روش نصب نبشی پی وی سی

دسته ها :

Majid Nourozi

سازه یا قطعه ای که باعث پوشش یا اتصال دو قطعه یا متریال دیگر شود را نبشی پی وی سی می گویند. همچنین یکی از مهمترین مصالح ساختمانی است و در ساختمان سازی کاربرد بسیاری دارد. شکل ظاهری نبشی پی وی سی L است و غالبا بال های نبشی پی وی سی مساوی است. در این مقاله روش نصب نبشی پی وی سی را آموزش می دهیم اگر قصد یادگیری آن را دارید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

نبشی ها قابل استفاده به روش های مختلفی هستند که نحوه استفاده از آن به کاربرد آن بستگی دارد. نبشی های پی وی سی در دو مدل در بازار رایج هستند و این دو مدل عبارتند از پلاستیکی و ام دی اف. نبشی های پلاستیکی نسبت به نبشی های لم دی اف مقاومت زیاد تری دارند. ابعاد و اندازه نبشی های پی وی سی متفاوت است و در رنگ های مختلفی در بازار رایج هستند.

فهرست مطالب

    از انواع ابزارآلات پی وی سی میتوان به نبشی تاشو و نبشی ثابت اشاره کرد که همه ی آن ها مقاومت بالایی دارند و ضد آب بوده و با محیط داخل و بیرون سازگاری هستند. وانعطاف پذیری زیاد نبشی های پلاستیکی به مزیت های آنها اضافه می کند.

    معرفی انواع نبشی های پی وی سی

    در پاراگراف قبلی توضیح کاملی در خصوص نبشی پی وی سی بیان کردیم در این قسمت انواع نبشی های پی وی سی را به شما عزیزان معرفی می نماییم. انواع مختلف نبشی های پی وی سی عبارتند از:

    • نبشی تاشو پی وی سی
    • نبشی ثابت پی وی سی

    روش نصب نبشی پی وی سی

    پی وی سی چیست؟

    Pvc همان پلی وینیل کلراید است که جنس آن پلاستیک سخت می­باشد. پی وی سی­ها یکسری ویژگی منحصر به فرد دارند که باعث شده در صنایع مختلف از آن استفاده بسیار گردد همچنین این محصول جایگزین مناسبی برای لوله­های فلزی می­باشد.

    کاربرد پی وی سی ها

    شاید برایتان جالب باشد و دوست داشته باشید که بدانید پی وی سی­ها باتوجه به ویژگی های مطرح شده در کجا مورد استفاده قرار می­گیرند. به همین علت در این بخش می خواهیم کاربردهای نبشی پی وی سی را به طور کامل توضیح دهیم. با ما همراه باشید و به ادامه ی مطلب توجه کنید.

    • در صنایع ساختمان سازی به دلیل جنس و وزن سبکی که دارد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و از نبشی های طرح دارد همراه با قرنیز در تمام هتل­ها و یا خانه­ها به چشم میخورد.
    • در بسیاری از منازل و یا سازمانها برای پوشانندگی سیم های برق و تلفن از نبشی و قرنیز استفاده میگردد.
    • کنج پله ها ،به خصوص بعد از نصب پارکت لمینت و کفپوش برای گوشه­های تیز پله از نبشی پی وی سی استفاده می­گردد.

     

    تا این قسمت از مقاله با پی وی سی و کاربرد آن و همچنین انواع پی وی سی آشنا شده اید و ما تلاش کردیم مقاله ای کامل در این خصوص خدمت شما کاربران عزیز ارائه دهیم.

    روش‌­های نصب نبشی پی وی سی

    در ابتدا برای نصب نبشی پی وی سی باید دیوار را تمیزکرد و سطح دیوار باید هموار باشد. برای نصب نبشی ها ابتدا باید با چسب به دیوار به دیوار بچسبانید و بعد  بوسیله دستگاه میخکوب در فاصله های کوتاه نبشی را  به دیوار محکم کنید.  اندازه نبشی هایی که در گوشه ها و کنج دیوار بکار می برید باید هماهنگ و درست باشد تا پس از نصب نبشی ها به آنها فشار نیایید،  تا باعث ترک خوردگی و شکستگی نشود. انتهای کار هم باید با ابزار مناسب برش صاف یا 45 درجه بخورد.

     

    معرفی انواع ابزار آلات پی وی سی

     

    در پاراگراف های ابتدایی مقاله انواع نبشی های پی وی سی را نام بردیم و شما را با آن آشنا نمودیم در این بخش قصد داریم شما را با انواع ابزار آلات پی وی سی آشنا کنیم و نحوه خرید ابزار پی وی سی را بیان کنیم. یکی از مواردی که در زیبایی و استحکام نقش مهمی دارد ابزار آلات پی وی سی است، این ابزار آلات شامل محصولاتی هستند که برای نصب دیوار پوش و سقف کاذب استفاده می شوند و در کنار سقف کاذب و دیوار پوش قرار می گیرند.

    • ابزار لبه
    • ابزار H
    • ابزار قرنیز لبه دار پی وی سی
    • ابزار نبشی ثابت PVC
    • ابزار نبشی تاشو PVC

     

    خرید اینترنتی ابزار آلات پی وی سی

    ابزار آلات پی وی سی علاوه بر  نمونه های نام برده در پاراگراف­های قبلی دارای نمونه های دیگری چون ابزار نبشی 1*2، ابزار نبشی ثابت 3*3 خارجی و داخلی و ابزار F هستند شما می توانید برای خرید آنلاین و مقرون به صرفه به فروشگاه آنلاین فرتاک دیزاین مراجعه کنید و به راحتی و با قیمت مناسب ابزار آلات پی وی سی را خریداری کنید. همچنین می توانید از مشاوره آنلاین مجموعه فرتاک دیزاین استفاده کنید. برای خرید ابزار آلات پی وی سی و خرید ابزار پی وی سی نبشی سه سانت یا نبشی پی وی سی پنج سانت کافی است کلیک کنید.

    خلاصه مطلب

    به انتهای مقاله روش نصب نبشی پی وی سی رسیدیم؛ اگر این مقاله را به طور کامل مطالعه کرده باشید قطعا با پی وی سی و نبشی پی وی سی و انواع آن و همچنین ابزار آلات پی وی سی آشنا شده اید؛ هدف از نگارش این مقاله آشنایی کامل مخاطبان با پی وی سی و موضوعات مرتبط با آن بود اگر این مقاله را به طور کامل مطالعه نکردید پیشنهاد می کنیم 8 دقیقه از وقت گران قدر خود را صرف مطالعه این مقاله نمایید.

    در پایان جهت اطلاع رسانی به شما عزیزان که قصد خرید نبشی پی وی سی را دارید، باید بگوییم که می توانید به صورت آنلاین و از وبسایت فرتاک دیزاین خریداری کنید. فرتاک دیزاین یکی از معتبر ترین فروشگاه های آنلاین ایرانی است که برای سهولت خرید هم میهنان این امکان را فراهم نموده تا به صورت آنلاین ثبت سقارش کنید و تجهیزات مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنید.

    سپاس از همراهی و توجه شما عزیزان در صورت امکان نظرات خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید تا از تجربیات شما عزیزان استفاده نمایند.

     

     

     

    مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم