پارکت لمینت کرونو پلاس

پارکت لمینت کرونو پلاس

مشخصات محصول

طول تایل:120 سانتیمتر
عرض تایل:18.7 سانتیمتر
ضخامت هر تایل:8 میلیمتر
سطح پوشش هر بسته:1.795 متر مربع
مقاومت سایشی:AC4
جنس مغزی لمینت:HDF
کشور سازنده:ایران

پارکت لمینت کرونو پلاس

پارکت لمینت کرونو پلاس نوعی پارکت ایرانی با کیفیت است. این محصول که از پارکت لمینت ها جدید ایرانی محسوب می گردد با جدید ترین نکنولوزی روز دنیا تولید میشود. به همین علت نیز کیفیت بسیاری بالایی دارد و در همین مدت کوتاه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. برای خرید پارکت لمینت کرونو پلاس به سایت فرتاک دیزاین مراجعه نمایید و سایر رنگ بندی پارکت لمینت کرونو پلاس را نیز مشاهده نمایید.

پارکت لمینت کرونو پلاس در 10 رنگ بسیار زیبا و خاص تولید و عرضه می شود. اگر به دنیال پارکت لمینت قهوه ای، کرم و طوسی میگردید، حتما از این محصول دیدن نمایید. رگه های چوب بر روی لمینت کرنو پلاس بسیار خودنمایی می کند و نسبت به سایر پارکت لمینت ها طرح چوب را بیشتر مشاهده می نمایید. این محصول با طراحی حرفه ای با تمام سبک های دکوراسیون داخلی قابلیت همخوانی دارد.

خصوصیات پارکت لمینت کرونو پلاس

مواد تشکیل دهنده ی پارکت لمینت کرونو پلاس بسیار با کیفیت است. کلیک های قرار گرفته در چهار طرف تایل های پارکت لمینت کرونو پلاس کیفیت بسیار بالایی دارد. به همین دلیل نیز مقاومت این محصول در برابر رطوبت نسبتا خوب است. این کلیک ها به حدی خوب طراحی شده اند که بسیار راحت در هم قفل میشوند. علاوه بر آن پس از اجرا بدون هیچ درزی سطحی یکدست و زیبا خواهید دید. پارکت لمینت کرونو پلاس در ده کد رنگی زیبا طراحی شده است. بنابراین متناسب با هر سبک و سلیقه ای می توانید کد مورد نظرتان را از این آلبوم انتخاب نمایید.

مقاومت سایشی این محصول ac4 است. به همین علت نیز برای همه ی کاربری ها می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول نه کاملا مات و نه کاملا براق است. بنابراین میزان براق بودن آن معمولی است. برخی از افراد به دنبال چنین محصولی میگردند که در این صورت پارکت لمینت کرونو پلاس گزینه ی مناسبی برای آنها خواهد بود. این محصول مانند اکثر پارکت لمینت ها با سیستم گرمایش از کف نیز همخوانی داشته و در برابر گرما مقاوم است.

خرید و قیمت پارکت لمینت کرونو پلاس از فرتاک دیزاین

برای مشاهده ی رنگبندی کامل و خرید و قیمت پارکت لمینت کرونو پلاس وارد سایت فرتاک دیزاین شده و کد مورد نظر را انتخاب نمایید. قیمت پارکت لمینت کرونو پلاس و سایر محصولات دکوراسیون داخلی را به صورت به روز شده در سایت فرتاک دیزاین مشاهده نمایید. قیمت لمینت کرونو پلاس نسبت به کیفیتی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.عکس تمامی کدها همراه با مشخصات کامل در سایت دکوراسیون داخلی فرتاک موجود است. با این حال می توانید برای مشاهده ی سمپل ها از نزدیک به شوروم فرتاک واقع در غرب تهران مراجعه نمایید.

ارسال به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن توسط باربری های مطمین صورت می گیرد. اگر برای انتخاب محصول مورد نظرتان دچار سردرگمی هستید. تیم طراحی و تیم فروش فرتاک دیزاین آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز هستند. کافی است که با مراجعه ی حضوری و یا تماس تلفنی با آنها ارتباط برقرار نمایید. هدف ما هدایت شما به سوی بهترین خرید است. با فرتاک رویاهایتان را محقق سازید.