کاغذ دیواری پذیرایی

کاغذ دیواری پذیرایی

تغییر دکوراسیون خانه و تعویض وسایل کاری دشوار و هزینه‌بر است. از طرف دیگر، چیدمان و طراحی دکوراسیون داخلی نشان دهنده شخصیت و سلیقه شما می‌باشد. از این جهت در طراحی دکوراسیون داخلی و انتخاب المان‌های مناسب برای طراحی باید نهایت دقت را به خرج دهید.

یکی از محبوب‌ترین المان‌ها در دکوراسیون سالن‌های پذیرایی، کاغذ دیواری است که در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه قابل اجرا می‌باشد و تاثیر بسیاری بر روی زیبایی فضای داخلی دارد. به همین دلیل قصد داریم تا در این بخش به بررسی کاغذ دیواری پذیرایی بپردازیم و یک راهنما از محصولات مناسب برای سالن‌های پذیرایی و فضای داخلی ارائه نماییم. اگر شما هم علاقمند به ایجاد تغییر در فضای داخلی یا تعمیرات کم هزینه هستید، تا آخر این بخش همراه ما باشید.

کاغذ دیواری مناسب برای سالن‌های پذیرایی

بسیاری از افراد اعتقاد دارند که سالن پذیرایی، قلب خانه است و طراحی دکوراسیون آن نقشی حیاتی در زیبایی دکوراسیون خانه دارد. خبر خوب این است که شما می‌توانید با استفاده از کاغذ‌ دیواری‌های باکفیت در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع یک تغییر اساسی در دکوراسیون پذیرایی ایجاد نمایید.

به دلیل اهمیت کاغذ دیواری در زیبایی پذیرایی، قصد داریم تا در ادامه مطالب، انواع محصولات مناسب برای طراحی سالن پذیرایی را ارائه نماییم تا شما، بهترین انتخاب را در هنگام خرید کاغذ دیواری داشته باشید.

کاغذ دیواری مناسب برای پذیرایی به شرح زیر است :

1.     کاغذ دیواری پذیرایی ساده

یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین پوشش‌‌های دیوار منزل، کاغذ دیواری ساده است. از مزیت‌های کاغذ دیواری ساده برای پذیرایی می‌توان به این مورد اشاره کرد که بی‌دردسرتر از رنگ کردن دیوارها خواهد بود. در حقیقت، کاغذ دیواری پذیرایی ساده یکی از انواع پوشش‌های دیوار است که به راحتی با هر دکوراسیونی ست می‌شود. این دسته از محصولات به دلیل آنکه در اکثر موارد بی‌طرح است، تنوع رنگی بسیار بالایی دارد و در رنگ‌های مختلف تولید می‎‌شود. همچنین شما می‌توانید  این دسته از محصولات را با کاغذهای طرح‌دار ترکیب کنید و یک جلوه منحصر به فرد در فضای داخلی ایجاد نمایید.

2.     کاغذ دیواری پذیرایی شیک

امروزه کاغذ دیواری پذیرایی تنوع زیادی پیدا کرده است. به گونه‌ای که در بازار، شاهد مدل‌های کاغذ دیواری پذیرایی در رنگ‌ها و جنس‌های مختلف هستیم. برخی از نمونه‌های کاغذ دیواری پذیرایی شیک شامل کاغذ دیواری سه بعدی و گلدار می‎شود. همانطور که می‌دانید، اتاق پذیرایی از پر رفت و آمدترین قسمت‌های خانه است و همیشه مکانی برای گرد هم آمدن و صحبت‌های دوستانه به حساب می‎آید؛ لذا انتخاب یک طرح هوشمندانه و شیک می‌تواند به دلپسندتر بودن فضا کمک شایانی کند. برای مثال، اگر پرده پذیرایی و کفپوش‌های شما ساده است، استفاده از کاغذ دیواری گلدار می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه برای پذیرایی به حساب بیاید. همچنین کاغذ دیواری سه بعدی با عمق دادن به فضا باعث ایجاد خطای دید و بزرگ‌تر دیده شدن پذیرایی می‎شود. خبر خوب این است که شما می‌توانید کاغذ دیواری سه بعدی و گلدار را در طرح‌ها و اشکال مختلف خریداری نمایید و جلوه‌ای متفاوت به دکوراسیون منزل خود هدیه دهید.

3.     کاغذ دیواری سلطنتی برای پذیرایی

به دنبال یک طرح سلطنتی و شیک هستید ؟ اگر طراحی دکوراسیون شما سلطنتی و اشرافی است، به احتمال زیاد انتخاب کاغذ دیواری سلطنتی برای پذیرایی کمی چالش برانگیز خواهد بود. معمولا کاغذ دیواری سلطنتی برای پذیرایی دارای طرح‌های مجلل و رنگ‌های سلطنتی مانند طلایی و نقره‌ای است.

مدل های کاغذ دیواری پذیرایی شامل کاغذ دیواری داماسک و پتینه می‌شود. این دسته از محصولات محبوبیت زیادی دارند و از گذشته تا به امروز بسیار مورد توجه بوده‌اند. همانطور که می‌دانید استفاده صحیح از هنر رنگ آمیزی باعث خلق یک زیبایی منحصر به فرد می‌شود. این قانون هنگام استفاده از کاغذ دیواری سلطنتی برای پذیرایی نیز صدق می‌کند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید کاغذ دیواری سلطنتی مانند کاغذ دیواری پتینه و داماسک، در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف مانند طرح برجسته، طرح ابر و بادی، طرح گلدار، نقره کوب، طلا کوب و ... قابل تهیه است و می‌توانید به راحتی محصول مورد نظرتان را متناسب با طراحی دکوراسیون داخلی خریداری نمایید.

طرح کاغذ دیواری پذیرایی بر روی ارتفاع سقف تاثیری دارد ؟

یکی از چالش برانگیزترین مسائل در هنگام خرید کاغذ دیواری پذیرایی، تاثیر غیر قابل انکار طرح کاغذ دیواری بر روی عمق و ارتفاع اتاق است؛ لذا اگر قصد خرید کاغذ دیواری مناسب را دارید، لازم است محصولی را انتخاب کنید که با سایر دکوراسیون منزل شما همخوانی داشته باشد. برای مثال، کاغذ دیواری رنگ روشن یک انتخاب مناسب برای فضاهایی با سقف کوتاه است. همچنین، کاغذ دیواری ساده با راه راه‌های عمود باعث می‌شود تا سالن پذیرایی شما بلندتر به نظر برسد. در صورتی که کاغذ دیواری پذیرایی شیک با طرح سه بعدی با عمق دادن به فضا باعث ایجاد خطای دید و بزرگتر دیده شدن اتاق می‌شود.

از دیگر نکاتی که در هنگام خرید کاغذ دیواری باید در نظر بگیرید، این است که رنگ‌های تیره باعث کوتاه‌تر دیده شدن سقف اتاق‌ها و کوچک‌تر به نظر رسیدن آن می‌شود. در صورتی که استفاده از رنگ‌های روشن باعث می‌شود تا سقف بلندتر و فضا وسیع‌تر به نظر برسد.

خرید کاغذ دیواری پذیرایی

برای خرید کاغذ دیواری پذیرایی می‌توانید به تمامی فروشگاه‌های معتبر در سراسر کشور مراجعه کنید و انواع طرح‌ها و رنگ‌های کاغذ دیواری را در آلبوم‌ها مشاهده نمایید. نکته‌ای که وجود دارد این است که قیمت کاغذ دیواری پذیرایی بسته به جنس، طرح، رنگ، برند، متراژ و ... متفاوت است.

مجموعه فرتاک به عنوان یک فروشگاه آنلاین معتبر در تلاش است تا با ارائه محصولات متنوع با کمترین قیمت، تجربه یک خرید بی‌نقص را برای شما، همراهان همیشگی، رقم بزند. یکی از مزیت‌های خرید کاغذ دیواری پذیرایی از مجموعه فرتاک دیزاین این است که شما می‌توانید انواع کاغذ دیواری‌های محبوب و پرطرفدار را به صورت یکجا مشاهده نمایید. از طرف دیگر، خرید کاغذ دیواری پذیرایی نیاز به اطلاعات و جزئیات زیادی دارد و شما در هنگام خرید، می‌توانید به راحتی مشخصات هریک از محصولات را مطالعه نمایید و با یک دید باز، محصول مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که متخصصین این مجموعه در تلاش هستند تا محیطی امن برای شما فراهم سازند تا به راحتی محصول مورد نظرتان را در ابعاد مختلف خریداری نمایید. همچنین، می‌توانید دیگر المان‌های مورد استفاده در دکوراسیون داخلی را از این مجموعه خریداری کنید و تمام محصولات را در اسرع وقت، درب منزل تحویل بگیرید.

سخن آخر

تمامی افراد ترجیح می‌دهند تا طراحی دکوراسیون داخلی آن‌ها خاص و منحصر به فرد باشد. فرقی نمی‌کند که این سبک سنتی، کلاسیک، مینیمال، مدرن و یا اشرافی باشد، در هر صورت شما می‌توانید کاغذ دیواری مناسب و موردنظرتان را برای طراحی داخلی منزل‌تان به راحتی تهیه نمایید؛ زیرا امروزه انواع کاغذ دیواری‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع توسط برندهای معروف طراحی و تولید می‌شود و تمامی سلایق را پوشش می‌دهد.

در مطالب فوق تلاش کردیم تا نکاتی کارآمد به عنوان راهنمای انتخاب کاغذی دیواری پذیرایی شیک ارائه کنیم. امیدواریم که مطالب این مقاله به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را برای دیزایین فضای داخلی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت کاغذ دیواری پذیرایی، می‌توانید از با مشاورین و متخصصین مجموعه فرتاک دیزاین در تماس باشید.