دیوارپوش فومی پشت چسب دار

Sayeh Sanei

 

یکی از راهکارهای مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، جهت ایجاد محیطی متفاوت، استفاده از متریال های متنوع و به روز است. دیوار و پوشش آن یکی از ارکان مهم و حیاتی در طراحی دکوراسیون داخلی فضا است. امروزه دیوارپوش فومی پشت چسب دار ، با توجه به مزایا و کاربرد های متنوعی که دارد، طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

دیوارپوش فومی چیست؟

همانطور که از نام این محصول پیداست، از فوم تشکیل شده است. دیوارپوش فومی رولی و دیوارپوش فومی تایل از انواع این محصول است. ضخامت این محصولا حدود 6 تا 8 میلیمتر است. دیوارپوش فومی پشت چسب دار پر فروش ترین نوع این محصول است. زیرا حمل و نصب آسانی دارد و می توان آنها را در ترکیب با متریال ها یا رنگ های دیگر به آسانی اجرا نمود. ابعاد این محصول بسته به طرح 70 در 70 سانتیمتر و یا 70 در 77 سانتیمتر است. طرح های دیوارپوش فومی ساده و شیک است. دیوارپوش فومی طرح چوب ، دیوارپوش فومی طرح سنگ و دیوارپوش فومی آجری از جمله پرفروش ترین انواع این محصول است. البته این محصول با طرح های هندسی نیز طرفداران خود را دارد. آجر فومی یا فوم آجر نما و سایر طرح های دیوارپوش فومی در رنگ های متنوعی تولید و عرضه می شوند. دیوارپوش فومی
مزایا
  •  عایق صدا، حرارت و آب است.
  • چسب پشت آن بسیار محکم است و به راحتی جدا نمی شود.
  •  قابل شستشو است و به راحتی با دستمال مرطوب لکه ها از روی آنها پاک می شوند.
  • این محصول را می توانید با قیچی و یا کاتر به اندازه دلخواه برش دهید.
  •  ایمنی شما را در برابر ضربه تامین می کند زیرا بسیار نرم و منعطف و ضربه گیر است.
  •  رنگ ها و طرح های متنوعی دارد که متناسب با هر سبک طراحی می توانید از بین آنها انتخاب نمایید.
  •  بسیار سبک است، حمل آسانی دارد و به راحتی می توانید خودتان آن ها را برش داده و نصب کنید.

کاربرد های دیوارپوش فومی پشت چسب دار

این محصول کاربرد های بسیاری دارد که طراح داخلی می تواند به روش های متنوعی از آن در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده نماید. در اینجا به برخی از آنها می پردازیم.
 لابی ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری
دیوارپوش آجری فومی از پرکاربردترین انواع این محصول برای لابی ساختمان ها، از هر نوع کاربری، است. طرح آجر به نوعی نمای بیرونی ساختمان را با نمای درونی ساختمان ترکیب می کند. از این رو معمولا مورد پسند اکثریت افراد قرار می گیرد. بنابراین دیوارپوش فومی آجری گزینه ی مناسبی برای طراحی و پوشش دیوار لابی می باشد
دیوارپوش خانه فومی
 نشیمن و پذیرایی خانه
فوم دیوارپوش از جمله دیوارپوش های جدید و خاص برای نشیمن و پذیرایی خانه شماست. شما این نوع محصول را در همه جا مشاهده نخواهید کرد. بنابراین انتخاب و استفاده از آن در طراحی داخلی خانه، فضای شما را منحصر به فرد خواهد کرد. می توانید رنگ این محصول را با توجه به رنگ پرده، کفپوش، مبلمان و سایر ارکان مهم در فضای خود انتخاب نمایید. با توجه به تنوعی که در رنگ این محصول وجود دارد، دست شما بسیار آزاد است. رنگ ها را مشابه و یا سیر و باز و یا مکملی از رنگ های محیط انتخاب نمایید.
 بین کابینتها
دیوارپوش فومی بین کابینتی یکی از بهترین متریال ها برای پوشاندن فضای مابین کابینت ها است. زیرا علاوه بر زیبایی به علت خاصیت ضد آب و ضد حرارت بودنی که دارد، گزینه ی مناسبی به حساب می آید. برای آشپزخانه های مدرن می توانید از طرح های هندسی این محصول انتخاب نمایید. برای آشپزخانه های کلاسیک نیز ، طرح چوب و سایر طرح های دیگر این محصول، مناسب است. این محصول به علت بُعدی که دارد فضای شما را از یکنواختی خارج می کند و زیبایی بصری متفاوتی را برای محیط شما ایجاد می کند.
 اتاق خواب
برای قسمت های مختلف دیوار اتاق خواب می توان از این محصول استفاده نمود. اما اگر بخواهیم پیشنهادی به شما بدهیم، دیوار پشت تخت خواب گزینه ی مناسبی است. زیرا فضای تخت خواب شما را تعریف می کند و به نوعی با آن ترکیب می شود. بنابراین پس از همخوان سازی آن با رنگ و طرح دکوراسیون داخلی خود، دیوارپوش فومی برای اتاق خواب مورد نظر را خریداری کرده و بالای تخت خواب خود نصب نمایید.
 اتاق کودک
استفاده از رنگ های شاد این محصول برای اتاق کودک، علاوه بر زیبایی ایمنی آنها را نیز تامین خواهد کرد. بنابراین اطراف تخت خواب و یا محل بازی کودکتان، بهترین نقاط برای اجرای دیوارپوش فومی اتاق کودک است.
دیوارپوش بین کابینتی فومی
کاربری اداری

 

فهرست مطالب
    این متریال به فضای اداری ابهت خاصی می بخشد. انتخاب رنگ های ساده و سنگین و اجرای آن پشت میز مدیریت فضا را رسمی و سنگین تر جلوه خواهد داد. زیبایی بصری ایجاد می نماید و بع علت بعدی که دارد فضا را از یکنواختی خارج می کند. علاوه بر آن این متریال عایق صدا است. بنابراین برای اتاق جلسات گزینه ی بسیار مناسبی محصوب می شود.
      کاربری تجاری
    این محصول برای آرایشگاه ها، فروشگاه ها و … یک گزینه ی مناسب جهت ایجاد تنوع در طراحی داخلی است. بنابراین متناسب با طراحی فضا می توانید در مکان های تجاری نیز از این محصول استفاده نمایید.
     مهدکودک ها و مدارس
    یکی از هوشمندانه ترین و ایمن ترین گزینه ها برای دیوارپوش مهد کودک ها و مدارس این متریال است.  خاصیت ارتجاعی این محصول باعث می شود تا کودکان و نوجوانان در هنگام بازی اگر با دیوار برخورد کردند، خطری آن ها را تهدید نکند. قطعا خانواده ها به محیطی که تا این حد نکات ایمنی آن رعایت شده باشد، اعماد بیشتری خواهند داشت. علاوه بر آن معلمان و کادر مدرسه و مهد کودک نیز با خیال آسوده تری کودکان و نوجوانان را برای بازی آزاد خواهند گذاشت. طراحی تاق خواب مدرن

    خرید دیوارپوش فومی

    بعد از خواندن این مقاله احتمالا این سوال برایتان پیش آمده است که دیوارپوش فومی از کجا بخرم؟ شرکت فرتاک نمایندگی انواع دیوارپوش فومی در غرب تهران است. برای خرید دیوارپوش فومی ارزان قیمت به سایت فرتاک مراجعه نمایید. همچنین برای دیدن نمونه ها از نزدیک می توانید به شوروم فرتاک مراجعه نمایید. قیمت آجر فومی و انواع دیوارپوش فومی قیمت مناسب را از تیم فروش فرتاک استعلام نمایید.

     

     

     

     

    مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم