موکت پالاز پامچال

موکت پالاز پامچال

مشخصات محصول

طول رول:12 متر
عرض رول:3 متر
جنس نخ:پلی پروپیلن
جنس زیره:نمد
دسته بندی:
تافتینگ
نوع بافت:لوپ
کاربرد:مسکونی، اداری، تجاری
کشور سازنده:ایران

موکت پالاز پامچال

موکت پالاز پامچال

یکی از عوامل تأثیرگذار در دکوراسیون منازل و اماکن اداری و تجاری، نوع کفپوش مورد استفاده در کف محیط است. استفاده از موکت به عنوان کفپوش یک گزینه ایده آل است. فواید این نوع کفپوش شامل نرمی و لطافت، دوام بالا، ماندگاری طولانی مدت، و احساس راحتی و آرامش است که به شما منتقل می‌کند.

استفاده از موکت در مقایسه با سایر کفپوش‌ها دارای مزایای است. به عنوان مثال، موکت از لیزخوردن وسایل و خراب شدن آنها جلوگیری می‌کند. همچنین، موکت  امنیت کودکان را درهنگام بازی آن‌ها  تامین می کند و از زمین خوردن آنها جلوگیری می کند. علاوه بر این، موکت می‌تواند گرما را در داخل محیط حفظ کند و به ایجاد یک محیط گرم و دلپذیر کمک کند. به همین دلیل، خرید موکت به عنوان کفپوش شما را پشیمان نخواهد کرد.

به طور کلی، موکت به عنوان یک کفپوش مناسب در نظر گرفته می‌شود و می‌تواند به شکل موثری به دکوراسیون داخلی منازل و محیط‌های تجاری و اداری کمک کند.

در این بخش قصد داریم به نحوه خرید موکت پالاز پامچال و بررسی آن بپردازیم.

 شرکت پالاز موکت پامچال

شرکت پالاز موکت یک شرکت تولید کننده و عرضه کننده موکت است. این شرکت متخصص در طراحی و تولید موکت‌های با کیفیت برای استفاده در منازل، اماکن اداری و تجاری است. شرکت پالاز موکت با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و استفاده از مواد با کیفیت، محصولاتی را عرضه می‌کند که نرمی، لطافت و دوام بالایی دارند.

شرکت پالاز موکت در تولید انواع و طرح‌های مختلف موکت فعالیت می‌کند، این شرکت همواره تلاش می کند تا به مشتریان خود موکت‌های متنوعی را ارائه دهد تا به انتخابی مناسب برای نیازهای طراحی و سلیقه شخصی شان برسند.

طرح پامچال

یکی از طرح های پالاز موکت، موکت طرح پامچال می باشد که گزینه ای بسیار مناسب برای استفاده در اماکن مسکونی و اماکن عمومی مانند اداره ها و یا سالن هتل ها می باشد.

مزیت های موکت طرح پامچال

از مزایای برتر این طرح پالاز موکت، می توان به دوام و ماندگاری بالا به دلیل بافت گره ای موکت، مقاومت نسبت به سایش، ماندگاری رنگ، قابل شستشو بودن، لطافت و نرمی اشاره کرد.

موکت پامچال دارای قابلیت شستشو می باشد و با یک شامپو فرش ساده که رقیق شده باشد می‌توانید شستشو خود را انجام دهید.

جنس موکت طرح پامچال

موکت پامچال از جنس پروپلین و زیره نمدی ساخته شده است به همین علت ازکیفیت بالایی برخودار است و با گذر زمان و استفاده مکرر دچار ساییدگی و یا کاهش کیفیت نخواهد شد.

موکت پامچال به دلیل ظاهر زیبایی که دارد، برای استفاده در فضاهای مختلف مانند اتاق‌های نشیمن، اتاق‌های خواب، اتاق‌های کودکان و فضاهای اداری مناسب است.

طراحی پامچال

موکت پامچال دارای طرح ساده و مینیمال می باشد. طراحی پامچال در دسته بندی سبک مدرن قرار می گیرد و در چیدمان های ساده و اسپرت دارای بیشترین زیبایی خواهد بود. موکت پامچال به سبب داشتن طراحی بسیار ساده اش، منظره ای آرام و فضایی آرام‌ بخش ایجاد می کند به طوری که ذهن و چشم شما را نوازش می کند و از خستگی آن ها جلوگیری خواهد نمود.

رنگ بندی پالاز موکت طرح پامچال

پالاز موکت طرح پامچال دارای چندین رنگ بندی متنوع می باشد و همانطور که معلوم است تلاش شده تا همه ی طیف های رنگی های مورد استفاده در انواع دکوراسیون داخلی در نظر گرفته شود تا بتواند تمامی سلایق را به خوبی پوشش دهد.

می توانید تصاویر بیشتری از طرح و رنگ بندی موکت پامچال را در سایت ببینید. رنگ‌بندی این موکت می‌تواند شامل مجموعه‌ای از رنگ‌ها مانند سفید، آفتابی، نقره‌ای، خاکستری، قهوه‌ای، آبی، سبز و زرد باشد.

قیمت موکت پالاز طرح پامچال

موکت پالاز به علت مواد اعلا و درجه یک به کار رفته و کیفیت عالی اش نسبت به موکت های داخلی و خارجی انتخابی بسیار صحیح و عاقلانه ای برای استفاده به عنوان کفپوش خواهد بود. قیمت این نوع از پالاز موکت با توجه به کیفیت و مزیت های فراوانی که دارد بسیار معقول و مناسب می باشد و انتخاب مقرون به صرفه ای محسوب می گردد به صورتی که در مقایسه با دیگر کفپوش های رایج در بازار، از برتری بسیاری در بازار برخوردار است.

طول و عرض پالاز موکت پامچال به ترتیب 12 و 3 متر می باشد ، برای آگاهی بیشتر از قیمت طرح پامچال و طرح های دیگر موکت پالاز به سایت فراتک دیزاین قسمت موکت ها مراجعه و با انواع موکت و قیمت آن ها آشنایی شوید.

جهت اطلاع دقیق از قیمت این محصول می‌توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

خرید آنلاین پالاز موکت طرح پامچال

برای خرید پالاز موکت باید به سایت فرتاک دیزاین مراجعه و طرح و رنگ مورد علاقه خود را انتخاب و در سایت سفارشتان را ثبت نمایید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن مشاوره برای انتخابی آگاهانه با کارشناسان در تیم فرتاک دیزاین تماس حاصل فرمایید.

سخنی پایانی

در این مقاله با پالاز موکت طرح پامچال و انواع رنگ بندی آن ،ویژگی های یک موکت خوب و مناسب آشنا شدیم. همچنین در مورد جنس الیاف ساخته شده و اماکن قابل استفاده نیز مطالعه نمودیم. تیم فرتاک دیزاین امیدوار است توانسته باشد شما را در انتخاب یک موکت عالی و مناسب با چیدمان داخلی فضای مورد نظرتان یاری نماید. یک انتخاب درست در کفپوش و موکت در اماکن مسکونی و اداری تجربه ای وصف ناپذیر را به شما هدیه خواهد داد.