ابزار پیش ساخته گچی

cafe seo

ابزار پیش ساخته گچی

  • در ادامه می خوانیم :
  1. ابزار پیش ساخته گَچی چیست؟
  2. ابزار پیش ساخته گَچی سقف
  3. انواع ابزار پیش ساخته گَچبری در دکوراسیون
  4. روش نصب ابزارهای پیش ساخته گَچی

ابزار پیش ساخته گچبری :بیشتر مردم از طرح و سبک مدلی که در قدیم برای ساختمان‌ها یا منازل خود بکار می‌رفته خسته شدند و در حال حاضر به دنبال ایده، طرح و مدل جدید و امروزی برای ساختمان‌های خود هستند تا آنها را به شکل خانه‌هایی زیبا و جدید تبدیل کنند.

امروزه با پیشرفت‌های تکنولوژی ابزار پیش ساخته گچی وارد بازار شدند شما می‌توانید این ابزارها را به آسانی بر روی کناف و گچ نصب کنید. با بهره بردن از این ابزارها محیطی زیبا و امروزی بوجود آورید. مورد مهمی که باید به آن توجه کافی شود نوع هماهنگی ابزار پیش ساخته گچی با شکل ظاهری مدل و دکوراسیون داخلی خانه شما و رعایت تناسب در به‌کارگیری از موارد دکوراتیو گچی می‌باشد.

فهرست مطالب

    رعایت تناسب در نصب گچبری در فضای ساختمان به این شکل است که گچبری بزرگ نباید داخل فضای کوچک خانه نصب شود چون با نصب آن اندازهٔ فضای خانه بسیار کوچک به نظر می‌رسد و بالعکس گچبری کوچک نباید در فضایی بزرگ استفاده شود استفاده از آن در فضای کوچک خانه نوعی هماهنگی و تناسب در سایز و اندازه محیط خانه به وجود می‌آورد.

     

    ابزار پیش ساخته گچی - فرتاک - دیزاین

    همچنین استفاده از ابزار پیش ساخته شده گچی از نوع مدرن و کلاسیک در فضاهای لوکس ساختمان متناسب با هم توصیه می‌شود و استفاده از این ابزار به شکل ساده در اتاق ساده هماهنگ و متناسب با هم نیز بسیار زیبا می شوند. در این مطلب دربارهٔ موضوع ابزار پیش ساخته گچی به بررسی خواهیم پرداخت.

    بیشتر بخوانیم : گچبری پلی یورتان چیست؟

    ابزار پیش ساخته گَچی چیست؟

    در گذشته از ابزار گچی دستی برای جلوه زیبای فضای داخلی ساختمانی استفاده زیادی می‌شده است در آن دوران گچبری نوعی هنر مورد پسند علاقه هنرمندان بوده است اگر شما هم به این حرفه علاقه مند باشید به طور حتم گل وسط و تزیینات روی ستون‌ها که سال‌ها از عمر آنها می‌گذرد را با چشم خود به وضوح دیده‌اید. البته این روش سنتی قدیمی به سختی زیاد به وسیلهٔ کار دست گچ کار انجام می‌شده است. اما به مرور زمان کار گچبری به وسیلهٔ دست کم رنگ شد چون نیازها و خواسته بشر برای استفاده از تکنولوژی جدید استفاده از ابزار پیش ساخته گچی  بیشتر و جایگزین شکل قدیم شد.

    ابزار پیش ساخته گچی - فرتاک - دیزاین

    قیمت ابزار پیش ساخته گَچی

    قیمت ابزار پیش ساخته گچی شکل امروزی نسبت به قدیم (گچکاری)هزینه تمام شده کمتری دارد. اما استفاده از ابزار پیش ساخته گچی با توجه به نوع قالب، میزان مطلوبیت گچی که در این راستا مورد استفاده قرار می‌گیرد، سختی طرح، نوع طرح و نقشه‌ای که کارفرما تقاضا داده است، چگونگی قالب سازی، اینکه برای فلان مکان از چه نوع ابزاری استفاده شود متفاوت است. شما زمانی که برای فضای بزرگ، مجلل، سلطنتی خود از این ابزار استفاده می‌کنید خود قطعاً هزینه ارزان نخواهد بود اما اگر از این ابزار در فضای کوچک‌تر و ساده‌تر استفاده نمایید قطعاً ارزان‌تر خواهد بود.

    ابزار پیش ساخته گَچی سقف

    یکی از موارد استفاده از ابزار پیش ساخته گچی سقف جهت تزیین و زیبایی سقف ساختمان مورد نظر می‌باشد اگر دقت کرده باشید دور تا دور محیط اطراف لوستر در بعضی از اماکن و خانه‌ها با استفاده از ابزار پیش ساخته گچی برایشان تزیینات زیبایی صورت گرفته یا در قسمت بالای اپن آشپزخانه، دور تا دور سقف با استفاده از این ابزار برای بهتر و زیباتر جلوه داده شدن فضای خانه تزیینات باشکوهی صورت می‌گیرد که زیبایی خانه را چندین برابر افزایش می‌دهد. البته افرادی که در این کار استفاده از ابزار پیش ساخته گچی تجربه ومهارت کافی دارند با در نظر گرفتن بسیاری ازموارد مثل ارتفاع سقف، جایگاه مستقر شدن چراغ‌ها، مقدار نوردهی مکان مورد نظر اقدام به انجام عملیات با استفاده از ابزار پیش ساخته گچی می‌نمایند.

    ابزار پیش ساخته گچی - فرتاک - دیزاین

    بیشتر بخوانیم : قرنیز و ابزار

    انواع ابزار پیش ساخته گَچبری در دکوراسیون

    انواع ابزار پیش ساخته گچبری در دکوراسیون از ترکیب گچ و آب ساخته می‌شوند و دارای درجه سختی مختلفی بستگی به اندازهٔ پایداری مورد احتیاج ساخته می‌شوند در واقع گچ نوعی ابزار برای زیباتر شدن جلوه دکوراسیون منزل شما بکار برده می‌شود. از مزیتی که این نوع ابزار دارند حادثه ساز و قابلیت شعله ور شدن را ندارند. اما دربارهٔ انواع ابزار پیش ساخته گچبری در دکوراسیون به بررسی می‌پردازیم.

    1-ابزار گلویی: این نوع ابزار برای شرح دادن انواع گچبری طولی استفاده می‌شود اگر از ابزار گلویی استفاده کنیم از شکاف در گوشهٔ کار ممانعت به عمل خواهد آمد. کاربرد دیگر در زمان نقاشی منجر به جدا شدن رنگ سقف و دیوار خواهد شد این ابزار نوعی هماهنگی بین دیوار و سقف ایجاد می‌نماید.

    2-ابزار دندان موشی: کنگره ساخته شده از مقدار فراوانی بلوک مستطیل شکل کوچک و دندان موشی که از نظر ظاهری بسیار به دندان شبیه می‌باشد.

    3 – ابزار گل سقفی: برای این که سقف از حالت همیشگی خارج شود از این ابزار برای تزیین و زیباتر شدن سقف، بهتر جلوه داده شدن آویز لوستر و چراغ‌های آویز از سقف استفاده می‌شود.

    4 -ابزار قاب سازی: این ابزار مخصوص قاب سازی است و کاربرد زیادی دارد.

    5-قاب دکوراتیو: از این نوع ابزار اطراف شومینه، درب ورودی، پنجره، قاب بندی دیوار بکاربرده می‌شود تا از حالت یکنواختی خارج کند.

    6-منقاره: نوعی از ابزار پیش ساخته است و از آن برای تزیین و اشکال انسانی یا حیوانی در ستون‌های کلاسیک استفاده می‌گردد.

    7-گل کنج قاب: از این نوع ابزار پیش ساخته برای زیباتر شدن قاب بندی دیوار، پنجره، درب استفاده می‌نمایند.

    8-طاقچه و محراب: طاقچه‌های تزیینی در سالن‌های بزرگ نصب می‌شوند و از این ابزارهای پیش ساخته گچبری برای نصب روشنایی، تابلو اثری هنری، آینه کاری دیوار استفاده می‌شود تا باعث زیباتر شدن مکان مورد نظر شود.

    9-گنبد نوعی دیگر از ابزار پیش ساخته گچبری است که به عنوان برجسته کننده سقف یا قاب لوستر به شکل مسطح یا مقعر به کار برده می‌شود.

    ابزار پیش ساخته گچبری - فرتاک - دیزاین

    تماس با ما فرتاک دیزاین

    روش نصب ابزارهای پیش ساخته گَچی

    انواع ابزارهای پیش ساخته گچی مانند: ابزار سقفی، گلهای متفاوت، پنل‌های سه بعدی، قاب بندی و .. هستند که در حال حاضر نصابی خاص برای نصب این ابزارها وجود ندارد به طور معمول افراد گوناگون از نصاب پی وی سی و قرنیز استفاده می‌نمایند. اما افراد دیگر از گچ کار یا گچ بر جهت نصب این ابزارها استفاده می‌نمایند.

    ابزار پیش ساخته گچی- فرتاک- دیزاین

    مزایای استفاده از گَچبری پیش ساخته

    در دنیای امروز گچبری پیش ساخته جایگزین مناسبی برای گچبری سنتی (دستی)به شمار می‌رود. از مزایای مهم گچبری پیش ساخته به زیبایی، وزن سبک، سرعت قابل ملاحظه در انجام کار، مزیت قابل ملاحظه در انواع طرح و رنگ، این ابزار را بر هر سطوحی می‌توان نصب نمود. از نظر اقتصادی نسبت به شکل سنتی دارای هزینه کمتری می‌باشد، توانمندی بالا در عملیات اجرایی سیستم هالوژنی نور مخفی، توانایی بالا در رنگ پذیری، قابلیت نصب راحت و سریع که توسط میخ و چسب خاص صورت می‌پذیرد.

    برای اجرای گچبری پیش ساخته در منزل مسکونی احتیاج به جابه جایی وسایل نداریم در صورتی که در شکل سنتی گچبری دستی برای جلوگیری از آلودگی، کثیفی کار باید وسایل را جا به جا کنیم که در این جا به جایی با سرصدای همسایه ممکن است مواجه شویم. استفاده از گچبری پیش ساخته با استحکام و مقاومت بالایی همراه می‌باشد.

    نکته پایانی

    در گذشته از ابزار گچی برای زیباتر شدن نمای دکوراتیو داخلی ساختمان استفاده می‌شده است که بسیار کار سخت، دشوار، پر هزینه‌ای بوده است و سرعت انجام کار پایین و زمان بر بوده اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی استفاده از ابزار پیش ساخته گچی جایگزین مناسبی برای شکل قدیم ابزار گچی انجام  پذیرفت امروزه شرکت‌های معتبر و با تجربه در این زمینه فعالیت می‌کنند که برای به دست آوردن لیست قیمت از انواع ابزار پیش ساخته گچی و نصب آنها در نمای داخلی منزل از طریق تماس و برقراری ارتباط با سرچ در گوگل نام معتبرترین و مشهورترین شرکت‌ها، آدرس و شماره تماس و عکس محصولات با قیمت آنها خیلی راحت اطلاعات کافی در این زمینه به دست خواهید آورد. کارشناسان  فروش شرکت همواره منتظر صدای گرم مشتریان محترم می‌باشند.

     

    سوالات متداول
    ابزار پیش ساخته گچی چیست؟ Expand

    در گذشته از ابزار گچی دستی برای جلوه زیبای فضای داخلی ساختمانی استفاده زیادی می‌شده است در آن دوران گچبری نوعی هنر مورد پسند علاقه هنرمندان بوده است اگر شما هم به این حرفه علاقه مند باشید به طور حتم گل وسط و تزیینات روی ستون‌ها که سال‌ها از عمر آنها می‌گذرد را با چشم خود به وضوح دیده‌اید

    ابزار پیش ساخته گچی سقف؟ Expand

    یکی از موارد استفاده از ابزار پیش ساخته گچی سقف جهت تزیین و زیبایی سقف ساختمان مورد نظر می‌باشد اگر دقت کرده باشید دور تا دور محیط اطراف لوستر در بعضی از اماکن و خانه‌ها با استفاده از ابزار پیش ساخته گچی برایشان تزیینات زیبایی صورت گرفته یا در قسمت بالای اپن آشپزخانه، دور تا دور سقف با استفاده از این ابزار برای بهتر و زیباتر جلوه داده شدن فضای خانه تزیینات باشکوهی صورت می‌گیرد که زیبایی خانه را چندین برابر افزایش می‌دهد.

    روش نصب ابزارهای پیش ساخته گچی؟ Expand

    انواع ابزارهای پیش ساخته گچی مانند: ابزار سقفی، گلهای متفاوت، پنل‌های سه بعدی، قاب بندی و .. هستند که در حال حاضر نصابی خاص برای نصب این ابزارها وجود ندارد به طور معمول افراد گوناگون از نصاب پی وی سی و قرنیز استفاده می‌نمایند. اما افراد دیگر از گچ کار یا گچ بر جهت نصب این ابزارها استفاده می‌نمایند.

    مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم