موکت ظریف مصور رویال

موکت ظریف مصور رویال

مشخصات محصول

طول رول:12 متر
عرض رول:3 متر
جنس نخ:پلی پروپیلن
جنس زیره:نمد
دسته بندی:تافتینگ پرزبلند
کاربرد:
مسکونی، تجاری، اداری
کشور سازنده:ایران

موکت ظریف مصور رویال

بدون شک امروزه انتخاب و استفاده از موکت ظریف مصور رویال در دیزاین ها و دکوراسیون های محیط های داخلی از جمله منازل، عاملی بهبود بخش است.

همان طوری که می دانید خانه هر فرد، امن ترین و آرامش بخش ترین محیط برای او است. محیطی که اگر در چیدمان آن دقت و وسواس بیشتری به خرج دهید نه تنها از جلوه ای زیبا برخوردار می شود، بلکه آرامشی خاص نیز در محیط ایجاد می گردد. محیطی گرم و دلچسب، که فارغ از تنش ها و اضطرابهای زندگی است و با ایجاد احساس آرامش در افراد موجب خلق لحظاتی شیرین و آرامش بخش می شود.

امروزه استفاده از موکت ظریف مصور رویال در دکوراسیون های داخلی، به خصوص سالن های نشیمن و اتاق های خواب با استقبال چشمگیری همراه است. لطافت و نرمی این موکت های پرز بلند نه تنها جلوه ای خاص به محیط شما می بخشد، بلکه باعث زیبایی بیش از پیش آن نیز می شود.

همراه ما باشید! زیرا ما قصد داریم تا با اشاره به مزایای استفاده از موکت ظریف مصور رویال در چیدمان فضا های محیطی، شما را در انتخاب و خرید یکی از بهترین و مناسب ترین موکتها همراهی نماییم.

مزایای استفاده از موکت ظریف مصور رویال در دکوراسیون های داخلی!

از جمله مهم ترین مزایا استفاده از موکت ظریف مصور رویال در دیزاین های داخلی و چیدمان ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضخامت بالا

یکی از برترین مشخصه های موکت های ظریف مصور رویال، ضخامت بالا و مناسب این نوع از موکت است. در واقع جالب است بدانید آنچه که سبب محبوبیت بیش از پیش این موکت و استفاده بیشتر از آن در اتاق های خواب و اتاق کودکان می شود، ضخامت مناسب و نرمی این موکت است. جنس این موکت نه تنها موجب کاهش چشمگیر احتمالات ضرب دیدگی در کودکان می شود، بلکه به دلیل ضخامت بالا از طول عمر بیشتری نیز برخوردار است.

  • طراحی و رنگبندی متنوع

از دیگر مزایا استفاده از موکت ظریف مصور رویال در دکوراسیون ها داخلی می توان به طراحی متنوع و رنگبندی گسترده این موکت های پرز بلند اشاره کرد. تنوع بسیار زیاد در طراحی و رنگ بندی این موکت ها نه تنها حق انتخاب بیشتری را در اختیار مشتریان قرار می دهد، بلکه به آسانی قابل ست شدن با دیگر لوازم و حتی اکسسوری های موجود در محیط شما است. در واقع جالب است بدانید که آنچه که سبب برتری این موکت ضخیم از دیگر موکت های موجود در بازار می شود، رنگ بندی متنوع و تطابق پذیری بالای این موکت ها با سایر دکوراسیون مطابق با میل افراد است. فاکتوری مهم که نه تنها موجب جلب رضایت مشتریان می شود، بلکه فضایی زیبا و بی نقص را برای شما به ارمغان می آورد.

  • بافتی نرم

داشتن بافتی نرم و لطیف از دیگر ویژگی ها و مزایا استفاده از موکت ظریف مصور می باشد. به کارگیری و استفاده از الیافی نرم و مرغوب و همچنین تا حدودی بلند در ساخت و تولید این موکت ها نه تنها فاکتوری مهم در نرمی و لطافت این موکت ها می باشد، بلکه عاملی موثر در ایجاد احساس آرامش در محیط نیز می باشد.

  • عدم پرز دهی

بدون شک از دیگر عواملی که سبب محبوبیت بیش از پیش این موکت ها و استفاده از آن ها در اتاق های مخصوص کودکان یا سایر فضاها می شود، عدم پرز دهی این موکت های پرز بلند است. در واقع جالب است بدانید اگر چه در ساخت و تولید این موکت ها از الیافی مرغوب و پرز هایی بلند استفاده شده است، اما عدم پرز دهی این موکت ها سبب گشته تا انتخابی مناسب برای اتاق های نشیمن، سالن های پذیرایی، هتل ها، اتاق خواب ها و از همه مهم تر اتاق خواب کودکان باشد.

  • نصبی آسان و مقرون به صرفه

از دیگر مشخصه های موکت ظریف مصور رویال می توان به نصب سریع و آسان این موکت اشاره کرد. موکت هایی که تکه های آن به دلیل ساده بودن و نداشتن طرح به راحتی کنار یکدیگر نصب می گردند و از این رو از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه هستند.

جهت مشاهده نمونه این کالا و خرید محصول با کیفیت موکت رویال ظریف مصور می توانید با بخش فروش شرکت فرتاک در تماس باشید.