پوستر سه بعدی

پوستر دیواری و سقفی

مشخصات محصول

نوع کاغذ:قابل شستشو
جنس کاغذ:پی وی سی
استاندارد فنی:مقاوم در برابر تغییر رنگ
ابعاد:طبق سفارش
کیفیت چاپ:یو وی
کشور سازنده:ایران
مشاهده پوستر سه بعدی چهره
d2054

مشاهده پوستر سه بعدی حیوانات
D6093

مشاهده پوستر سه بعدی طرح پنجره
پوستر دیواری سه بعدی طرح پنجره B-18

مشاهده پوستر سه بعدی طرح گل
B-181

مشاهده پوستر سه بعدی کودک و نوجوان
پوستر دیواری سه بعدی کودک و نوجوان D6326

مشاهده پوستر سه بعدی مجسمه
D6268

مشاهده پوستر سه بعدی اداری و تجاری
D6286

مشاهده پوستر سه بعدی منظره
D6254

مشاهده پوستر سه بعدی هندسی
D6375

مشاهده پوستر سه بعدی خوشنویسی
D8113

مشاهده پوستر سه بعدی هنری
D8066

پوستر سه بعدی

یکی از انواع دیوارپوش‌هایی که امروزه طراحان دکوراسیون از آن استفاده می‌کنند پوستر سه بعدی است. پوستر سه بعدی مدرن را می‌توان در انواع مکان‌ها و ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری استفاده کرد و از طرح‌های جدید و منحصر به فرد آن لذت برد. از آنجایی که دکوراسیون و طراحی داخلی از گذشته مورد توجه افراد قرار دارد و در سال‌های اخیر نیز توجه به طراحی فضاهایی نظیر اتاق خواب، سالن پذیرایی، دفاتر محل کار، فضای داخلی کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها و... بیشتر مورد توجه قرار گرفته و یک محیط با طراحی جذاب و خیره کننده علاوه بر زیبایی و جذابیت بصری می‌تواند فضایی آرامش‌بخش را در محل کار و خانه برایتان به همراه داشته باشد و همچنین صاحبان کسب و کار می‌توانند با ایجاد یک فضای دلنشین فوق‌العاده در رستوران‌ها یا کافی‌شاپ‌ها تعداد مشتریان خود را افزایش داده و رضایت آن‌ها را جلب کنند. بنابراین اگر به پوستر‌های دیواری سه بعدی علاقه‌مند شده‌اید در ادامه این مقاله با بررسی مشخصات پوستر سه بعدی ویژگی‌ها، مزایای و قیمت پوستر سه بعدی و راهنمای خرید و نصب این محصول جذاب همراه ما باشید.

پوستر سه بعدیپوستر سه بعدی چیست؟

همان‌طور که از اسم این محصول مشخص است پوستر سه بعدی نوعی کاغذ دیواری با طرح‌های سه بعدی و دارای عمق و بعد است که در نگاه اول بیننده آن را به عنوان یک شئ دارای حجم و برجستگی می‌بیند. استفاده از پوستر دیواری سه بعدی شاید تغییر کوچکی به نظر برسد اما می‌تواند دکوراسیون داخلی را شما را به سادگی دگرگون کرده و توجه اطرافیان را جلب کند. این محصول نوعی کاغذ دیواری با طراحی مدرن است و این امکان را برای مصرف کننده فراهم می‌کند تا هر طرح و نقشی را که دوست دارد را روی این پوستر‌ها چاپ کند. پوستر دیواری از جنس کاغذ بوده که روی آن را با لایه‌ای از روکش ضد آب می‌پوشانند و معمولا جهت کاور کردن یکی از دیوارهای اصلی محیط مورد نظر استفاده می‌شود. اشتباه نکنید این محصول دارای هیچ  نوع عمق و برجستگی نیست و از یک سطح صاف تشکیل می‌شود اما جادوی فناوری دستگاه‌های چاپ پیشرفته و مرکب‌های رنگی مخصوصی که برای چاپ و سایه روشن‌های طرح استفاده می‌شود باعث خطای دید بیننده شده تا پوستر دیواری را به صورت یک طرح سه بعدی مشاهده کند.

  • مزایای استفاده از پوستر دیواری سه بعدی:

  • تنوع فوق‌العاده بالا در طرح‌های چاپی

اولین مزیت پوستر سه بعدی مدرن که باعث شده افراد زیادی مایل به خرید و نصب آن در محیط خانه یا محل کار خود باشند تنوع بسیار بالای این محصول در طرح‌ها و نقش‌های مختلف است که استفاده از آن را برای هر فضایی ممکن می‌سازد. همچنین خریداران پوستر سه بعدی این امکان را دارند تا طرح‌های دلخواه خود را برای فضاهای مختلف نظیر محل کار، سالن پذیرایی، اتاق کودک، رستوران و کافی‌شاپ، محیط‌های هنری و... سفارش داده و پوستر ویژه خود را با طراحی منحصر به فرد دریافت کنند.

  • ایجاد یک فضای دلنشین و منحصر به فرد برای هر فرد

با هر روحیه و سلیقه‌ای که دارید می‌توانید پوستر دیواری سه بعدی که می‌خواهید را پیدا کرده و فضایی که دوست دارید را به یک محیط منحصر به فرد برای خودتان تبدیل کنید یا با سفارش طرح‌هایی نظیر مناظر جنگل، دریا، کوهستان، کهکشان‌ها، غروب یا طلوع خورشید و هر طرحی که باعث می‌شود از محیط اطراف خود آرامش به دست آورید یک محیط دلنشین برای خود و اطرافیانتان درست کنید.

  • قابل شستشو بودن پوستر

پوستر‌های سه بعدی از انواع مختلفی از کاغذ‌ها تشکیل می‌شوند که روی آن را یک لایه ضد آب پوشانده است بنابراین از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار بوده و در برابر رطوبت مقاوم هستند که باعث می‌شود در صورت کثیف شدن به راحتی آن‌ها را شسته و تمیز کنید.

  • صرفه جویی در برخی از هزینه‌ها

همانطور که اشاره کردیم این پوستر‌ها از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار هستند و رنگ‌ها و طرح‌های آن در طولانی مدت ثابت و واضح باقی می‌ماند. از طرفی استفاده از گچ‌بری‌ها و نمای آجری یا سنگ‌های آنتیک هزینه زیادی را در بردارد و عوامل زیادی ممکن است به آن‌ها آسیب بزند. به ویژه در خانه‌های سنتی و قدیمی که حتی تعمیر یک دیوار نیز ممکن است هزینه تعمیرات بالایی داشته باشد پوستر سه بعدی می‌تواند به خوبی این نیاز را برطرف سازد و از صرف بسیاری از هزینه‌های اضافی جلوگیری کند.

بیشتر بخوانیم : پوستر

پوستر سه بعدیتفاوت پوستر دیواری سه بعدی با کاغذ دیواری

همان‌طور که گفتیم در واقع پوستر نوعی کاغذ دیواری مدرن و لاکچری است اما از بسیاری از موارد با آن تفاوت دارد. کاغذ‌های دیواری معمولا به شکل رول‌های آماده با طرح‌های ثابت هستند که مدام تکرار می‌شوند و در کنار هم کل دیوارهای یک محیط را کاور می‌کنند علاوه بر این طرح‌های کاغذ دیواری از قبل چاپ شده و معمولا این امکان وجود ندارد که از قبل طرح مورد نظرتان را سفارش دهید. در مقابل پوسترهای سه بعدی دارای تنها یک تصویر ثابت و بزرگ هستند که معمولا برای یکی از دیوارهای اصلی فضای مورد نظر تهیه می‌شوند. پوستر‌ها را می‌توانید به صورت آماده در چند قطعه کوچک خریداری کرده و با نصب آن‌ها در کنار یک دیگر تصویر مورد علاقه‌تان را به صورت کامل شکل دهید. همچنین اگر طرح و نقش خاصی را در نظر دارید می‌توانید آن را در اندازه و نوع کاغذ دلخواه‌تان سفارش داده تا آن را چاپ کرده و دریافت کنید. پوستر سه بعدی برخلاف اسمش به هیچ وجه دارای ناهمواری نبوده و این تکنولوژی پیشرفته چاپ آن و سایه و روشن‌های خود طرح است که باعث می‌شود به صورت سه بعدی و برجسته به نظر برسد.

موارد استفاده از پوستر های سه بعدی دیواری

همانطور که گفتیم برای مکان های مختلفی از پوستر های دیواری سه بعدی استفاده می کنند. استفاده از پوستر دیواری سه بعدی به نوع طرح آن بستگی دارد که باید متناسب با مکان مورد نظر طراحی شده باشد.

برای پوستر دیواری سه بعدی اتاق خواب باید سراغ طرح هایی برویم که علاوه بر جذابیتی که به اتاق می بخشند باعث ایجاد حس آرامش در افراد شوند. بدین جهت برای پوستر دیواری سه بعدی اتاق خواب می توانیم از پوستر دیواری سه بعدی طبیعت استفاده کنیم. استفاده از پوستر دیواری سه بعدی طبیعت که در آن از رنگ های جذاب و آرامش بخش استفاده شده است باعث می شود تا فضای اتاق خواب بسیار مناسب استراحت باشد.

با توجه به اینکه پوستر دیواری سه بعدی کاملاً قابل شستشو است، می توانیم در محیط آشپزخانه نیز از آن استفاده نماییم. محیط آشپزخانه معمولاً با کابینت و یا دیگر وسایل آشپزخانه محصور شده است اما هر قدر که بتوانیم از اندک فضا های این محیط برای تزئین استفاده کنیم به جذابیت آن کمک بیشتری نموده ایم.

یکی دیگر از موارد استفاده از پوستر دیواری سه بعدی منظره، ایجاد پوشش دیوار در اتاق کودک است. البته برای پوستر سه بعدی اتاق خواب کودک باید از مناظر طبیعی استفاده کنیم که کاملاً به ذوق و سلیقه کودکانه نزدیک باشد.

پوستر دیواری سه بعدی اتاق کودک باید از نظر روانشناسی کودک، کاملاً به سلیقه کودکانه نزدیک باشد. استفاده از طرح های جذاب و کودکانه در پوستر سه بعدی کودک می تواند دیوار اتاق کودک را کاملاً جذاب نماید. همچنین استفاده از تصاویر شبیه سازی شده حیوانات بر روی پوستر دیواری سه بعدی اتاق کودک می تواند در افزایش روحیه کودک بسیار موثر باشد.

از نظر تغییر پذیری نیز معمولاً یکی از راه های بازسازی دکوراسیون منازل، تغییر پوستر دیواری آن می باشد.

پوستر دیواری سه بعدی معمولا در کجا نصب می‌شود؟

همان‌طور که در بخش‌های قبل اشاره کردیم از پوستر سه بعدی معمولا برای یکی از دیوار‌های اصلی محیط استفاده می‌شود و از آنجایی که دارای مجموعه‌ای گسترده از طرح‌ها و نقش‌های متنوع است می‌توان از آن برای انواع فضاها استفاده کرد البته در فضاهای اداری و رسمی که دارای دکوراسیون کلاسیک هستند کمتر از پوستر دیواری استفاده می‌کنند یا پوستر‌ سه بعدی لاکچری با طرح‌های منحصر به فرد در آن‌ها به کار می‌رود. از جمله پرکاربردترین فضاهایی که از پوستر دیواری سه بعدی استفاده می‌کنند عبارتند از:

  • پوستر دیواری سه بعدی برای اتاق کودک و نوجوان

طراحی داخلی اتاق کودک و نوجوان معمولا دارای رنگ‌های شاد و طرح‌های کارتونی و منحصر به فردی است که باید مناسب روحیه و سن آن‌ها باشد. از آنجایی که نقاشی و رنگ کردن این نوع طرح‌ها برای اتاق کودک و نوجوان بسیار دشوار بوده و حتی ممکن است پیاده‌سازی طرح مورد نظرتان به خوبی اجرا نشود استفاده از پوستر سه بعدی برای اتاق کودک و نوجوان بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شما می‌توانید این محصول را در طرح‌های دلخواه برای اتاق فرزند دختر یا پسر خود خریداری کرده به آسانی نصب کنید. طرح‌های مختلف پوستر سه بعدی به راحتی می‌تواند نیاز شما در این زمینه را پاسخ داده و هر سلیقه‌‌ها و علایق گوناگون را پوشش دهد.

  • پوستر سه بعدی پشت تلویزیون

به جز دیوار اصلی سالن پذیرایی منزل‌تان یکی از بهترین فضاهای سالن پذیرایی که می‌توانید پوستر دیواری سه بعدی را در آنجا نصب کنید دیواری است که پشت تلویزیون قرار گرفته است. در صورت استفاده از طرح‌های مختلف پوستر سه بعدی که با سایر اجزای سالن هارمونی و ترکیب زیبایی را ایجاد کند می‌توانید فضای خانه خود را به محیطی بسیار لوکس‌تر و دلنشین‌تر از قبل تبدیل کنید. بنابراین از پوستر سه بعدی پشت تلویزیون برای تغییر دکوراسیون داخلی خود غافل نشوید زیرا قیمت پوستر سه بعدی پشت تلویزیون بسیار مناسب بوده و به سادگی دکوراسیون خانه شما را دگرگون خواهد کرد.

  • پوستر دیواری سه بعدی برای اتاق خواب

فضای آرام و دلنشین اتاق خواب برای ایجاد یک محیط آرامش‌بخش که فرد در آن احساس راحتی کند بسیار مهم است. شما می‌توانید بر روی یکی از دیوارهای اتاق خواب یک پوستر دیواری سه بعدی با طراحی دلنشین که احساس آرامش و راحتی را در وجود شما افزایش می‌دهد نصب کنید. برای این منظور بهتر است دیوار روبه‌رو یا پشت سر تخت‌خواب را انتخاب کرده تا تصاویر و نقش‌های سه بعدی بیشتر به چشم بیاید.

  • پوستر دیواری سه بعدی در فضاهای اداری

همان طور که گفتیم در فضاهای تجاری و اداری که محیط رسمی‌تری نسبت به سایر فضاها دارند بهتر است از پوستر سه بعدی مدرن و پوستر سه بعدی لاکچری مناسب با دکوراسیون و سایر وسایل استفاده کرد همچنین می‌توانید با سفارش پوستر با طرح‌های اختصاصی و مورد نظرتان برند و نام تجاری خود را گسترش داده و و از آن برای تبلیغات کسب و کار خود استفاده کنید. افزودن لوگو و نام تجاری برندتان روی طر‌ح‌های پوستر‌های سه بعدی که به عنوان دیوارپوش یا کفپوش استفاده می‌کنید علاوه بر زیبایی محیط کارتان توجه مشتری‌ها را به برند شما جلب خواهد کرد.

  • و....

بیشتر بخوانیم : دیوارپوش ام دی اف

پوستر سه بعدیپوستر سه بعدی را چگونه نصب کنیم؟

از جمله مشخصات پوستر سه بعدی که باعث محبوبیت این محصول می‌شود نصب آسان آن است. برای اینکه پوستر سه بعدی را بدون هیچ نقص و ایرادی نصب شود ابتدا باید همه پستی و بلندی‌ها و اشکالات دیواری را که قصد دارید پوستر را روی آن نصب کنید را برطرف سازید. علاوه بر آن در صورتی که دیوار مورد نظرتان دارای لکه و کثیفی‌های تیره زیادی باشد بهتر است قبل از نصب دیوار را با رنگ سفید رنگ بزنید چرا که ممکن است این لکه‌های تیره از زیر پوستر دیده شوند. به این نکته نیز توجه داشته باشید که اگر زیرسازی به درستی انجام نشود و دیوار زیر پوستر نمور یا دارای کپک باشد پوستر دیواری پس از مدت کوتاهی از دیوار جدا شده و کارایی خود را از دست خواهد داد.

قبل از سفارش یا خرید پوستر ، دیواری را که جهت نصب انتخاب کرده‌اید به دقت اندازی‌گیری کرده و سپس سفارش خود را ثبت کنید زیرا کوچک یا بزرگ بودن طرح برای دیوار ظاهر خوبی به آن محیط نخواهد داد. اگر از پوستر‌های آماده که طرح را به چند بخش تقسیم کرده‌اند استفاده می‌کنید علاوه بر دقت در اندازه‌گیری توجه کنید که طرح را بر اساس شماره‌ای که پشت آن درج شده به ترتیب و با دقت بچسبانید تا در پایان یک تصویر بی‌نقص و کامل داشته باشید. ( باید طول و ارتفاع دیوار مورد نظر را اندازه گیری کرد. سپس به عدد به دست آمده طول 10 سانت و به عدد به دست آمده عرض 10 سانت اضافه کرد و طبق اعداد به دست آمده سفارش داد. همچنین باید دقت کرد تناسبات طرحی که انتخاب می کنند با دیوار مورد نظر مطابقت داشته باشد. مثلا  برای دیوار افقی طرح افقی انتخاب نمایند.)

یادتان باشد که هنگام نصب با استفاده از کاردک مخصوص حباب‌ها و موج‌های روی پوستر را به آرامی از بین ببرید و همچنین رول بعدی پوستر را تا یک سانتی‌متر روی بخش قبلی قرار دهید تا تصویر به درستی شکل بگیرد. برای نصب پوستر‌های یک دست و کامل بهتر است از افراد متخصص که در این کار تجربه کافی دارند کمک گرفته تا هیچ مشکلی به وجود نیاید. شرکت سرای سامان فرتاک به عنوان طراح و مجری دکوراسیون پروژه‌های معماری می‌تواند در خرید و سفارش طرح مورد نظرتان و نصب آن به خوبی عمل کند.

قیمت پوستر سه بعدی

از مهم ترین عوامل در انتخاب یک پوستر دیواری سه بعدی قیمت آن می باشد. قیمت پوستر دیواری سه بعدی می تواند با توجه به عوامل متعددی متغیر باشد. از مهم ترین این عوامل می تواند به سایز پوستر دیواری سه بعدی اشاره کرد. هر اندازه که سایز این محصول کوچک تر باشد یک پوستر دیواری ارزان تر نصیب شما خواهد شد. طرح استفاده شده بر روی پوستر دیواری سه بعدی نیز می تواند در قیمت آن تاثیر گذار باشد. از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت پوستر دیواری، ضخامت و جنس کاغذ استفاده گردیده جهت تولید آن است. طبیعتا هر چقدر جنس کاغذ استفاده شده بهتر باشد و از کاغذ ضخیم تری استفاده گردد، قیمت پوسترهای دیواری سه بعدی بالاتر رفته و البته کیفیت و طول عمر آن نیز بهبود خواهد یافت.

برای خرید هر محصولی قیمت عامل مهمی است. اگر قصد خرید پوستر دیواری سه بعدی ارزان دارید حتما به کیفیت ساخت آن توجه بسیاری بکنید. بسیاری از شرکت ها به دلیل کیفیت پایین برخی از پوستر های سه بعدی، آن ها را با قیمت ارزان تر به فروش می رسانند.

 یک دیوارپوش سه بعدی ارزان و بی کیفیت به زودی شما را با مشکلات زیادی رو به رو می کند.

قیمت پوستر سه بعدی و قیمت پوستر سه بعدی پشت تلویزیون با توجه به نوع کاغذی که برای تولید آن استفاده می‌شود و همچنین اندازه آن بر حسب متر مربع متفاوت است. بنابراین باید با توجه به فضایی که قصد دارید پوستر سه بعدی را در آن نصب کنید و ضخامتی که از کاغذ آن انتظار دارید با قیمت‌های مختلفی روبه‌رو خواهید شد به یاد داشته باشید که هر چند پوستر‌های نازک از ماندگاری کمتری برخوردار هستند اما نصب آن‌ها به مراتب راحت‌تر است. پس اگر دوام و کیفیت پوستر سه بعدی برایتان اهمیت دارد خرید پوستر سه بعدی لاکچری که از قیمت بیشتری نسبت به سایر نمونه‌ها برخوردار است می‌تواند گزینه خوبی باشد. شرکت فرتاک در زمینه خرید بهترین پوستر با مناسب ترین قیمت یاری بخش شما خواهد بود.

راهنمای خرید پوستر دیواری سه بعدی

بسیاری از شرکت‌های طراحی دکوراسیون و معماری داخلی وجود دارند که می‌توانید به وسیله آن‌ها طرح پوستر مورد نظر خود را سفارش داده یا از بین نمونه‌های آماده انتخاب کنید و همچنین خیالتان از بابت نصب آن نیز راحت باشد. یکی از شرکت‌های معتبر که در زمینه طراحی دکوراسیون و معماری داخلی فعالیت می‌کند شرکت سرای سامان فرتاک است که در زمینه چاپ و نصب پوستر سه بعدی نیز فعالیت دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن نمونه کارهای بیشتر می‌توانید به آدرس سایت این شرکت به نشانی fartakdesign.com مراجعه کنید. همچنین نمونه‌های آماده پوستر‌ سه بعدی و پوستر سه بعدی پشت تلویزیون نیز در بازار موجود هستند که می‌توانید طرح مورد نظرتان را از بین آن‌ها تهیه کنید یا از شرکت‌های چاپ بخواهید تا طرح مورد علاقه شما را چاپ کنند.

نکات پایانی

با توجه به تمام نکات بیان شده درباره پوستر سه بعدی و مزایا و ویژگی‌های فوق‌العاده این محصول اگر به دنبال یک تغییر منحصر به فرد با هزینه مناسب جهت ساختن یک فضای دلنشین برای سالن پذیرایی، محیط کار، اتاق خواب و... هستید این محصول گزینه بسیار مناسبی است. پوستر دیواری سه بعدی به وسیله فناوری و تکنولوژی‌های جدید چاپ شده و از کیفیت و ظاهر بسیار خوبی برخوردار است که می‌تواند دکوراسیون داخلی محیط مورد نظر شما را به سادگی دگرگون کند. به یاد داشته باشید که اندازه‌گیری دقیق دیوار مورد نظر برای نصب پوستر بسیار مهم است و کیفیت نصب را در پایان افزایش خواهد داد. همچنین اگر از پوستر دیواری سه بعدی برای محیط اداری یا تجاری خود استفاده می‌کنید استفاده از برند و نام تجاری را به منظور برندسازی و تبلیغات فراموش نکنید.

امروزه از تکنیک های زیادی برای تزئین نمودن دیوار مکان های مختلف استفاده می کنند. استفاده از پوستر دیواری سه بعدی از بهترین تکنیک ها برای ایجاد فضای منحصر به فرد در هر محیط است.

با توجه به پیشرفت بشر در زمینه چاپ، پوسترهای سه بعدی نیز در طرح های مختلفی چاپ و روانه بازار می شوند. پوستر های دیواری سه بعدی در طرح ها و رنگ های مختلف و با تکنیک های بسیار پیشرفته ای تولید می گردند.

پوستر های دیواری سه بعدی برخلاف کاغذ دیواری سه بعدی در سایز های مشخصی تولید می شوند. کاغذهای دیواری سه بعدی را معمولاً به صورت رول در بازار سفارش می دهند در حالی که معیار سفارش برای پوستر دیواری سه بعدی متر است.

استفاده از دیوارپوش سه بعدی باعث می شود که فضای یک اتاق، دنج تر و صمیمی تر نشان داده شود. همچنین دیوارپوش های سه بعدی که در آن ها از رنگ های روشن استفاده شود فضا را بزرگتر نشان می دهد.

تماس با ما فرتاک دیزاین

طرح های پوستر دیواری سه بعدی چیست؟

پوستر دیواری سه بعدی در طرح های متنوع و زیبایی تولید و عرضه می گردند. هر کدام از این طرح ها می تواند مناسب کاربری خاصی باشد. برای مثال پوستر سه بعدی پشت تلویزیون در منزل با پوستر دیواری یک فضای تجاری متفاوت خواهد بود. این طرح ها طبق دسته بندی های زیر در قسمت محصولات پوستر دیواری سه بعدی، در سایت فرتاک قابل مشاهده و سفارش است.

 

 

1.پوستر دیواری طرح چهره:

این طرح مناسب اتاق خواب، آرایشگاه ها، فروشگاه های لوازم آرایشی و ... است. برای مشاهده انواع پوستر دیواری طرح چهره و سفارش آنها به سایت فرتاک مراجعه نمایید.

پوستر - دیوار - سه بعدی - فرتاک - دیزاین
2.پوستر دیواری سه بعدی حیوانات:

این محصول مناسب دامپزشکی ها، پانسیون حیوانات، پت شاپ ها، مجموعه های ورزشی اسب سواری و ... است. همچنین کسانی که به حیوانات علاقه دارند می توانند از این طرح ها برای خانه و یا محل کار خود نیز استفاده نمایند.

پوستر سه بعدی هندسی:

همانطور که از نامش مشخص است این محصول شامل طرح های هندسی سه بعدی است. این طرح ها می تواند اشکال منتظم، منحنی و یا تصاویر معنی داری مانند گل ها ی انتزاعی و .. باشند.

این محصول رنگ ها و طرح ها متنوعی دارد. بنابراین هم برای سبک دکوراسیون مدرن و هم کلاسیک می توانید از بین آنها گزینه ی مناسبی بیابید.

دیوار- سه بعدی - فرتاک -دیزاین
کاغذ - دیواری - سه بعدی - فرتاک - دیزاین
پوستر دیواری سه بعدی خوشنویسی:

حتما دوست دارید بدانید طرح خوشنویسی پوستر دیواری سه بعدی چیست؟ این محصول در واقعا شعر های زیبا و عموما شناخته شده ای است که با طرح های متنوعی ترکیب می شوند. این طرح ها می تواند فرشتگان، طرح های معنوی مانند، گل ها و یا حتی طمینه های پتینه ای شکل ساده باشند.

این محصول مناسب رستوران های سنتی، آزانس های گردشگری، پذیرایی خانه و یا حتی فضاهای اداری تجاری با کاربری مشابه باشد. برای مثال یک مغازه فروش لباس های سنتی می تواند از این پوستر برای یکی از دیوارهای خود استفاده نماید. این محصول را با نام کاغذ دیواری سه بعدی سنتی نیز می شناسند.

جنس و گرماژ پوستر دیواری سه بعدی چیست؟

حنس کاغذ پوستر دیواری سه بعدی پی وی سی است. شما می توانید گرماژ و بافت کاغذ مورد نظر را انتخاب نمایید. گرماز کاغذ های پوستر دیواری از 180 تا 280 گرم بر متر مربع است. انواع بافت آنها شامل براق، نیمه براق، مات، چرمی، ساده و پتینه است.

 

کاغذ - دیواری - سه - بعدی - فرتاک- دیزاین
پوستر- سه بعدی - فرتاک - دیزاین

روش شستشوی پوستر دیواری سه بعدی چیست؟

طرح های پوستر دیواری سه بعدی بر روی کاغذ هایی از جنس پی وی سی چاپ می گردند. بنابراین پوستر دیواری قابل شستشو است. آیا می خواهید بدانید روش شستشوی پوستر دیواری چیست؟ کافی است که دستمال تمیز و نرمی را مرطوب کنید و بر روی دیوار بکشید.

اگر لکه ای بر روی آن بود که با رطوبت آب پاک نمیشود میتوانید از مواد شستشویی که اسیدی نیستند (مانند ریکا) استفاده نمایید. بنابراین آب را با کمی ریکا مخلوط نمایید. سپس دستمال خود را در آن مرطوب نمایید.

پس از آن نیز با دستمال دیگری که فقط با آب مرطوب شده است روی آن را تمیز نمایید. در آخر نیز با دستمال خشک دیگری محل مورد نظر را پاک کنید.

پوستر سه بعدی لاکچری:

در این مطلب قصد داریم علاوه بر آشنایی با معرفی انواع پوسترهای سه بعدی و نکاتی مهم در انتخاب و سفارش آن برای تزیین منزل و محل کار به شما اریه دهیم. جنسیت، کیفیت چاپ، نوع کاغذ، طرح چاپ شده و قیمت های اقتصادی برای سفارش خرید این پوسترها و از همه مهمتر چگونگی نصب صحیح و اصول نگهداری از آنها، از مهمترین نکاتی است که در این مطلب به اطلاع شما خواهد رسید.

پوستر سه بعدی لاکچری:

دنیای طراحی دکوراسیون منزل و محیط کار همه روزه شاهد پیشرفت‌هایی در طرح و رنگ هستند و بدون این تغییرات عملا طراحی دکوراسیون جذابیت خود را از دست خواهد داد. پوسترهای سه بعدی همان کاغذ دیواری هستند که در تزیین محل استفاده می شود اما بر خلاف کاغذ دیواری به جای استفاده از بافت یا همان تسکچراز طرح ها و نقش های واقعی و سه بعدی برای زیبا سازی محیط  استفاده می‌کند.(تکسچر)

مزیت های خوب پوسترهای سه بعدی تنوع بالای نقش و طرح های استفاده شده در آن می باشد. از همه مهمتر امکان سفارش چاپ طرح دلخواه با هر رنگ و طرحی از خصوصیات دیگر این پوسترها می باشد که دست شما برای انتخاب و استفاده در دکوراسیون خانه و محل کار کمک می‌کند.

عمدتا پوسترهای سه بعدی برای پر کردن خلا و بخش هایی از خانه استفاده می شود که به نوعی حالت خالی بودن و خلوتی محیط را به یک محیط جذاب و چشم نواز تبدیل کند. برای همین این طرح ها مدتی است بسیار پر کاربرد شده و در منازل و محل های کار از این پوسترهای زیبا استفاده می شود.

پوستر سه بعدی لاکچری چیست؟

در نگاه اول شاید به دلیل استفاده از کلمه لاکچری فکر کنید که کلمه لاکچری برای افراد و اشخاصی است که ثروتمند هستند. اما اشتباه نکنید منظوراز طرح های لاکچری، پوسترهایی هستند که بر خلاف عرف و معمول و براساس سلیقه فرد و محل سفارش داده شده و نصب می شود.

به عبارتی ساده تر این پوسترها بر خلاف دیگر پوسترهای معمول دارای رنگ و طرح منحصر به فردی هستند که بر اساس روانشناسی شخصیت و محیط کار، اکسسوربی محل و چیدمان دکور و مبلمان ها و غیره  از آنها استفاده می شود. در پوسترهای سه بعدی لاکچری جنسیت کاغذ چاپی و دوام آن از اهمیت بالایی نسبت به دیگر طرح های معمول می باشد. طرح ها و نقوش استفاده شده در طرح های سه بعدی لاکچری متفاوت بوده و کمتر می توانید در جایی دیگر این مدل از پوسترها را پیدا کنید.

سفارش و چاپ پوسترهای لاکچری توسط کارشناسان متخصص فرتاکبا بررسی و شناخت فضا، چیدمان دکوراسیون خانه و رنگ‌ بندی محل انتخاب و اجرا می شود.

قبل از پرداختن به معرفی انواع پوسترهای سه بعدی لاکچری لازم است شما در مرحله اول با انواع کاغذ های چاپی و روش های سفارش آن آشنا شوید تا بتوانید از میان طرح های متنوع انتخابی آگاهانه را داشته باشید.

پوستر - سه بعدی - لاکچری
پوستر - سه - بعدی - لاکچری

جنسیت کاغذ پوسترهای سه بعدی:

جنسیت پوسترهای سه بعدی همانند کاغذ دیواری روی 6 مدل کاغذ شامل : چینی، ایرانی، هلندی، ترک و آلمانی از کاغذ چاپی تولید می شود که هر کدام ویژگی و خصوصیات خاص به خود را دارد و از نظر قیمت و کیفیت چاپی با یکدیگر متفاوت می باشد.

می توانید در بین آلبوم های چینی و ایرانی گزینه های قیمت مناسبی پیدا کنید، بنابراین اگر بودجه شما محدود است و یا می خواهید با فواصل زمانی کم تغییر دکوراسیون دهید، از این گزینه های قیمت مناسب استفاده نمایید.

جنس های جنس های هلندی آلمانی و ترک قیت بالاتری دارند، اما در برابر شستشوی زیاد و در طول زمان مقاومت بالاتری دارند

تمام مدل های بالا دارای بافت چرم، ماسه ای، پوشالی و اکلیلی می باشد که هر کدام بر اساس نوع طرح و کیفیت چاپ متغیر می باشد.

کاغذ دیواری سع بعدی
پوستر - دیواری - سه - بعدی

تفاوت پوستر سه بعدی با کاغذ دیواری لوکس

از نظر فنی هیچ تفاوتی در نوع این کاغذها وجود ندارد. اما در نوع طرح و نقش و نگار تفاوت بسیاری وجود دارد که باید در خرید و سفارش آن توجه داشت. اگر قصد سفارش طرح های سه بعدی در زمینه های مختلف دارید و اندازه سفارشی شما متغیر بوده و تابع استاندارد خاص نمی باشد می توانید پوسترهای سه بعدی سفارش دهید تا برای شما چاپ و نصب شود.

پوسترهای سه بعدی تنها برای بخشی از فضا مورد استفاده قرار میگیرد، اما کاغذ دیواری لوکس برای پوشش کل دیوارهای محل مورد استفاده قرار می گیرد. اما یک تفاوت اساسی در این میان خارج از تصور است که تفاوت کاغذ دیواری سه بعدی لاکچری با کاغذ دیواری لوکس درچه چیزی است؟ برای پاسخ این سوال نکاتی را باید بدانید تا متوجه تفاوت آنها شوید:

دکوراسیون اتاق پذیرایی یکی از مهمترین مواردی است که افراد نسبت به آن حساسیت بالایی در انتخاب رنگ و طرح دارند. این روزها با واژه ای به نام لوکس در تقابل با لاکچری عنوان می‌کنند اما هیچ وقت تفاوت این دو را به درستی درک و توضیح نمی دهند.

کاغذ دیواری های لوکس عمدتا دارای بافت تکراری می باشد که می توانید در هر رنگ و طرحی سفارش دهید تا برای محل دلخواه شما نصب شود. از آنجاییکه که اتاق پذیرایی در استفاده از کاغذهای لوکس بسیار مورد توجه می باشد باید بدانید از ترکیب چه رنگ هایی برای فضای خود استفاده کنید.

محدودیت زیادی در متفاوت کردن دکوراسیون با کاغذ دیواری لوکس خواهید داشت لذا پیشنهاد می کنیم در کنار کاغذ دیواری لوکس از طرح های سه بعدی لاکچری برای زیبا سازی و جلب توجه استفاده کنید. رنگ های عمده در طرح های لوکس عمدتا نقره ای، طلایی و رنگ هایی با رزق و برق می باشد. از بین این رنگ ها رنگ های سفید و روشن، کرم و بژ طرفدار زیادی را دارد.

کاغذ دیواری لوکس دارای متریال تکرار شونده می باشند و به صورت رول توسط کارخانه در فروشگاه ها عرضه می شود که برای مخفی کردن تکرار با طرح های اسلیمی و گل و داماس این نقیصه را رفع می کنند. اما در پوستر سه بعدی لاکچری شما محدودیتی ندارید و می توانید با رنگ و ترکیب دلخواه سفارش دهید تا آماده شود. حتی می توانید طرح های لوکس هم در ترکیب طراحی های خود استفاده کنید.

این طرح ها می تواند شامل تصاویر و نقاشی هایی با تم و طرح متفاوت باشد. می تواند عکس هنری باشد، عکسی از منظره باشد یا طرح هایی سه بعدی با تم متنوع، لذا از جمله کاربردهای مهم و پر استفاده در کاربرد پوسترهای سه بعدی به بخش های زیر می توان اشاره کرد :

  • پوستر سه بعدی طرح طبیعت
  • پوستر سه بعدی طرح دخترانه
  • پوستر سه بعدی طرح کلاسیک
  • پوستر سه بعدی طرح پشت تلویزیون
  • پوستر دیواری طرح چهره
  • پوستر دیواری سه بعدی حیوانات
  • پوستر سه بعدی هندسی
  • پوستر دیواری سه بعدی خوشنویسی
پوستر- سه بعدی - لاکچری
پوستر سه بعدی

تماس با ما فرتاک دیزاین

پوستر سه بعدی طرح طبیعت:

اگر اهل طبیعت و زیبایی آن هستید و دوست دارید بخشی از محل و منزل خود را به طبیعت اختصاص دهید پیشنهاد ما سفارش طرح‌های پوستر سه بعدی طبیعت می باشد. در این طرح‌ها شما می توانید به دلخواه بخشی از طبیعت مانند ساحل دریا، محیط جنگل، محیط فضای باز مانند دشت و محیط پیرامون آن یا طبیعتی از گل و زیبایی آن یا مناظر کوهستانی یا فصول سال را نمایش دهید.

شاید سوال پیش آید که کجای محل و محیط خود را به این طرح ها اختصاص دهید. به عنوان مثال فرض کنید شما اتاقی دارید که اختصاص گلخانه و محل نگهداری گل و گیاه است. در اینصورت استفاده از پوسترهای سه بعدی طبیعت در این مکان مناسب ترین گزینه می باشد. این محل می تواند محل کار، مغازه یا بخشی خاص از یک منزل باشد.

از خصوصیات خوب پوستر سه بعدی لاکچری طرح طبیعت دلنشین بودن و ایجاد منظره ای چشم نواز برای نمایش گوشه ای از طبیعت در محیط می باشد. پس اگر دنبال فضایی لاکچری هستید و هنوز دکوراسیون محل مورد نظر شما طراحی و اجرا نشده است پیشنهاد دهید فضایی برای ایجاد محیط گلخانه و نصب این طرح در نظر بگیرند.

پوستر سه بعدی طرح دخترانه

روحیه دختران همیشه سمبل ظرافت و احساس می باشد و به دلیل حساسیت بالا به طرح و چیدمان اتاق خود اهمیت بالایی می دهد و در روحیه لطیف دخترانه اثر بخشی بالایی دارد. با انتخاب طرح های مناسب پوسترهای سه بعدی دخترانه بخشی از دیوار و فضای اتاق را می توانید به شکل دلخواه دخترانه تبدیل کنید. اما قبل از انتخاب طرح های دخترانه نکاتی را باید بدانید.

با توجه به سن و روحیه دخترانه طرح دلخواه را انتخاب کنید. از آنجاییکه طرح انتخابی با بالا رفتن سن دختر دچار دگرگونی می باشد و دخترها نسبت به پسرها خیلی زود به طرح اتاق خود حساسیت به خرج می دهند انتخاب طرحی مناسب برای استفاده متناسب با سال اهمیت بالایی دارد. اگر دختر شما 1 ساله است می توانید تا سن 6 سالگی از طرح های کارتونی دخترانه را استفاده کنید و اگر سن آنها بیشتر از 6 سال است طرح های شاد و سه بعدی دخترانه را در اولویت انتخاب خود قرار دهید.

پوستر - دیواری - سه یعدی - لاکچری
پوستر - دیواری - سه بعدی - لاکچری

پوستر سه بعدی طرح کلاسیک

یکی از پر طرفدارترین طرح های پوستر سه بعدی می باشد که مورد توجه بسیاری قرار گرفته و می توان گفت از خاص ترین طرح هایی تشکیل شده که مناسب پوستر سه بعدی لاکچری می باشد. پوسترهای سه بعدی طرح کلاسیک یکی از لوکس‌ترین طرح های دیواری می باشد که می توانید در موضوعات مختلف از جمله طرح‌های بته جقه، طرح و نقاشی های رومی، گل داماسک و غیره سفارش دهید.

محبوب ترین طرح پوستر سه بعدی کلاسیک طرح داماسک می باشد که این طرح ها مناسب منازل، دفاتر هنری و فضاهای پذیرایی با چیدمان و دکوراسیون مجلل می باشد. طرح داماسک از جمله طرح های لوکس و اشرافی محسوب می شود که از رنگ هایی با کنتراست بالا که تداعی محیطی باشکوه می باشد استفاده میکند.

پوستر سه بعدی طرح پشت تلویزیون

از آنجاییکه پشت تلویزیون ها بیشترین مکانی هست که اعضای خانواده به آن سو به علت تماشای برنامه های آن توجه دارند به مهمترین فضای هر اتاق تبدیل کرده است.

انتخاب طرح و تصاویر مناسب برای پوستر یه بعدی لاکچری باید با دقت بالایی انجام شود. هر رنگ و طرحی مناسب این فضا نمی باشد چرا که اندازه تلویزیون، نورپردازی محیط و فضای تحت پوشش، یکی از فاکتورهای مهم انتخاب طرح پوستر می باشد. چیدمان و اکسسوری محیط و منزل نقش بالایی در چشم نواز کردن پیرامون تلویزیون دارد.

انتخاب رنگ سفید روشن در مبانی رنگ شناسی یکی از اشتباهاتی است که بسیاری از مشتریان در انتخاب طرح به آن توجهی ندارند. از آنجاییکه تماشای تلویزیون مدت زمانی زیادی را می خواهد وجود رنگ های اضافی روشن در اطراف کادر تلویزیون به مرور چشم را خسته و بی حوصله خواهد کرد. برای انتخاب طرح مناسب استفاده از رنگ های شیری، خاکستری با طرح های نسبتا تیره مناسبترین گزینه برای نمای پشت تلویزیون ها می باشد.

به دلیل استقبال بالا از طرح های لاکچری پشت تلویزیون ما تنوع زیادی از طرح ها را برای شما انتخاب کرده ایم تا متناسب با روحیه، محیط و فضای دکوری خود سفارش دهید تا برای شما در هر اندازه دلخواه آماده شود.

پوستر - دیواری - سه بعدی - لاکچری
پوستر - دیواری- سه بعدی - لاکچری

فراموش نکنیم زیبا سازی محیط با پوستر سه بعدی لاکچری بصورت آگاهانه باید انجام بگیرد. توجه به رنگ محیط، اکسسوری ها، چیدمان مبلمان ها، طرح و رنگ کف، فرش ها و غیره همگی در انتخاب درست نقش بالایی را دارند. سفارش طراحی و اجرای هر نوع طرح کاغذ دیواری چه لاکچری باشد چه لوکس باید در مرحله بعدی به کیفیت کاغذها، کیفیت چاپ و دوام آن توجه بالایی داشت.

هر چند که کاغذدیواری ها سهم بزرگی در رساندن سریع تر شما به مقصد خواهند داشت. حتما شما هم لابی ها و فضاهای خاص برج های مسکونی لوکس را دیده اید که به خوبی با نصب یک کاغذ دیواری لوکس و مجلل توانسته اند علاوه بر زیبا کردن فضا ، یک طراحی داخلی خیره کننده را به وجود بیاورند که چشم هر مراجعه کننده ای به ساختمان را به آن جلب می کند.

جهت سفارش، مشاوره و اجرای هر نوع  پوستر سه بعدی لاکچری کارشناسان فرتاک آماده هستند تا متناسب با بودجه ، محل و دکوراسیون شما پیشنهاد دهند.

سوالات متداول