شناخت قرنیز پی وی سی

قرنیز پی وی سی ضد آب در شمار انواع قرنیزهای جدید دسته بندی شده است. این محصول به دلیل ویژگی‌ها و مزایایی از قبیل سبکی، مقاومت، عایق و ارزان قیمت بودن در راس قرنیزهای مطرح قرار دارد. ما در این مقاله قصد داریم مروری بر شناخت قرنیز پی وی سی داشته باشیم. این محصول برای همه ی مکان ها از جمله اداری تجاری و مسکونی کابردی و قابل استفاده است.

قرنیز pvc ضد آب؛ در راس انواع قرنیز جدید

امروزه قیمت قرنیز پی وی سی،  قیمت قرنیز ضد آب و قرنیز پی وی سی قیمت در راس پرطرفدارترین کلمات کلیدی پرجستجو قرار دارند. دلیل این امر را می‌توان مبتنی بر محبوبیتِ روزافزون این محصول دانست. کافی است به بازار کنونی انواع قرنیز جدید سرک بکشید. بنابراین متوجه حضور پابرجای برخی انواع قرنیز ضد آب می شوید. در این میان، قرنیز یو پی وی سی جزء گزینه‌های مدرن و کلاسیک به شمار رفته است. این نوع قرنیزها طی مدت زمان کوتاه توانسته‌اند طرفداران زیادی را به سوی خود جذب نمایند. اگر همچنان نمی‌دانید این محصول چیست، توجه شما را به مفهوم ذیل جلب می‌نمائیم.
قزنیز پی وی سی ضد آب

تعریف قرنیز pvc ضد آب

این محصول نوعی قرنیز سبک، مرکب و یکپارچه می‌باشد. جنس پی وی سی غالباً تداعی گر اقلام و محصولات شیرآلات می‌باشد. اما ورود این جنس به حوزه قرنیز باعث گردیده تا شیوع آن در طراحی و دکوراسیون داخلی منازل و سایر فضاها تثبیت گردد. روکش پی وی سی که عمدتاً تحت عنوان روکش وینیل نیز شناخته شده، در برابر بسیاری از المان‌ها مقاوم می‌باشد. این موضوع بدان معناست که شما قادر خواهید بود از این محصول ضد آب در بسیاری از فضاها استفاده کنید. این فضاها شامل سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه که در معرض رطوبت و تجمع احتمالی آب هستند، می باشد.

متریال تشکیل دهنده

این محصول ضد آب نوعی از جدید ترین قرنیز شمرده شده است. این قرنیزها متشکل از چندین لایه پلاستیک عایق رطوبتی می‌باشد. بنابراین بنا به دلایل مهم اعم از سبکی، قابلیت شستشو، مقاومت (عایق بودن) در راس محبوب‌ترین قرنیزهای نوین شناخته شده است.
قرنیز قهوه ای رنگ

انواع ساختاری قرنیز پی وی سی

امروزه این محصول ضد آب قادر است بنا بر نوع ساختار، طرح، رنگ، ارتفاع و یا قیمت به انواع و اقسام مختلف تقسیم بندی شود. با این وجود نوع ساختار این قرنیزها به دو بخش یک تکه (تو پر) و دو تکه (تو خالی) تقسیم شده است. بدیهی است که قرنیز یک تکه از فضای میان تهی برخوردار نبوده و در عوض، دارای استحکام و مقاومت بالاتری است. در مقابل قرنیز دو تکه از فضای میان تهی به منزله جا دادن سیم و کابل برخوردار می‌باشد. چندان نمی‌توان انتظار استحکام و مقاومت از نوع دو تکه آن داشت. اما موضوع کابل ها کماکان جزء مزایای این نوع ساختاری محسوب گردیده است.

انواع طرح و رنگ

در حال حاضر، بازار غنی از انواع این محصول با تنوع طرح و رنگ شده است. کافی است که شما به عنوان مشتری در برخی وبسایت‌ها عکس قرنیز پی وی سی را جستجو کنید. خواهید دید که با تعداد زیادی از عکس این محصول روبرو می شوید. طبیعی است که سیل طرح و رنگ باعث شده تا انتخاب برای مشتریان آسان‌تر شود.  طرح اساسی این  محصول عمدتاً بر روی طرح چوب متمرکز می‌باشد. با این حال شما قادر خواهید بود قرنیز طرح سنگ را از میان طرح های متنوعی از این محصول بیابید. این موضوع پیرامون تنوع طرح مورد استقبال و توجه بسیاری از طراحان قرار گرفته است. چه بسا مشتریان قادرند این نوع قرنیز را بنا به هر نوع کفپوش اجرا کنند. اگر سبک طراحی و دکوراسیون داخلی شما متمایل به رسمی و کلاسیک است، شما می‌توانید قرنیز ورساچه پی وی سی را خریداری نمائید. قرنیز ورساچه، نوعی از انواع قرنیز کلاسیک جدید شناخته شده است. این طرح با حاشیه در لبه قرنیز مطرح شده که می‌تواند تغییر بسیار شگرفی در طراحی و دکوراسیون فضایتان پدید آورد. موضوع تنوع در مورد رنگ نیز صادق است. آیا کماکان مطمئن نیستید که کدام رنگ از این محصول مناسب فضایتان است؟ رنگ آن را یک پرده تیره‌تر از رنگ کفپوشتان انتخاب و خریداری نمائید.

 

قرنیز پی وی سی ورساجه

قیمت قرنیز پی وی سی 

بازار قرنیز و سایر اقلام از این قبیل در حال حاضر دچار نوسانات قیمتی می‌باشد. از سوی دیگر، برخی المان‌ها همانند ضخامت قرنیز پی وی سی قیمت قرنیز را تحت تاثیر قرار می‌دهند. ارتفاع قرنیز پی وی سی از دیگر فاکتورهای قیمتی است. بنابراین، این محصول عمدتاً بنا به نوع ساختار، ارتفاع، رنگ و طرح سنجیده می‌شود. تقابل دو موضوع فوق باعث گردیده تا قیمت انواع قرنیز ضد آب بالاخص پی وی سی چندان قابل محاسبه نباشد. این در حالی است که تنوع قیمتی موجب شده تا دست مشتریان حین خرید باز باشد. شرکت دکوراسیون داخلی فرتاک نماینده متنوع ترین و جدید ترین قرنیز پی وی سی در غرب تهران است. این قرنیزها به شکل شاخه ای فروخته می شوند. البته به شکل متر طول و بنابر طرح و ارتفاع قرنیز قیمت گذاری می شوند. برای خرید آنلاین از سایت فرتاک  از قسمت محصولای دسته قرنیز و ابزار را انتخاب نمایید. برای خرید حضوری در بلوار مرزداران تهران منتظر شما عزیزان هستیم.

فهرست مطالب

    مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم