بررسی انواع کفپوش سرویس بهداشتی و ویژگی های آن

دسته ها :

Majid Nourozi

یکی از مهم ترین قسمت های منازل و محیط کار که پاکیزگی و زیبایی آن بسیار با اهمیت است، سرویس بهداشتی وحمام است. کفپوش­های سرویس بهداشتی موجب می­گردد که منزل یا محیط اداری و تجاری را بسیار تمیز و لوکس نشان دهد. از طرف دیگر درمنازل و در کلینیک­های درمانی به آنتی باکتریال بودن محیط بسیار حائز اهمیت است. در حال حاضر این موضوع به دلیل وجود ویروس منحوسی مثل کرونا از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین در انتخاب کفپوش سرویس بهداشتی باید دقت زیادی کرد.
در ادامه ی این مطلب به بررسی ویژگی ها و نکا مهمی که در زمان خرید کفپوش سرویس بهداشتی باید رعایت کنیم را بررسی می نماییم با ما همراه باشید تا با ریزترین نکات این موضوع آشنا شوید.

کفپوش سرویس بهداشتی

اگر به کفپوش­های سرویس بهداشتی که از جنس کاشی و سرامیک هستند و در اغلب منازل و یا در محیط ­های مختلف دیده باشید متوجه شده اید که کاشی و سرامیک به جهت خط داشتن در اصطلاح دکور، به جهت داشتن بند، باعث می­شود که در لابه لای این بندها میکروب جمع شود، واکنون از این کاشی و سرامیک به عنوان کفپوش سرویس بهداشتی استفاده نمی­شود.
از نظر قیمت کفپوش­ های کاشی و سرامسک با کمی اخلات در بازار رایج هستند اگر قصد خرید کفپوش با متریال عالی را دارید حتما این مقاله را مطالعه کنید.

فهرست مطالب

    بررسی ویژگی های کفپوش سرویس بهداشتی

    برای اینکه بوانید کفپوش مناسبی را برای سرویس بهداشتی خود انتخاب و خریداری کنید باید ویژگی های کلی مثل استحکام، مقاومت، ماندگاری، زیبایی ظاهری و.. نیز توجه کنید. اگر قصد خرید کفپوش با استحکام و مقاومت بالا را دارید بهتر است کفپوشی را خریداری کنید که از بهترین متریال ساخته شده است.
    در ادامه برخی از کفپوش های معروف و مناسب که قابل استفاده در سرویس بهداشتی است را بررسی می کنیم.

    معرفی انواع کفپوش های مختلف برای سرویس بهداشتی

    در این بخش کفپوش های مختلفی که در اغلب موارد استفاده می شوند را معرفی می کنیم، در این بخش شما می توانید بهترین کفپوش سرویس بهداشتی را انتخاب کنید.

    • کفپوش های چوبی (این کفپوش­ها به درزگیری و آببندی  نیاز دارد)
    • پوشش بتنی
    • سنگ ریزه ای
    • موزاییک مرمری
    • سنگ کورین
    • استفاده از نانو در کفپوش ها
    • کفپوش پرسلان ( از جنس اکریلیک)
    • پوشش کوارتز
    • کفپوش های پلیمری از جنس پلی یورتان
    • پوشش های پلیمری از جنس اپوکسی
    • لزوم ضد آب بودن کفپوش سرویس بهداشتی و حمام
    • کفپوش لینولئومی (مقاوم، ضد قارچ، ضد آب، ضد خش،ضد آتش)
    • کاشی های شیشه ای بازیافتی
    • کاشی سرامیکی (دوستدار محیط زیست زیرا از خاک رس تشکیل شده اند)
    • کفپوش های چوب پنبه ای (دوستدار محیط زیست و تجدیدپذیر)
    • کاشی های پلاستیکی از جنس وینیل

    در این بخش بهترین  کفپوش­هایی که برای سرویس بهداشتی مناسب است را نام بردیم و در ادامه ی این بخش چند ایده ی مناسب برای طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی را بررسی می کنیم و شما می توانید با استفاده از ایده های گفته شده در این مقاله یک دکوراسیون جذاب و عالی و با متریال عالی برای سرویس بهداشتی خود انتخاب کنید.

    ایده های شگفت انگیز برای طراحی داخلی سرویس بهداشتی

    با ترکیب چند طرح یک موزاییک با طرح جذاب بسازید.

    کاشی های شش گوش بسیار مقرون به صرفه هستند، و آنها را به یکی از بهترین ایده ها برای کفپوش سرویس بهداشتی  تبدیل می کند. به خصوص اگر آنها را با یک موزاییک خیره کننده ترکیب کنید که کف سرویس بهداشتی شما را به یک اثر هنری اصیل تبدیل می نماید.
    انواع کفپوش سرویس بهداشتی
    شما می توانید طرح­های مختلف دکوراسیون و سرویس بهداشتی را بررسی کنید، و طرحی خاص و چشمگیر برای سرویس بهداشتی خود انتخاب کنید. به عنوان مثال طرح مدیترانه ای زیبا  را توصیه می کنیم همه چیز را ساده نگه دارید و از رنگ های بژ، خاکستری و دیگر رنگ های خنثی استفاده کنید تا ظاهری تمیز و صیقلی داشته باشید.

    استفاده از سنگ مرمر برای ایجاد ظاهری زیبا

    فقط حرف ما را قبول نکنید و به آن دیوارهای مرمری زیبا نگاه نکنید!  این چیدمان شما را به دوران باستان منتقل می کند و باعث می شود احساس کنید یک شهروند واقعی رومی هستید. کلاسیک هرگز از مد نمی افتد .با این طراحی ، سرویس بهداشتی لوکسی خواهید داشت.
    اکنون، چندین گزینه کف حمام در مورد سنگ مرمر وجود دارد. ما توصیه می‌کنیم کف‌ها و دیوارهای مرمری را مانند تصویر برای آن پیتزای اضافی مطابقت دهید.
    انواع کفپوش سرویس بهداشتی
    علاوه بر این، می‌توانید هر رنگ مرمری موجود را انتخاب کنید و بدون توجه به آن ، خیره‌کننده به نظر می‌رسد. به عنوان مثال، اگر به دنبال فضای تاریک سرویس بهداشتی هستید، سنگ مرمر سیاه ایده آل است.
    برعکس، اگر چیزی جدید و مد روز می‌خواهید، مرمر خاکستری را انتخاب کنید.  آن را با یک وان سرامیکی براق سفید ترکیب کنید، یک روشویی ساده چوبی اضافه کنید.

    کاشی های بزرگ را انتخاب کنید تا حمام خود را بزرگتر نشان دهید.

    کاشی های بزرگ لزوماً برای حمام های بزرگتر نیستند. از قضا، آنها بهترین انتخاب برای سرویس های کوچکتر هستند.
    به عنوان مثال، خطوط کمتر دوغاب باعث می‌شود سرویس بهداشتی شما بزرگ‌تر از آنچه هست به نظر برسد؛ به همین دلیل تصمیم گرفتیم آنها را در ایده‌های کفپوش سرویس بهداشتی کوچک خود بگنجانیم.  آن را با یک آینه حمام بزرگ جفت کنید تا سرویس شما دو برابر بزرگتر به نظر برسد !
    انتخاب رنگ کاملاً به شما بستگی دارد و می توانید از کاشی های کوچک و بزرگ برای دیوارهای خود استفاده کنید.
    اگر به دنبال چیزی اصلی‌تر هستید، توصیه می‌کنیم از رنگ‌های تند، مانند آبی تیره، برای کاشی‌های کف استفاده کنید.  نه تنها زیبا به نظر می رسد ، بلکه به شما احساس یکی شدن با طبیعت می دهد. (مانند حمام کردن در حوضچه در جنگل).

    مقاله پیشنهادی: تفاوت پارکت و سرامیک

    حال و هوای ساحلی بگیرید.

    با استفاده از طبیعت و طرح­های ساحلی ما می توانیم از کاشی های طرح دار استفاده کنیم و در داخل حمام  طرح­های ساحلی بسازیم.
    به عنوان مثال، به این کاشی های کف حمام آبی و سفید مدیترانه ای با شکوه نگاه کنید.  ما تقریباً می توانیم امواج را بشنویم و فقط با نگاه کردن به آن نمک را استشمام کنیم! چند کابینت چوبی و چند گیاه خانگی عجیب و غریب اضافه کنید و طرحی مطابق با عکس زیر بسازید.
    کفپوش سرویس بهداشتی

    یک طبقه سیاه و سفید ضد عیب را انتخاب کنید.

    چرا هر بازی سیمز دارای کاشی های سیاه و سفید است؟  این یک طرح کلاسیک بی انتها است!  به خصوص این الگوی شطرنجی مورب ویکتوریایی. در نتیجه، دیگر هرگز نگران تغییر دکوراسیون حمام قدیمی خود نخواهید بود.
    کفپوش سرویس بهداشتی
    یعنی از بین تمام ایده های ما برای کفپوش حمام ، این “بهترین” است. به عبارت دیگر، شما نمی توانید با این انتخاب دچار اشتباه شوید. توجه کنید این دکوراسیون  برای اغلب فضاها مناسب است.
    همچنین گیاهان تزئینی خانه با این طرح شطرنجی به خوبی ست می شوند.  برای مثال، بگونیا و گیاهان چدنی مانند یک دست در دستکش قرار می گیرند.
    به طور کلی، اگر به دنبال حس سنتی‌تری هستید و می‌خواهید آن را ایمن سازی کنید، طراحی فوق‌العاده‌ای است، مانند یک سرویس استریل و کاملا سفید است.

    کاشی های ساده و طرح دار را برای ظاهری منحصر به فرد ترکیب کنید.

    از بین تمام ایده‌های کاشی کف سرویس بهداشتی، این یکی کاملاً غیرقابل مقاومت است. این طراحی مبتکرانه از کاشی‌های ساده و طرح‌دار استفاده می‌کند.
    برای مثال این عکس را مشاهده کنید. کاشی‌های سرامیکی سفید ساده در بیرون را با کاشی‌های طرح‌دار متراکم در وسط کاملاً  ترکیب می‌نماید.
    کفپوش WC

    چیزی که ما نیز در مورد این طراحی دوست داشتیم این است که فضای زیادی برای مانور می دهد (از نظر سبک). با این وجود، سعی کنید در طراحی زیاد افراط نکنید و با استفاده از کاشی های همرنگ و الگوهای ظریف آن را زیبا و ساده نگه دارید.

    طبقه ای پررنگ و لوکس را انتخاب کنید.

    اگر کفپوشی می‌خواهید که فریاد تجملاتی بدهد ، به این ایده‌های کفپوش روستایی نگاه نکنید.  برای مثال، استفاده از این کاشی‌های قدیمی مراکشی‌مانند، سرویس بهداشتی شما را شبیه هیچ  سرویس بهداشتی جذابی نمی کند.

    الگوهای منحصر به فرد و طرح های رنگی غنی آنها واقعاً حمام شما را متمایز می کند. به حدی که هر بار که در یک روز سرد زمستانی برای حمام می روید، هوس یک فنجان چای مراکشی خواهید کرد.
    آن را با برخی از اقلام قدیمی دیگر، وسایل برنجی و غیره همراه کنید، و یک بخش قدیمی قدیمی در برای خود بسازید.

    خلاصه مطلب

    در این بخش چند ایده ی زیبا برای جذاب کردن سرویس  بهداشتی را بررسی کردیم تا بتوانید با انتخاب درست سرویس بهداشتی منحصری را برای خود بسازید.
    اگر قصد ساخت سرویس بهداشتی جدید را دارید و یا می خواهید سرویس بهداشتی خود را باز سازی کنید مطالعه این مقاله کمک بسیاری خوبی برای انتخاب ایده ی بسیار زیبا برای طراحی سرویس بهداشتی می باشد. همانطور که می دانید سرویس بهداشتی یکی از مکان های بسایر مهم و حائز اهمیت است که توجه به آن را نباید سرسری گرفت و در طراحی و تمیزی آن کوتاهی کرد.
    اگر قصد خرید کفپوش مناسب برای سرویس بهداشتی را دارید پیشنهاد می کنیم به فروشگاه آنلاین فرتاک دیزاین مراجعه کنید و بهترین کفپوش را با قیمت مناسب نسبت به دیگر فروشگاه ها خریداری کنید. توجه کنید فرتاک دیزاین به منزله سهولت کار برای مشتریان امکان خرید آنلاین را فراهم کرده تا بدون دشواری بتوانند خرید خود را انجام دهند.
    در صورتی که تجربه خرید از این فروشگاه را دارید در بخش دیدگاه وبسایت وارد کنید. ممنون از همراهی شما کاربر گرامی.

    مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم