چمن مصنوعی مناسب حیوانات خانگی

در این مقاله می خواهیم درباره چمن مصنوعی مناسب حیوانات خانگی بگوییم. اگر حیوان خانگی دارید احتمالا   تا به حال به دنبال کفپوشی می گشتید که حیوانات خانگی شما از آن برای بازی و سرگرمی استفاده کنند. این مقاله کمک شایانی به شما برای انتخاب بهترین کفپوش برای حیوانات خانگی شما می کند.

بهترین کفپوش برای حیوانات خانگی

چمن مصنوعی تزئینی برای حیوانات یکی از بهترین کفپوش هایی است که می تواند جایگزین چمن طبیعی شود. مخصوصا چون چمن مصنوعی قابل شست وشو است. این محصول به وسیله فرایند های مصنوعی و با استفاده از پروسه های صنعتی تولید می شود و برای اکثر مکانها می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

فهرست مطالب

    حیوانات خانگی، اکثرا برای بازی کردن به محیطی خارج از محیط بسته اتاق هم نیاز دارند. اما خیلی از افرادی که دارای حیوانات خانگی هستند نمی دانند که برای حیوانات خود باید چه محیطی را فراهم کنند. محیط باید برای حیوانات بسیار مناسب باشد تا آنها بتوانند به راحتی بازی کنند و سرگرم شوند.

    چمن مصنوعی مناسب حیوانات خانگی شاید بهترین گزینه برای حیوانات خانگی شما باشد. چون حیوانات طبیعت را دوست دارند، به همین دلیل استفاده از چمن، توصیه می شود. اما نه هر چمنی چون چمن طبیعی ممکن است برای تمیز کردن زحمت ایجاد کند. همانطور که گفتیم بهترین گزینه برای حیوانات خانگی همان چمن مصنوعی است.

    چمن مصنوعی با استفاده از الیاف مصنوعی تولید می شود. به همین دلیل نیاز به مراقبت های ویژه ای که چمن طبیعی دارد، نخواهد داشت. همچنین هزینه چمن مصنوعی بسیار کمتر از هزینه های چمن طبیعی خواهد بود و سرسبزی آن همیشه و در همه شرایط باقی خواهد ماند. بنابراین زیبایی را برای محیط شما ماندگار می کند.

    چمن مصنوعی برای سگ

    برای حیوانات خانگی بهترین چمن مصنوعی چیست؟

    هر چمن مصنوعی دارای کاربردی می باشد و می تواند برای دسته بندی ها و کاربردهای مختلف تولید و تهیه شود. برای مثال چمن مصنوعی مناسب برای حیوانات خانگی، فوتبال، مدارس، مهد کودک ها از این دسته می باشند. هر کدام از این دسته ها باید دارای ویژگی هایی باشند تا بتوانند برای آن کاربرد مفید واقع شوند. شاید از خودتان بپرسید برای حیوانات خانگی چمن مصنوعی خوب چیست؟ ما در اینجا چمن مصنوعی حیوانات خانگی را در چند ویژگی مورد بررسی قرار داده ایم تا شما بتوانید در انتخاب آنها دقت داشته باشید و بهترین آن را برگزینید.

    ضد میکروب بودن

      ممکن است حیوانات دارای آلودگی های مختلفی باشند. چمن مصنوعی مناسبی که برای آنها تهیه می شود، باید ضد میکروب باشد. در صورتیکه میکروب هایی که جذب چمن مصنوعی شوند، باعث انتشار آلودگی به دیگر حیوانات و یا افراد نخواهد شد. چمن هایی که از پلی اتیلن و پلی پروپلین در ساخت آنها استفاده شده باشد ضد میکروب هستند.

    استحکام بالا

    برای اینکه حیوان شما ممکن است با چمن ها بازی کند باید در انتخاب چمن مصنوعی و کیفیت آن بسیار دقت داشته باشید. در صورتیکه کیفیت این محصول پایین باشد، در هنگام بازی حیوان خانگی ممکن است باعث خوردگی یا از بین رفتن آن شود. همپنین حیوانات علاقه بسیاری به کندن زمین دارند. بنابراین انتخاب چمن مستحکم و با کیفیت بالا حایز اهمیت است.

    ضخامت متوسط

    چمن مصنوعی مناسب حیوانات، باید دارای ضخامت مناسبی باشد تا حیوان بتواند به راحتی در آن به بازی و سرگرمی بپردازد. ضخامت چمن  مصنوعی مناسب حیوانات خانگی نباید زیاد بلند باشد و نه زیاد کوتاه تا حیوان در آن راحت باشد. اگر زیاد بلند باشد جمع آوری فضولات از روی آن سخت می شود. اگر خیلی کوتاه باشد حس خوب و راحتی کافی برای حیوان نخواهد داشت.

    دوام و ماندگاری بالا

    برای اینکه هزینه اضافه ندهید، باید چمن مصنوعی انتخاب کنید که علاوه بر استحکام و مقاومت، دوام و عمر بالایی داشته باشد. این امر باعث می شود که شما تا سال های سال بتوانید از این محصولات استفاده ببرید. بدون اینکه نیاز باشد آن را تعویض نمایید. بنابراین سعی در انتخاب و خرید بهترین نوع چمن مصنوعی داشته باشید.

    همه اینها بسته به مواد اولیه ای خواهد داشت که در تولید چمن به کار رفته است. میزان پلی اتیلن و پلی پروپیلن بالا باعث می شود که کیفیت چمن مصنوعی افزایش پیدا کند. به همین دلیل در هنگام تهیه این محصولات به میزان این مواد دقت داشته باشید.

    زه کشی مناسب

    سعی کنید چمن هایی تهیه کنید که زه کشی بهتری برای دفع آب داشته باشند. چون چمن مصنوعی که برای حیوانات خانگی مورد استفاده قرار می گیرد قائدتا شست و شوی بیشتری نیاز دارد.

    چمن مصنوعی برای گربه

    چرا چمن مصنوعی مناسب تر از چمن طبیعی است؟

     چمن طبیعی برای نگهداری حیوان شما، دردسر زیادی ایجاد می کند.

    • حیوان شما علاقه زیادی به بازی کردن با چمن ها دارد. چمن های طبیعی به راحتی کنده می شوند و حجم خالی از کنده شدن آن به جای خواهد ماند. بنابراین باید دایما دوباره آن را ترمیم و بذر پاشی کنید. قطعا این کار آسان نیست و زمان بر است. علاوه بر این زیبایی ظاهری فضای شما را از بین می برد. بنابراین انتخاب و خرید چمن مصنوعی که قابل حفاری نیست معقول تر است.
    • ادرار حیوانات به خاطر املاحی که دارد، باعث می شود که چمن از بین برود. سگ ها و حیوانات خانگی در هر نقطه ای بر روی چمن طبیعی ادرار و مدفوع می کنند. این امر به چمن های شما آسیب وارد خواهد کرد و منظره ای که از آن ایجاد می شود نا زیبا خواهد بود. تمیز کردن آن هم آسان نیست.
    • استفاده مداوم از کود برای حیوانات خانگی که دارای حس بویایی قوی هستند، مضر است. چرا که می خواهند هر چیزی را بو و استشمام کنند. برخی کود ها حساسیت هایی برا بعضی حیوانات ایجاد می کنند. حتی ممکن است باعث مسمومیت آن ها شود یا در طولانی مدت مشکلات مزمن در تنفس برایشان ایجاد کند. بنابراین می توان از چمن مصنوعی استفاده کرد که  برای سلامتی حیوانات نیز هیچ تهدید و خطری ایجاد نمی کند.
    • برای نگهداری از چمن طبیعی باید هزینه بپردازید. اما برای نگهداری از چمن مصنوعی فقط کافی ست آن را بشویید. این کار هم آسان است و هم آب کمتری نسبت به نگهداری از چمن طبیعی نیاز دارد. به راحتی می توانید چمن مصنوعی برای سگ  و همین طور چمن مصنوعی برای گربه  را تمیز نگه دارید.
    طراحی با چمن مصنوعی برای حیوانات خانگی

    نکاتی که بعد از خرید چمن مصنوعی برای حیوانات باید رعایت کنید

    • سعی کنید همیشه و به طور مرتب ناخن های حیوان خود را کوتاه کنید. اینگونه در هنگام بازی یا حفاری آسیبی به چمن وارد نمی کنند.
    • برای آسان تر کردن فرایند شست و شو محل دیگری را برای ادرار و مدفوع حیوان تایین کنید. این کار با آموزش و تمرین و تشویق به راحتی امکان پذیر است. مخصوصا چون چمن مصنوعی بوی خاک نمی دهد. اگر باغچه دست ساز کوچکی برای حیوان در کنار چمن مصنوعی ایجاد کنید ترجیح حیوان برای ادرار و مدفوع، خاک است.
    • سعی کنید اسباب بازی های مورد علاقه حیوان را هنگام بازی روی چمن مصنوعی در اختیار او قرار دهید. بنابراین مشغول بازی با آن ها  می شود و به چمن آسیب وارد نمی کند.
    • هر موقع مشغول حفاری و یا کندن چمن ها شدند به طور جدی با آنها برخورد کنید. مخصوصا سگ ها با تشویق و تنبیه به مرور زمان به راحتی متوجه می شوند به چمن آسیب نزنند.
    • برای جلوگیری از حیوان برای ادرار و مدفوع در چمن مصنوعی موادی وجود دارند که برخی حیوانات با استشمام آن ها در آن محل ادرار یا مدفوع نمی کنند. می توانید این مواد را از عطاری ها و یا پت شاپها تهیه کنید و روی حیوان خود تست کنید.
    • در غیر این صورت به طور روزانه مدفوع حیوان خود را از روی چمن جمع آوری کنید. همینطور هفته ای چند بار با آب و مواد ضد عفونی چمن را به راحتی بشویید .
    شاید برایتان این سوال پیش بیاید بورس چمن مصنوعی کجاست ؟ شرکت فرتاک با متنوع ترین انواع چمن مصنوعی و قیمت ارزان، بورس چمن مصنوعی مناسبی برای خرید است. قیمت عمده چمن مصنوعی را از ما بخواهید. با خرید اینترنتی چمن مصنوعی با متراژ بالا از تخفیفات ویژه ما بهره مند شوید. بهترین قیمت چمن مصنوعی برای حیاط و قیمت چمن مصنوعی برای تراس و قیمت چمن مصنوعی موکتی را از ما استعلام نمایید.

    مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم