گچبری پلی یورتان

cafe seo

گچبری پلی یورتان

  • در ادامه می خوانیم :
  1. گچبری پلی یورتان چیست؟
  2. موارد مصرف گچبری پلی یورتان
  3. گچبری سنتی

گچبری نوعی شغل و حرفه با ارزش می‌باشد که توانسته اهمیت ویژه‌ای در بخش معماری سنتی ایرانیان داشته باشد این حرفه در هنرهای تزیینی ساختمان به خاطر مناسب بودن مواد اولیه، در دسترس بودن، رنگ مناسب آن کاربرد زیادی داشته است. در گچبری سنتی که از قدیم رواج داشته به علت اجرای همة نقوش به کمک دست از سختی و سرعت پایینی برخوردار بوده است در نتیجه باعث هدر رفتن انرژی و نیاز به زمان بیشتر بوده است استفاده از گچبری سنتی به خاطر سنگینی وزن باعث شده تا هر مکانی امکان نصب آن وجود نداشته باشد در دنیای امروز به علت افزایش سطح تقاضاها و پیشرفت‌های تکنولوژی استفاده از شکل سنتی کمرنگ شده و جای خود را به گچبری با متد جدید و نوینی مثل گچبری پلی یورتان داده است.

گچبریِ پلی یورتان با وزن کم، قابلیت نصب در هر جا لازم باشد، هزینه کم، قیمت مناسب و سرعت در امرنصب را دارا می‌باشد. زندگی در گذشته با سختی‌های زیادی همراه بوده است حتی زمان به کندی و کارها به سختی زیاد انجام می‌شده است اما امروزه با روند پیشرفت‌های سریع تکنولوژی در کوتاه‌ترین زمان ممکن امکان انجام هر کاری وجود دارد دراین مطلب دربارة موضوع گچبریِ پلی یورتان به بررسی خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

    گچبری پلی یورتان چیست؟

    این ماده برای اولین بار توسط ” اوتو بائر ” کشف شد. عموما به پلیمرهایی که دارای پیوند یورتانی باشند پلی یورتان گفته می شود که از واکنش پلی یول و ایزوسیانات تشکیل شده است. گچبریِ پلی یورتان می‌تواند جایگزین مطلوب و مناسبی برای گچ کاری سنتی و قدیمی باشد. گچبریِ پلی یورتان به خاطر داشتن وزن سبک و راحت می‌تواند به راحتی در هر جایی نصب شود و این توانایی بالای آن درنصب بر روی رابیتس، کناف می‌باشد. البته این نوع گچبری بر همة سطوح دیگر مثل: گچ، سیمان، سنگ، کاشی، فلز، چوب، کابینت، سقف کاذب توانایی نصب دارد.

    گچبری پلی یورتان

    تماس با ما فرتاک دیزاین

    قیمت گچبری پلی یورتان

    گچبری پلی یورتان

    شکل قدیمی استفاده از گچبری سنتی از نظر هزینه و قیمت بالاتر از شکل جدید استفاده از گچبری پلی یورتان می‌باشد. استفاده از شکل گچبری سنتی با زمان بیشتری انجام می‌شده است. اما در شکل جدید گچبریِ پلی یورتان با زمان کمتر و کیفیت بالاتری کار انجام می‌شود برای اطلاع از قیمت انواع گچبریِ پلی یورتان و نصب آن در محل مورد نظر از طریق چت یا تماس سایت معتبر فروش اینترنتی گچبریِ پلی یورتان می‌توانید در کمترین زمان ممکن معتبرترین شرکت‌ها در راستای ارائة خدمات گچبریِ پلی یورتان را پیدا نموده و با تماس به متخصصین این شرکت لیست قیمت و تنوع محصولات را به شکل کاتالوگ در سایت معتبر مشاهده کنید قیمت و تنوع و نحوة بکارگیری و استفاده هر کدام در جای خود با هم متفاوت می‌باشد اما شعار این شرکت‌ها ارائة بهترین و مناسب‌ترین قیمت و کیفیت به مشتری گرامی می‌باشد.

    بیشتر بخوانیم : پوستر سه بعدی لاکچری

    ویژگی‌های گچبری پلی یورتان

    اما ویژگی‌های گچبری پلی یورتان به علت تنوع زیادی که دارد قادر است تمام خواستة گچبری یک ساختمان را برطرف سازد.

    2-استفاده از گچبریِ پلی یورتان نسبت به شکل سنتی دارای هزینه و انرژی کمتر، سرعت عملکرد بالاتر، قیمت مناسب‌تر، کیفیت بالاتر می‌باشد. گچبری پلی یورتان نسبت به شکل سنتی و قدیمی ترکی بر نمی‌دارد و به هیچ عنوان تغییراتی در شکل ظاهریش ایجاد نخواهد شد.

    3-گچبریِ پلی یورتان دارای خواص ضد آب و رطوبت است.

    4- گچبریِ پلی یورتان دارای طرح‌های زیبا، جدید، متنوع می‌باشد که امکان استفاده آن در مراکز تجاری، هتل، رستوران فراهم می‌گردد.

    5 -گچبریِ پلی یورتان دارای ویژگی و قابلیت بالای رنگ پذیری می‌باشد.

    6- از رنگ‌هایی که بر اساس آب و روغن می‌باشند برای سطح آن می‌توان استفاده نمود.

    7 -گچبریِ پلی یورتان دارای عمر مناسب و امنیت زیادی می‌باشد

    .8- گچبریِ پلی یورتان دارای ویژگی جالبی است که از ورق طلا، پتینه، رنگ شویی، کهنه کاری برای بهتر و زیباترشدن آن می‌توان بهره گرفت.

    9- این نوع گچبری به 2 نوع قطعات کوچک، بزرگ ساخته می‌شود.

    موارد مصرف گچبری پلی یورتان

    موارد مصرف گچبری پلی یورتان، درانجام عملیات دکوراسیون داخلی، کار تزیینات سقف، دیوار، راحت و آسان و مقرون به صرفه انجام می‌شود.

    • موارد مصرف این نوع گچبری در هر مکانی به علت وزن کم، استحکام بالا قابلیت جا به جایی و نصب سریع دارد.
    • این نوع گچبری دارای گلویی نور مخفی برای تولید خط نوری مستقیم روی سقف راهروها، دیوارها مورد کاربرد قرار می‌گیرد.
    • گچبری پلی یورتان دارای ابزار نور مخفی است این نور در اطراف سقف سرویس بهداشتی و حمام اعمال می‌شود.
    • از ابزار نور مخفی این گچبری در حاشیة سالن سقف پذیرایی و هال استفاده می‌شود.
    • از این نوع گچبری برای تولید نور مخفی در سقف اتاق خواب مورد مصرف قرار می‌گیرد.
    • دیگر موارد مصرف گچبری پلی یورتان سرتاج، براکت کابینت وچوبی، زیرطاق ها و قوس راهروها، الوار سبک، دکوراتیو، روشنایی دیواری مدرن، لوستردیوار گچی، دیواری نوین، دیوارکوب، اتاق خواب، پذیرایی، شومینه مدرن، دکوری، آماده، طاقچه دیواری، گل سقف، گنبد، دور لامپی ساده و شیک، دور چراغ آماده و لوکس، گل سقفی، دورلوستر تزیینی شیک، گنبد سقفی مدرن امروزی و .. همة موارد گفته شده جزموارد مصرف گچبری پلی یورتان می‌باشد.

    گچبری پلی یورتان گچبری پلی یورتان

    بیشتر بخوانیم : موکت ظریف مصور

    گچبری پلی یورتان

    گچبری سنتی

    گچ به علت ویژگی شکل پذیری، چسبندگی، رنگ مطلوب، استفاده راحت، فراوانی، قیمت مناسب از گذشته کاربرد فراوانی در بخش هنر تریینی داشته است. گچبری به عنوان نوعی حرفه مقام بالایی در معماری سنتی ایرانیان داشته است. این هنر در دوره قاجار بسیار رونق گرفت در آن زمان در هنر گچ بری توانمندی و نوآوری زیادی از سمت هنرمندان گچ بر در آثار و منازل مسکونی سنتی بیرونی و اندرونی ایران ظاهر گشت.

    از بین آثار زیاد گچ بری آن دوره به گچ بری کاخ ارم، نارنجستان قوام درشیراز، خانه طباطبایی، خانه بروجردی کاشان، خانه شهریاری در شهرستان بهشهر می‌توان اشاره نمود. اما با پیشرفت‌های دنیای امروز به مرور خواسته افراد در به کارگیری متد پیشرفته افزایش یافت بطوری که گچبری پلی یورتان یکی از محصولات خوب عرصه ساخت و ساز شد که با کارایی بالا جزئیات ظریف هنرمندانه را ارائه می‌نماید.

    سوالات متداول

    قیمت گچبری پلی یورتان به چه صورت است؟ Expand

    جهت اطلاع از قیمت انواع گچبریِ پلی یورتان و نصب آن در محل مورد نظر از طریق چت یا تماس با سایت معتبر فروش اینترنتی گچبریِ پلی یورتان فرتاک می‌توانید در کمترین زمان ممکن راهنمایی لازم برای ارائة خدمات گچبریِ پلی یورتان را پیدا نموده و با تماس به متخصصین این شرکت لیست قیمت و تنوع محصولات را به شکل کاتالوگ در سایت معتبر مشاهده کنید.

    گچبری سنتی چیست؟ Expand

    گچبری به عنوان نوعی حرفه مقام بالایی در معماری سنتی ایرانیان داشته است. این هنر در دوره قاجار بسیار رونق گرفت در آن زمان در هنر گچ بری توانمندی و نوآوری زیادی از سمت هنرمندان گچ بر در آثار و منازل مسکونی سنتی بیرونی و اندرونی ایران ظاهر گشت.

    نکته پایانی

    شرکت‌های زیادی در سراسر ایران هستند که در زمینة گچبریِ پلی یورتان فعالیت می‌نمایند این شرکت‌ها بسیار معتبر و در بین مردم از شهرت خاصی برخوردار هستند شما مشتری عزیز تنها با یک سرچ جستجو در گوگل می‌توانید این شرکت‌ها را به همراه آدرس محل، شماره تماس پیدا نموده و برای دیدن انواع محصولات در این زمینه با لیست قیمت مناسب وارد سایت این شرکت‌ها شوید. قیمت مناسب، سرعت در عملکرد، کیفیت بالا در گچبریِ پلی یورتان شعار مهم این شرکت‌ها برای مشتری گرامی می‌باشد.

    مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم