موکت ظریف مصور شراره

موکت ظریف مصور شراره

 موکت‌ها به عنوان یکی از عناصر اصلی در دکوراسیون داخلی و طراحی فضاهای مختلف، نقش مهمی را در ایجاد فضاهای زیبا و تلفیق مناسب رنگ و الگو با سایر عناصر داخلی ایفا می‌کنند. یکی از انواع موکت‌ها که در این مقاله به آن اشاره خواهد شد، موکت ظریف مصور شراره است.

موکت ظریف مصور شراره یکی دیگر از موکت هایی است  که با استفاده از الگوها و طرح‌های خاصی توسط شرکت ظریف مصور تولید می شود. این نوع موکت به عنوان یک انتخاب مناسب برای فضاهایی با سبک‌های مدرن، شیک و متفاوت شناخته شده است. همچنین، طرح‌ها و الگوهای موجود در موکت ظریف مصور شراره، به طور معمول از رنگ‌های متنوع و جذاب تشکیل شده‌اند که با سایر اجزا داخلی ساختمان تناسب دارد.

دراین مقاله به بررسی این موکت و نکات مهم که در خرید آن باید توجه کرد می پردازیم.

ویژگی موکت ظریف مصور شراره

یکی از ویژگی های منحصر به فرد موکت های این نوع از مدل این است که تمام جزئیات را پوشش می دهد و چینش نقشه را تغییر می دهد  و می تواند خلاقیت هنرمندانه را برای فضاهای دنج منزل و ادارات به وجود آورد.

این نوع موکت شراره به دلیل طرح های پویا و زیبا مورد توجه طراحان داخلی و علاقه مندان کشورهای خارجی به صنایع دستی قرار گرفته است. از این محصول می توان به عنوان یک قطعه شاد با کلیت منحصربه فرد در دکوراسیون منزل، اتاق کودک و حتی مکان هایی مانند رستوران ها و تالارهای مراسم استفاده کرد.

     با توجه به ظرافت و زیبایی موکت مورد نظر شراره می توان گفت که این نوع هنر برای علاقه مندان به فرهنگ ایرانی و یکپارچگی طرح دست بافت بسیار جذاب بوده و مشتریان خارجی را نیز به خرید جذب کرده است.

موکت مورد نظر با طراحی و ظاهری جذاب، مقاومت و دوام مناسب مصالح در طول زمان و عملکرد بهینه، یکی از گزینه های قابل اعتماد و محبوب در بازار موکت می باشد. شما می توانید با خیال راحت از این محصول برای تزیین فضای داخلی و پوشش های کف منزل خود استفاده کنید.

پاکسازی موکت در زمان کوتاه و راحت

اگر روی موکت لکه ای قرار بگیرد ابتدا می توانید آن را با یک قطره شوینده ملایم و یک پارچه نرم تمیز کنید. در صورت لزوم حتی می توانید از شامپو یا محلول های شستشوی مخصوص موکت استفاده کنید. با این حال، قبل از استفاده، حتما دستورالعمل های سازنده را مطالعه کرده و آن را در قسمتی نامحسوس تست کنید تا روی رنگ یا بافت موکت تاثیری نداشته باشد. همچنین هنگام تمیز کردن از اعمال نیرو و فشار برای جلوگیری از آسیب رساندن به الیاف موکت خودداری کنید تا بتوانید سالها از این موکت شراره استفاده کنید.

موکت شراره  را حتی می توان به عنوان یک هدیه منحصر به فرد و جالب کادو داد زیرا این طرح شراره هدیه ای شاد و جذاب می باشد که هر بیننده ای را به خود جذب می کند.

اندازه موکت ظریف مصور شراره چقدر است؟

این نوع موکت در اندازه ها و طرح های مختلفی تولید می شود که بسته به سلیقه و نیاز خود می توانید در مکان های مختلفی از آن استفاده کنید. طول رول های این موکت 25 متر و عرض آن 3 متر است.

تولیدکنندگان موکت‌ شراره، از دستگاه های جدید برای پیاده سازی نقوش خاص روی موکت شراره استفاده می کنند.

نکات مهمی که هنگام خرید موکت شراره باید به آن توجه کنید.

قبل از خرید موکت ظریف مصور شراره، بررسی تجربیات خرید دیگران بسیار مفید است، زیرا می توانید نظرات و رتبه بندی مشتریان قبلی در مورد برند یا فروشنده را بخوانید و سپس اطمینان حاصل کنید که مشتریان از کیفیت و اصالت موکت راضی هستند  و به راحتی خرید خود را نهایی کنید.

از سوی دیگر انتخاب تامین کنندگان قابل اعتماد و معتبر موکت شراره  را در نظر پیدا کنید. جستجو برای نمادها و گواهی های اصالت و کیفیت می تواند مفید باشد. همچنین می توانید با توجه به جزئیات موکت ایده آل خود مانند نوع پشم، رنگ و نقش و نگار، اصالت فرش را مشاهده کنید  و سپس خرید کنید.

     قبل از خرید حتما همه بخش های موکت را به دقت بررسی کنید و به کیفیت بافت و استحکام نخ ها توجه ویژه کنید. موکت نباید نخ کش شده باشد اگر نخ کش شده بود بهتر است آن را نخرید.

قبل از خرید، ابعاد دقیق اتاقی که قصد دارید موکت را در آن قرار دهید را اندازه بگیرید. به عنوان مثال، اندازه فضای مورد استفاده می تواند ابعاد موکت را تعیین کند.

     دستورالعمل های مراقبت یکی از موارد مهم خرید موکت است حتما  بررسی کنید که آیا فرش قابلیت شستشو دارد و همچنین به نحوه تمیز کردن و مراقبت از آن توجه کنید تا از مراقبت مناسب مستمر برخوردار شود و طول عمر بالایی داشته باشد.

     قیمت موکت را حتما با دیگر موکت ها مقایسه کنید به طوری که اطمینان حاصل کنید که قیمت موکت با توجه به عملکرد و ارزشی که دارد ایده آل است.

از روش های مختلف تبلیغاتی بهره ببرید سپس قیمت را مبنا قرار دهید؛ زیرا تبلیغات آنلاین مانند رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها و وب سایت ها به خوبی محصول را ارزیابی کرده اند و سپس قیمت را می سنجند.

   بازار و منطقه ای که موکت در آن به فروش می رسد بر قیمت آن تأثیر می گذارد. در برخی مناطق ممکن است قیمت های این دسته از موکت بالاتر یا پایین تر از مناطق دیگر باشد.

به طور کلی همانطور که گفته شد قیمت های موکت ها  بر اساس فاکتورهای فوق و سایر عوامل ضروری طبقه بندی و محاسبه می شود.

   اگر مواد اولیه مورد استفاده برای تولید موکت از کشور دیگری باشد و نرخ مبادله آن کشور نسبت به پول محلی تغییر کند، ممکن است بر قیمت فرش تاثیر بگذارد از طرفی نوسانات نرخ ارز نیز ممکن است منجر به تغییر در قیمت مواد اولیه، هزینه های حمل و نقل و سایر هزینه های مرتبط با واردات موکت شود.

حال که موکت ظریف مصور شراره یکی از محبوب ترین گزینه های موجود در بازار موکت است. این موکت بر اساس مدرن ترین تکنولوژی ها تولید شده و از نخ ها و مواد اولیه مرغوب استفاده شده است و قیمت آن تحت تاثیر عواملی مانند تکنولوژی تولید، قیمت نخ و مواد اولیه و بازار فروش است.

جمع بندی

موکت ظریف مصور شراره با رنگ‌آمیزی زیبا دارای ویژگی‌های جذابی مانند مقاومت در برابر لغزش بوده و حتی مقاومت در برابر سایش این موکت زبان زد بوده و  نفوذپذیری کم آب و مراقبت آسانی هم دارد.

از طرفی علاوه بر ظاهر زیبا، بافتی نرم و ظریف نیز دارد و حس لطافت و راحتی را به مشتریان القا می کند.

همچنین می توانید از مشاوره کارشناسان استفاده کنید و محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنید.