پرده زبرا اتاق کودک

امروز بسیاری از تازه پدران و مادران نگران امنیت و آسایش فرزند تازه متولد شده و یا حتی نوپای خود هستند. پرده زبرا، تنها یکی از عناصر مهم در طراحی اتاق کودک شمرده شده است. این عنصر به ظاهر ساده قادر به ایجاد آسایش و امنیت در اتاق کودک شما می‌باشد. با ما همراه باشید تا اهمیت این نوع پرده و قیمت زبرا اتاق کودک را بررسی کنیم.

اهمیت پرده زبرا در منازل مسکونی

اگر امروز به دنبالِ آغاز زندگی و طراحی و چیدمان اسباب و اثاثیه در مسکن نو هستید، احتمالاً در پیِ المان‌های نوین می‌باشید. اینگونه می توانید جو حاکم بر فضا را متحول کنید. نمونه کوچک اما موثر آن می‌تواند در پرده تبیین شود. ممکن است همین حالا پنجره‌هایتان از پوشش پرده سنتی برخوردار باشد. این در حالی است که شما قادر خواهید بود در قبال پرداخت هزینه مناسب برای پرده اتاق کودک ، پرده سالن پذیرایی ، پرده اتاق خواب و پرده آشپزخانه از مدرن‌ترین سیستم پرده پنجره بهره ببرید. بنابراین به طور متوالی، جو حاکم بر تک تک فضاهای منزل را تغییر بدهید.

فهرست مطالب

     پرده زبرا تقریباً جزئی از سبک طراحی و دکوراسیون داخلی مدرن شناخته شده است. اما کماکان بدون محدودیت در برخی انواع سبک‌های طراحی و چیدمان داخلی کلاسیک نیز مورد استفاده و استقبال قرار گرفته است. این موضوع می‌تواند به طور مستقیم با کمبود فضا مرتبط باشد. پرده زبرا بر خلاف پرده سنتی جمع و جور بوده و نیازمند فضای کمتری است.

     

    پرده اتاق کودک

    عدم محدودیت مکانی اجرای پرده زبرا

    انتخاب و اجرای پرده زبرا اصلاً محدود به مکان اختصاصی نیست. هر فرد به عنوان ساکن مکان اداری، تجاری، رسمی و مسکونی قادر به انتخاب این نوع پرده مدرن خواهد بود. به همین دلیل، بسیاری از افراد به دنبال محاسبه قیمت زبرا اتاق کودک ، زبرا سالن پذیرایی ، زبرا اتاق خواب ، زبرا آشپزخانه و یا پرده زبرا اداری ، دفتر رسمی و شرکت می‌باشند.

    افزایش موثر بهره وری انرژی به دنبالِ کنترل دما و روشنایی فضا قطعاً یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های انتخاب پرده زبرا برای پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودک، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام به شمار رفته است. با این حال، انتخاب و خریداری پرده زبرا پذیرایی، پرده زبرا اتاق خواب و پرده زبرا آشپزخانه چندان آسان نیست.  این موضوع طبیعتاً به دلیل تنوع در نوع، سبک و جنس پرده زبرا می‌باشد. این تنوع انتخاب را به سیر دلهره آوری تبدیل کرده است. در این میان، محاسبه قیمت زبرا اتاق کودک و سایر فضاهایی از این قبیل نیز اهمیت بالایی دارد.

    پرده زبرا؛ تفاوت در قیمت، شباهت در ظاهر

     پرده زبرا به عنوان یک سیستم پوشش پنجره مدرن شناخته شده است. اما ظاهر آن به مثابه پرده کرکره افقی سنتی است. این بدان معناست که چنین پرده‌ای متشکل از لایه‌های موازی بوده و به صورت دوبل در قالب دو جنس پارچه و تور تولید می‌گردد. در حالی که پرده زبرا قیمت معین ندارد، اما، ظاهر مدل‌های گوناگون آن چندان متغیر نیست. به همین دلیل، محاسبه قیمت زبرا اتاق کودک ممکن است قابل قیاس با قیمت پرده زبرا برای اتاق خواب بزرگسال نباشد.

    بنا بر تفاسیر فوق، برخی افراد با توجه به تعاریف پرده زبرا که غالباً متمرکز بر سیستم مدرن بوده، آن را مناسب سبک طراحی و دکوراسیون کلاسیک نمی‌دانند. این در حالی است که تنوع محصولات پرده زبرا به قدری گسترش یافته که مدل‌های ساده آن با استفاده از پارچه و تور ایده آل با سبک طراحی و دکوراسیون داخلی با پرده کلاسیک نیز تناسب دارند.  

    زبرا اتاق کودک

    چرا پرده زبرا برای اتاق کودک یک انتخاب ایده آل است؟

    ما پیش‌تر به اهمیت محاسبه قیمت زبرا اتاق کودک پرداختیم. اما از علت اهمیت اجرای پرده زبرا در اتاق کودک غافل نشویم.

    امنیت، بزرگترین مسئله تشویش آور و نگران کننده اتاق کودک به شمار رفته است. امروز نمی‌توان اتاق‌ها را با محدودیت حاصل از هراس عدم امنیت طراحی نمود. چرا که ماهیت کودکان طوری برنامه ریزی شده تا آزادانه حرکت داشته باشند و بازی کنند. این موضوع درباره ماهیت اتاق کودک نیز صادق است.

     پرده زبرا نوعی سیستم مدرن بدون هیچگونه المانِ دست و پاگیر است. بنابراین انتخاب ایده آلی برای اتاق کودک شمرده می‌شود. برخی مدل‌های پرده زبرا اتاق کودک جدا از مسئله قیمت زبرا اتاق کودک تهی از هرگونه المان اضافی همانند بند و ریسمان است. در حالی که بند، ریسمان و قلاب می‌تواند کودکان کم سن و سال را در اتاق خود تهدید کند. نوع ریموت دار آن امنیت و آرامش کودک را تضمین می‌کند.

    به دور از محاسبه قیمت زبرا اتاق کودک، این نوع پرده در اقسام متنوعی از طرح و پارچه موجود و قابل دسترس می‌باشد. شما قادر خواهید بود نوع ریموت دار پرده زبرا را متناسب با طراحی و دکوراسیون اتاق کودک خریداری نمائید. بنابراین می توانید با تنظیم روشنایی کودکتان را به یک خواب بی‌وقفه شبانه دعوت کنید!

    پرده زبرا بچه گانه

    نحوه محاسبه قیمت زبرا اتاق کودک

    امروز دیگر نحوه محاسبه قیمت زبرا اتاق کودک چندان محدود به این فضای خانگی نیست. با مروری گذرا متوجه می شویم که بسیاری از مدیران مراکز آموزشی که در معرض همکاری با کودکان هستند، ترجیح بر انتخاب و اجرای پرده زبرا داده‌اند. بدیهی است که این موضوع مستقیماً با اهمیت امنیت و آرامش کودکان در ارتباط است.

    از سوی دیگر، نحوه محاسبه قیمت زبرا اتاق کودک بر اساس فاکتورهای بسیاری تعیین می شود. جنس پارچه، نوع بافت پوششی، طرح و یا ریموت دار بودن یا نیودن از جمله این فاکتوها است. بازار پیش رو به قدری تحت تاثیر تولید، ورود و عرضه انواع پرده زبرا قرار گرفته است که شما قادر خواهید بود نوع ایده آل خود را از درون کاتالوگ‌های مربوطه بیابید. بنابراین می توانید طیف قیمتی آن ها را ببینید و باهم مقایسه کنید. البته قیمت های آنها تفاوت چندانی در پرده زبرا اتاق کودک ندارد.

    شرکت دکوراسیون داخلی فرتاک نماینده شرکت زبرا خوش سایه است. می توانید به شکل حضوری، تلفنی و یا اینترنتی از شرکت فرتاک خرید نمایید. عکس تمامی پرده ها و سایر محصولات دکوراسیون داخلی را در سایت فرتاک ببینید. برای خرید حضوری در بلوار مرزداران تهران در شوروم فرتاک منتظر شما عزیزان هستیم.

    مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم