پارکت لمینت گرین هوم

پارکت لمینت گرین هوم

پارکت گرین هوم انتخابی متفاوت

هر نوع پارکتی، مزایا و معایب خاص خودش را دارد و برای استفاده در قسمتی از سطوح کف، مناسب است. جدا از طرح و رنگی که برای پارکت انتخاب می کنید، مات بودن یا براق بودن پارکت هم می تواند به عنوان یک گزینه مهم در نظر گرفته شود. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با برخی از تولیدات پارکت گرین هوم آشنا نماییم.

 پارکت گرین هوم

پارکت خانه یکی از قسمت هایی است که جلوه زیادی در دکوراسیون داخلی خانه ایجاد می کند؛ به همین خاطر، یک انتخاب درست برای تهیه کفپوش مناسب، می تواند در تغییر دکوراسیون منزلتان نقش بسزایی داشته باشد. شرکت گرین هوم می تواند با سابقه ی چندین ساله در زمینه تولید و عرضه پارکت گرین هوم، شما را در این انتخاب به خوبی یاری دهد.

بهتر است بدانید که هر کدام از انواع کفپوش، با توجه به مزایا و معایبی که دارند برای پوشش نوعی از کاربری محیط مناسب هستند و بنابراین انتخاب یک نوع خاص از کفپوش برای استفاده در پوشش کف تمامی مکانها، تصمیم چندان درستی به نظر نمی رسد.

یکی از انواع کفپوشی که می توانید برای پوشش سطح کف در نظر بگیرید، پارکت است که توسط شرکت گرین هوم با کیفیت خوبی تولید و در بازار عرضه می شود. پارکت گرین هوم، در طرح ها و رنگ های مختلفی عرضه می شود و بعضی از آنها به صورت مات و بعضی دیگر به صورت براق در بازار موجود هستند.

در ادامه مطلب به شما خواهیم گفت که پارکت براق چه مزایا و معایبی دارد و برای استفاده در کدام قسمت از سطح کف منزلتان مناسب هستند.

پارکت لمینت براق

پارکت لمینت براق که Gloss Parquet Laminate یا Shiny Parquet Laminate هم نامیده می شود، یکی دیگر از تولیدات پارکت گرین هوم است که استفاده از آن، درخشش خانه شما را دوچندان می کند و جلوه تازه ای به خانه تان می بخشد.

اگر اتاق خوابتان کم نور است و همچنین، متراژ کمی دارد، ممکن است برای استفاده از پارکت در سطح کف آن دچار تردید شده باشید و تصور کنید که ممکن است پارکت اتاق خواب، فضا را از آنچه که هست، کوچکتر و تاریکتر نشان دهد. پارکت گرین هوم برای برطرف کردن نگرانی شما در این زمینه، پارکت براق را ارائه می دهد. این نوع از پارکت با سطح براقی که دارد، به خوبی نور را منعکس می کند و باعث می شود فضای اتاق خواب شما بزرگتر و پر نورتر جلوه کند.

برای اینکه همواره از سطح براق این نوع از پارکت ها برای جلوه بیشتر سطح کف بهره ببرید، لازم است تا به تمیز نگه داشتن سطح پارکت لمینت براق بیشتر توجه کنید. به عبارت دیگر، سطح پارکت براق، گرد و خاک و همچنین آشغال های ریز و درشت را نشان می دهد به همین خاطر درصورتیکه این نوع از پارکت گرین هوم را انتخاب کردید، لازم است جارو و تمیزکاری را در فاصله زمانی کمتری تکرار کنید.

زیبایی و طراحی متنوع پارکت لمینت گرین هوم

پارکت لمینت گرین هوم با طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود که به شما امکان می‌دهد تا طبق سلیقه خود بهترین گزینه را برای فضای داخلی خود انتخاب کنید. طراحی شیک و زیبای این کفپوش، به هر نمایی جلوه‌ای استثنایی می‌بخشد و فضای داخلی را به زیبایی و آرامش می‌بخشد.

دوام و مقاومت بالا پارکت گرین هوم

پارکت لمینت گرین هوم با استفاده از مواد با کیفیت و فناوری پیشرفته ساخته شده است و دارای دوام و مقاومت بسیار بالایی است. این کفپوش تحمل وزن و فشار را به راحتی دارد و در برابر خراشیدگی و ساییدگی مقاومت نشان می‌دهد. با نصب پارکت لمینت گرین هوم، می‌توانید به طولانی‌مدت از زیبایی و کیفیت آن بهره‌برداری کنید.

سخن آخر

پارکت لمینت گرین هوم با زیبایی، پایداری محیط زیست، و دوام بالا، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کفپوش فضاهای داخلی است. طرح‌ها و رنگ‌های متنوع این پارکت، به شما امکان می‌دهد تا طبق سلیقه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. با استفاده از پارکت لمینت گرین هوم، فضای داخلی خود را به زیبایی آذین کرده و از طولانی‌مدت بودن کاربری و استفاده راحت این کفپوش لذت ببرید. با مراجعه به فروشگاه‌های معتبر و نمایندگان رسمی پارکت لمینت گرین هوم، بهترین راه برای دریافت این کفپوش است. با استفاده از پارکت لمینت گرین هوم، زیبایی و کیفیتی خاص را به فضای داخلی خود بخشیده و به حفظ محیط زیست نیز کمک کنید.

شرکت فرتاک به عنوان نماینده محصولات گرین هوم و دیگر محصولات متنوع دکوراسیون داخلی، همواره بهترین مشاور شما هنگام خرید این نوع از محصولات خواهد بود.