایید. روش دوم خرید اینترنتی موکت و انواع محصولات دکوراسیون داخلی از سایت فرتاک است. روش سوم نیز خرید تلفنی و یا از طریق واتس آپ است که می توانید با کارشناسان فروش فرتاک ارتباط برقرار نمایید. موکت های پرز دار تافتینگ در انواع و برندهای متنوعی تولید و عرضه می گردند. برای خرید موکت با مراجعه به سایت فرتاک از سایر فروشگاه های دکوراسیون داخلی بی نیاز خواهید بود. چراکه تنوع کامل انواع موکت را برای رضایت شما فراهم نموده ایم. پس از استعام موجودی و ثبت سفارش محصول خریداری شده در هر کجای ایران که باشید در کمترین زمان ممکن برایتان ارسال خواهد شد.

مشخصات محصول

  • طول رول: 12 متر
  • عرض رول: 3 متر
  • جنس نخ: پلی استر
  • زیره: نمد
  • دسته بندی: تافتینگ
  • کشور سازنده: ایران