دیوارپوش سه بعدی پلیمری

Sayeh Sanei

 

یکی از المان هایی که هویت فضای شما را تعریف می کند، دیوارها هستند. بنابراین باید در طراحی و انتخاب پوشش آنها دقت لازم به عمل آید. اگر می خواهید دیوارپوشی جدید و متفاوت داشته باشید باید به دنبال متریال های به روز باشید. همچنین از این محصول برای پوشش سقف نیز می توانید استفاده نمایید. محصول دیوارپوش سه بعدی جدید و پر طرفدار است. دیوارپوش سه بعدی پلیمری با نام های متعددی در بازار شناخته می شود. پنل دیوارپوش سه بعدی، پنل سه بعدی، پنل دیوارکوب سه بعدی، دیوارکوب سه بعدی و سایر اسامی که  مشابه با همین معنی، برای این محصول مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین هر کدام از این اسامی به گوش شما خورد بدانید منظور همان دیوارپوش سه بعدی است.

دیوارپوش سه بعدی چیست ؟

این محصول از پلیمرهای پی وی سی ساخته می شود. سپس به شکل تایل هایی در طرح ها و رنگ های متنوع عرضه می گردد. ابعاد پنل دیوارپوش پی وی سی 50 در 50 سانتی متر است. ضخامت آنها نیز بسته به فرم طرح متفاوت است. این محصول در دو نوع پشت چسب دار و ساده موجود است. مدل ساده ی آن را با چسب دو طرفه می توانید نصب نمایید. رنگهای سفید، طلایی، نقره ای ،طوسی و مشکی تنوع رنگی این محصول است. با توجه به اینکه این رنگها بسیار پرکاربرد هستند، تقریبا می توان گفت برای هر رنگ و سبک دکوراسیونی می توانید از بین آنها انتخاب نمایید. پانل دیوارپوش پی وی سی نصب بسیار آسانی دارد. بنابراین نیاز به نیروی ماهر جهت نصب آنها نیست.
طراحی دیوار خانه
مزایای پنل دیوارپوش pvc
پنل سه بعدی دکوراتیو مزایای بسیاری دارد. این محصول عایق صدا است. علاوه بر آن عایق حرارت نیز هست و در برابر آتش نیز مقاوم است. پنل دیوارکوب سه بعدی کند سوز است. به این معنی که اگر آتش بگیرد فقط همان نقطه آسیب می بیند و به قسمتهای دیگر منتقل نمیشود. علاوه بر آن در برابر سرما و گرما نیز مقاوم هستند. بنابراین محدودیتی برای انتخاب این متریال وجود ندارد. از آنجایی که جنس پنل سه بعدی پلیمری از پی وی سی است، قابل شستشو است. بنابراین در برابر رطوبت نیز مقاومت بالایی دارد. در برابر خط و خش نیز مقاوم هستند. بسیار نرم و انعطاف پذیر هستند و اگر به طور اتفاقی با آنها به شدت برخورد کنید، هیچ آسیبی نخواهید دید. این محصول بسیار بهداشتی است. همچنین خاصیت آنتی باکتریال دارد که این محصول را منحصر به فرد کرده است. از دیگر مزایای جالب توجه دیوارپوش سه بعدی پلیمری ، قابلیت رنگ پذیری آن است. در صورتیکه به غیر از آن 5 رنگ، رنگ خاصی مد نظرتان بود، می توانید به راحتی آنها را رنگ کنید.

طرح های دیوارپوش سه بعدی

دیوارکوب سه بعدی طرح های هندسی زیبایی دارد. علاوه بر آن یکی از طرح های پر طرفدار و پر فروش این محصول، پانل دیوارپوش طرح آجر است. پنل های سه بعدی آجری، دیوارپوش آجری تزیینی، دیوارپوش آجری، دیوارپوش سه بعدی طرح آجر و … از جمله اصطلاحات مرسومی است که برای دیوارپوش سه بعدی طرح آجر مورد استفاده قرار می گیرد. از طرح هی دیگر این محصول به پانل دیوارپوش طرح سنگ نیز اشاره نمود.

کاربرد های دیوارپوش سه بعدی

دیوارپوش های سه بعدی کاربرد های متنوعی دارند که به برخی از آنها اشاره می نماییم:
دیوارپوش پی وی سی بین کابینتی
 نشیمن و پذیرایی خانه
طرح های پنل سه بعدی بیشتر مناسب نشیمن و پذیرایی خانه های مدرن است. انواع اشکال هندسی در طرح های دیوارکوب سه بعدی یافته می شود. بنابراین افراد با سلیقه های متفاوت می توانند گزینه های متنوعی برای انتخاب داشته باشند. اگر فضای شما یکنواخت است و یا دیوار بزرگی دارید که می خواهید تنوعی در آن ایجاد کنید، پنل دیوارپوش سه بعدی را به شما پیشنهاد می کنیم. علاوه بر آن برای تعریف کاربری بخشی از پذیرایی خانه نیز مناسب است. به عنوان مثال می توانید فضای ناهارخوری خانه خود را با استفاده از این متریال در دیوارها یا سقف آن قسمت، تعریف کنید. بنابراین بدون اینکه دیواری کشیده باشید کاربری قسمتی از فضا را تعریف و جدا سازی کرده اید.
 بین کابینتها
پنل دیوارپوش pvc برای دیوار بین کابینتها یک گزینه ی منطقی به شمار می رود. چرا که علاوه بر زیبایی مقاومت بالایی در برابر رطوبت و حرارت دارند و به راحتی تمیز می شوند. بنابراین جنس پی وی سی این محصول، آن را به دیوارپوشی مطمین برای آشپزخانه تبدیل کرده است.
 اتاق خواب
یک ایده ی بسیار جلب و خاص برای اتاق خواب، استفاده از دیوارپوش سه بعدی پلیمری برای دیوار پشت تخت خواب و همزمان اجرای همان طرح و در امتداد دیوار، بر روی سقف است. به شکلی که قرینه ی تخت بر روی سقف طرحی از دیوارپوش سه بعدی باشد. بنابراین علاوه بر وقتی ایستاده اید، هنگام خواب نیز می توانید از نمای سه بعدی و زیبای این طرح ها لذت ببرید. البته به شکل های متوعی می توان از این محصول در اتاق خواب استفاده کرد که طراح داخلی با توجه به سلایق شما و هنر خود طراحی خواهد کرد.
طراحی دیوار اداری
اتاق کودک
طرح های سه بعدی همیشه کودکان و نوجوان را سر ذوق می آورد. زیرا حس پویایی و انرژی را به فضا هدیه می دهد. علاوه بر آن نرم و منعطف است. بنابراین برای اتاق کودک می توانید از آنها استفاده نمایید. آیا نیاز به رنگ های شاد دارید؟ همانطور که گفته شد می توانید این متریال را به رنگ مورد علاقه کودک خود درآورید. 
مهدکودک ها و مدارس
در مهدکودک ها و مدارس نسبت به اتاق کودک، خطر بیشتری فرزندانتان را تهدید خواهد کرد. زیرا دایما در حال جنب و جوش هستند و ممکن است یکدیگر را در بازی به سمت دیوار هُل بدهند. بنابراین توصیه می شود از کفپوش و دیوارپوش های نرم و منعطف برای این مکان ها استفاده گردد. دیوارپوش سه بعدی یکی از این متریال هاست. علاوه بر آن می توانید با استفاده از دیوارپوش های هندسی، کودکان را با اشکال هندسی روی آنها آشنا نمایید. زیرا می توانند این طرح ها را لمس کنند و برایشان جالب خواهد بود.
کاربری اداری و تجاری
با توجه به عایق بودن این متریال، گزینه ی خوبی برای مکان های تجاری و مخصوصا اداری محسوب می گردد. تمام رنگ بندی دیوارکوب سه بعدی مناسب فضاهای تجاری و اداری است. زیرا رنگ های دیوارپوش سه بعدی پلیمری شکیل و در عین حال رسمی و زیبا هستند. همچنین می توانید علاوه بر زیبا سازی دیوار، به عنوان پوشش سقف نیز از آنها استفاده نمایید. دیوارپوش سه بعدی سفید

نحوه سفارش و خرید دیوارکوب سه بعدی

انواع دیوارپوش سه بعدی در شرکت دکوراسیون داخلی فرتاک، نمایندگی دیوارپوش سه بعدی، موجود است. فروش دیوارکوب سه بعدی به شکل اینترنتی، تلفنی و حضوری امکان پذیر است. برای خرید اینترنتی دیوارپوش سه بعدی به سایت فرتاک مراجعه نمایید و دیوارکوب سه بعدی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. قیمت دیوارکوب آجری، دیوارپوش آجری قیمت مناسب، و انواع قیمت دیوارکوب های سه بعدی را از تیم فروش فرتاک استعلام نمایید. همچنین در صورت لزوم می توانید از مشاوره های همکاران ما استفاده نمایید. هدف ما هدایت شما به سوی بهترین انتخاب است. خرید اینترنتی دیوارپوش را با فرتاک تجربه نمایید.

 

فهرست مطالب

     

     

     

    مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم