موکت ظریف مصور چیکا

موکت ظریف مصور چیکا

موکت ظریف مصور طرح چیکا

موکت ظریف مصور طرح چیکا از محصولات جدید ظریف مصور با طراحی خاص و منحصر به فرد است. اگر به دنبال موکت طرح دار اما با طرحی ساده می گردید، موکت ظریف مصور طرح چیکا گزینه ی مناسبی برای شما خواهد بود. این موکت با طرحی مینیمال و ساده مناسب انواع سبک دکوراسیون داخلی از جمله مدرن و کلاسیک خواهد بود. موکت ظریف مصور طرح چیکا برای کاربری مسکونی و همچنین برای سایر مکان های کم رفت و آمد مناسب است.

معمولا از موکت نمدی در نمازخانه ها نیز استفاده می شود. اما این موضوع به دلیل قیمت پایین محصولات موکت نمدی است. برای مشاهده انواع موکت نمدی به سایت دکوراسیون  داخلی فرتاک مراجعه نمایید. موکت چیکا یک موکت کرم بسیار شیک و کاربردی است. رنگ های این موکت به گونه ای است که با اکثر دکوراسیون ها هماهنگ می شود.

موکت ظریف مصور طرح چیکا طراحی بسیار جذابی و دلنشینی دارد. طرح های روی این محصول علاوه بر مدولار بودن پیوسته نیز هستند. طرح های مدولار روی موکت ظریف مصور طرح چیکا اشکال مستطیل مانندی را به وجود آورده اند. به دلیل ساده بودن موکت ظریف مصور چیکا، می توانید این محصول را به عنوان کفپوش کل فضای مورد نظرتان انتخاب نموده و سپس روی آن فرشی متناسب با رنگ آن پهن نمایید. به طور کلی انواع موکت نمدی ساده را می توان در ترکیب با فرش اجرا نمود. اما برای موکت های طرح دار باید مراقب باشید که فضا شلوغ نشده و زیبایی بصری آن حفظ شود. موکت ظریف مصور طرح چیکا از جمله موکت های نمدی سوزنی است.

خرید موکت ظریف مصور چیکا از فرتاک دیزاین

قیمت موکت چیکا و انواع موکت نمدی ظریف مصور را در سایت فرتاک دیزاین مشاهده نمایید. برای انتخاب موکت ظریف مصور طرح چیکا لازم است تا رنگ مبلمان و دکوراسیون داخلی فضای شما بررسی شود. به همین علت نیاز به دانشی در زمینه ی ترکیب رنگ دارید. برای این منظور حتما با متخصصین طراحی و فروش فرتاک مشورت نمایید. کفپوش یکی از ارکان مهم در دکوراسیون داخلی فضا است، زیرا سطح زیادی را به خود اختصاص میدهد. از این رو همکاران ما شما را در خرید اینترنتی موکت و انتخاب رنگ و طرح مناسب، شما را راهنمایی خواهند کرد.
موکت چیکا قیمت مناسبی دارد. قیمت موکت چیکا را از ما بخواهید. با فرتاک خرید بی واسطه را تجربه نمایید.ارسال به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن صورت میگیرد. برای خرید حضوری نیز می توانید به شوروم فرتاک واقع در غرب تهران مراجعه نموده و سمپل همه ی محصولات را از نزدیک مشاهده نمایید. با فرتاک رویاهایتان را محقق سازید.

مشخصات محصول

  • طول رول: 25 متر
  • عرض رول: 3 متر
  • جنس نخ: پلی استر
  • زیره: نمد
  • دسته بندی: نمدی
  • کشور سازنده: ایران