انتخاب کفپوش مناسب برای آسانسور

دسته ها :

Majid Nourozi

کفپوش آسانسور با کفپوش راهروها خیلی متفاوت است. برای فضاهای محدودی مثل آسانسور، انتخاب های بسیار متنوعی وجود دارد. شاید برایتان سوال باشد که زمان انتخاب بهترین کفپوش برای کف آسانسور به چه مواردی باید توجه کرد؟ از مهمترین عواملی که باید به آن توجه کرد کیفیت و دوام کفپوش است. اگر تصمیم دارید به نصب آسانسور را دارید انتخاب کفپوش مدرن یکی از نکاتی است که به آن باید توجه بسیار کنید.

مقاله پیشنهادی: کفپوش آزمایشگاه و بیمارستان

فهرست مطالب

    چرا کفپوش اتاقک آسانسور را نباید نادیده گرفت؟

    آسانسورهای مسافری شاید جزو فضاهایی باشند که در طراحی داخلی یک ساختمان لحاظ نشده باشند، اما این بدان معنا نیست که باید نادیده گرفته شوند. جدا از لابی ها و راهروها، فضای آسانسورتاثیر بسیار زیادی در ذهن افراد در زمان ورود دارد. مهم نیست که آسانسور برای یک ساختمان آپارتمان، هتل، فروشگاه بزرگ، فضای اداری شرکت یا محیط بیمارستان باشد؛  نکته ی مهم این است که آسانسور یکی از محل­هایی است که توجه افراد در زمان ورود و خروج را جلب می کند.

    کفپوش آسانسور

    انواع کفپوش کابین آسانسور کدام است؟

    کفپوش آسانسور در واقع متریالی است که برای پوشش داخلی کف کابین آسانسور استفاده می­گردد. این کفپوش از نظر اندازه، طراحی، ضخامت و جنس با پوشش کف ساختمان متفاوت است. آسانسور یکی از پر ترددترین مکان ها در ساختمان است؛ بنابراین کیفیت کفپوش آسانسور اهمیت بسیار زیادی دارد. توجه کنید برای جلوگیری ازفرسوده شدن کف آسانسور لازم است تا از کفپوش هایی که دوام و مقاومت بالاتری دارد استفاده گردد.

    در حال اضر آسانسورها تنها نقش بالابر را ندارند و جزئی از طراحی­ داخلی ساختمان به حساب می آیند که در انواع طرح های مختلف و با استفاده از متریال های مختلف تولید و در بازار رایج هستند که در این بخش، برخی از کفپوش­های مناسب برای ساختمان را به شما معرفی می کنیم با ما همراه باشید:

    • کفپوش سنگی آسانسور
    • کفپوش آسانسور pvcیا وینیل
    • پارکت کابین آسانسور
    • اپوکسی
    • متیل متاکریلات (MMA)
    • بتومکس و بتن پولیشی
    • کاشی چینی (پرسلان)

    کفپوش کابین آسانسور

    یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش زیبایی در فضای آسانسور، علاوه بر آینه‌های جذاب و آثار هنری تزئینی، انتخاب کفپوش‌های شیک و رایگان آسانسور است.

    انتخاب کفپوش آسانسور مناسب می تواند تغییر چشم­گیری را در محیط ایجاد کند. کف‌پوش‌های نامناسب آسانسور اغلب باعث می‌شود که اغلب افراد احساس خستگی پیدا کنند و دچار مشکل شوند. با این حال،انتخاب کفپوش شیک برای آسانسور کاملاً برعکس عمل می کند.

    کوری هاسی، مدیر ارشد اجرایی و مشاور عمومی در استنلی آسانسورمی گوید: کف‌سازی معمولاً چیزی نیست که هنگام نصب یا نوسازی آسانسور به آن توجه کنید. اما وقتی به انجام تعمیر و نگهداری آسانسور فکر می کنید، چیزی سبک وزن و بادوام مثل کفپوش وینیل می خواهید پس زمان انتخاب کفپوش برای آسانسور حتما به آن توجه کنید.

    معرفی کفپوش مناسب برای اتاقک آسانسور

    کفپوش های لوکس وینیل یکی از بهترین گزینه های کفپوش آسانسوری برای فضاهای تجاری است که امروزه در بازار بسیار رایج می باشد. به کسانی که در فروشگاه های خرده فروشی و مراکز خرید، هتل های لوکس، دفاتر مرکزی شرکت ها و غیره مشغول کارهستند کمک می کند تا زیبایی ظاهری محیط خود را بسازند ویک فضای کاملا شیک ومدرن برای خود و همکارانشان طراحی کنند.

    علاوه بر ارائه انبوهی از تطبیق‌پذیری‌های طراحی، کفپوش وینیل لوکس بسیار بادوام و نگهداری آن آسان است، بنابراین بدون در نظر گرفتن تنظیماتی که تخصص افراد با تجربه است می توان گفت این کفپوش ها را با سرعت و بدون وقفه می توانید در آسانسور نصب کنید.

    کفپوش وینیل لوکس به دلیل وزنی که دارد برای فضای آسانسور بسیار جذاب است. کفپوش سنگی اغلب در آسانسورها استفاده می شود، اگرچه به دلیل وزن زیاد آن همیشه بهترین گزینه نیست و میتوان این مورد را به عنوان عیب آن در نظرگرفت. از دیگر گزینه های محبوب برای کف آسانسور می توان به فرش و همچنین لاستیک اشاره کرد که هر دو گزینه های بدی نیستند، به خصوص از نظر وزن. با این حال کفپوش وینیل لوکس یک انتخاب ایده آل در سراسر جهان است، نه تنها به این دلیل که جایگزین سبک وزنی است، بلکه به این دلیل که نگهداری از آن آسان است و دارای طراحی متنوعی می باشد.

    طراحی داخلی آسانسور و کفپوش مناسب برای آسانسور

    فضای آسانسور نباید خسته کننده باشد. در حالی که تجربه یک فرد در داخل آسانسور بدون شک محدود است، با استفاده از ابزارهای مختلف طراحی و مهمتر از همه، انتخاب کفپوش آسانسور، می توانید اغلب مراجعه کنندگان را به محیط مورد علاقه خود جذب کنید.

    کفپوش های وینیل دارای تعداد بی پایانی از گزینه های طراحی هستند. وینیل لوکس با توانایی ترکیب و تطبیق الگوها، ناگفته نماند که از طرح های چوبی و سنگی، و همچنین سطوح فلزی و سایر پرداخت های منحصر به فرد، آزادی خلاقانه ای را برای طراح ایجاد می کند تا تقریباً هر صلیقه ای را دنبال کند.

    مقاله پیشنهادی: انواع کفپوش سرویس بهداشتی

    انتخاب کفپوش مناسب و مقاوم برای آسانسور.

    آسانسورهای مسافری حجم قابل توجهی از ترافیک را تحمل می کنند، که در نتیجه نیاز به تعمیر و نگهداری معمولی دارد و به مرور زمان می تواند منجر به نگهداری ویا تعویض گاه به گاه شود. با توجه به آنچه گفته شد، استفاده مداوم از چرخ دستی‌های خرید، ویلچرها و چمدان‌ها نیاز به کفپوش آسانسوری دارد که به اندازه کافی مقاوم باشد و به راحتی بتوان آن را تعویض کرد.

    کفپوش وینیل این امکان را برای نگهداری و تمیز کردن آسان فراهم می کند و در نتیجه هزینه های تعمیر و نگهداری آن به نسبت دیگر کفپوش ها کمتر است.  اگرچه همه کفپوش ها به تعمیر و نگهداری نیاز دارند، در مقایسه با سایر گزینه ها، کفپوش های وینیل لوکس امکان نصب و فرآیند جایگزینی آسان تر را فراهم می کند و نیاز به بستن موقت آسانسور برای مدت زمان طولانی ندارد.

    از کجا کفپوش مناسب برای آسانسور بخریم؟

    برای خرید کفپوش آسانسور نیازی نیست تا به مراکز فروش کفپوش آسانسور در دورترین نقطه شهر بروید. کافی است به وبسایت فروشگاه آنلاین فرتاک دیزاین مراجعه کنید و کفپوشی که با دکوراسیون و طرح داخلی محیط شما تطابق دارد را برای آسانسور خود با قیمت عالی و متریال عالی خریداری کنید.

    فرتاک دیزاین به منزله سهولت خرید هم میهنان و همچنین صرفه جویی در وقت و زمان امکان خرید آنلاین انواع تجهیزات داخلی سااختمان را فراهم کرده و کافی است با مراجعه به فروشگاه در چند دقیقه خرید خود را نهایی کنید.

    خلاصه مطلب

    در این مقاله به معرفی انواع کفپوش های مناسب برای آسانسور پرداختیم و یکی از بهترین کفپوش هایی که از نظر دوام و زیبایی منحصر به فرد است را بررسی کردیم.

    از شما کاربر گرامی خواهشمندیم در صورتی که تجربه خرید از فروشگاه آنلاین فرتاک دیزاین را دارید تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید تا دیگر کاربران نیز بتوانند از تجربیاتش ما استفاده کنند.

    مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم