پوستر دیواری سنتی

پوستر دیواری و سقفی

مشخصات محصول

نوع کاغذ:قابل شستشو
جنس کاغذ:پی وی سی PVC با گرماژ متفاوت
قابلیت:مقاوم در برابر تابش آفتاب و ثبات رنگ
عرض کاغذ دیواری:طبق سفارش
طول کاغذ دیواری:طبق سفارش
سطح پوشش:بر اساس سفارش
رنگ:بر اساس سفارش
کاربرد:مسکونی، تجاری، اداری
کشور سازنده:ایران
کیفیت چاپ:یو وی

پوستر سنتی

پوسترهای سنتی به عنوان یکی از نمادهای فرهنگی و هنری در ۵جامعه ما شناخته شده اند. این پوسترها با استفاده از نقاشی، طرح و تصویرسازی، قادر به جلب توجه و آرامش بخشی به مخاطب هستند. پوسترهای سنتی به عنوان یکی از گزینه‌هایی که می‌تواند به زیبایی و البته ارزش دیداری خانه اضافه کند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. این پوسترها شامل نقاشی ها، کتیبه‌های قدیمی و نقوش دستی می‌باشد.

روایت‌های پشت پوسترهای سنتی درباره تاریخ و فرهنگ قدیمی جامعه ما روایت می‌کنند و می‌توانند ارزش زیادی در برداشت شما از این فرهنگ و تمدن داشته باشند. همچنین، به دلیل شکیل بودن و طرح های جذاب، می‌توانند به عنوان یکی از شاخص های زیبایی خانه شما باشند.

با توجه به اینکه پوسترهای سنتی از نمادهای فرهنگی و هنری جامعه ما محسوب می‌شوند، بازار خرید و فروش آنها نیز در حال توسعه است و رشد تولید و فروش آنها در فضای آنلاین و افزایش تقاضا برای آنها قابل مشاهده می‌باشد.

اهمیت پوسترهای سنتی

پوسترهای سنتی می‌توانند جزو محصولاتی باشند که خانه شما را به بهترین شکل ممکن تزئین می کنند. این پوسترها با هنر، قدمت و باورهای مردم در رابطه با تاریخ و فرهنگ جامعه ما ارتباط دارند. همچنین، به دلیل شکیل بودن و طرح های جذاب، می‌توانند به عنوان یکی از شاخص های زیبایی خانه شما باشند.

خرید پوستر سنتی

خرید پوستر سنتی یکی از بهترین راه‌هایی است که می‌توانید جهت تزئین خانه، دفتر کار، فضای تجاری و ... استفاده کنید. پوسترهای سنتی، نه تنها زیبایی و شگفتی بی‌نظیری به فضای شما می‌بخشند، بلکه از تاریخ و فرهنگ قدیمی کشورمان یادآوری می‌کنند.

پوسترهای سنتی، معمولاً با الهام از نقاشی‌های مربوط به دوران قاجار و صفوی تولید می‌شوند و در طرح و رنگ‌های متنوعی در دسترس هستند. هرچند که پوسترهای سنتی تاریخی هستند، اما با استفاده از آن‌ها می‌توانید به شیوه‌ای مدرن و زیبا به فضای خود زندگی بخشید.

اگر به دنبال یک راه ساده و مقرون به صرفه برای تزئین فضای خود هستید، خرید پوستر سنتی یکی از بهترین گزینه‌هاست. در فروشگاه‌های اینترنتی مختلف به راحتی می‌توانید پوسترهای مورد نظر خود را پیدا کنید و با قیمت مناسب تهیه کنید.

برای انتخاب پوستر مناسب، بهتر است به نوع فضایی که قصد تزئین آن را دارید توجه کنید. در صورتی که قصد تزئین دفتر کار یا فضای تجاری را دارید، بهتر است از پوسترهایی با طرح‌های ساده و شیک استفاده کنید. اما اگر قصد تزئین خانه را دارید، پوسترهایی با طرح‌های پر شور و شگفتی، بهترین گزینه هستند.

در نهایت، خرید پوستر سنتی یکی از بهترین راه‌ها برای تزئین فضای شماست. با توجه به تنوع و زیبایی پوسترهای سنتی، می‌توانید به راحتی پوسترهایی را که به سلیقه شما می‌خورند، انتخاب کنید و شروع به تزئین فضای خود کنید.

ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم برای خرید پوستر ، از جمله پوستر سنتی به فروشگاه آنلاین فرتاک دیزاین مراجعه کنید و محصول خود را با قیمت مناسب خریداری کنید.