کفپوش و پارکت لمینت ایرانی

کفپوش و پارکت لمینت ایرانی محصولی است که دارای برند های گوناگونی می باشد. کارخانجات تولید کننده ی بسیار زیادی در سطح کشور وجود دارند که در حال تولید انواع گوناگونی از این محصولات هستند. تولید کننده های کفپوش ایرانی ارزان با استفاده از متریال های گوناگون و متعددی این کالای کاربردی را تولید می کنند. آنها می کوشند بنا بر سلایق متعدد تقاضا کنندگان، محصولات متنوع و همه پسندی تولید کرده و به بازار ارائه دهند.

تاثیر پوشش کف فضا بر دکوراسیون داخلی

پوشش کف هر فضا عنصری است که تاثیر بسزایی در دکوراسیون داخلی دارد. درواقع به عبارتی دیگر درصد بالایی از جلوه ی هر فضایِ بسته ای به متریالی بستگی دارد که کف زمین محل مورد نظر را پوشش داده است. از این رو خریداران این محصول توجه ویژه ای به هنگام خرید انواع کفپوش دارند.  بنابرابن می توانند نمونه ی مورد نظر خود را یافته و خریداری کنند. در انتخاب کفپوش پی وی سی و پارکت لمینت ، گزینه های بسیار زیادی از برندهای خارجی و ایرانی در اختیار خریداران قرار دارد. از این رو خریدار دچار سردرگمی شده و نمی داند کدام یک از برند های موجود را انتخاب نماید.

فهرست مطالب

    شما می توانید با دقت در رنگ و طرح و جنس متریالی که کف فضای شما را پوشش می دهد، یکی از فاکتورهای مهم در طراحی داخلی فضای خود را به بهترین شکل انتخاب کنید. با استفاده از پوشش کف شما میتوانید فضای خود را کوچکتر یا بزرگتر جلوه دهید. یکی دیگر از انتخاب های شما تغییر محسوسی در نور فضا با انتخاب درست پوشش کف است.

    پارکت لمینت وینیفلکس

    انواع مدل های پوشش کف ایرانی

    در این راستا لازم است بگوییم برند های ایرانی می توانند انتخاب بسیار مناسبی در زمینه ی انواع پارکت لمینت ها و کفپوش ها باشند. چرا که در حال حاضر در سطح کشور ما تولید کنندگانی وجود دارند که محصولاتی با سطح کیفی بسیار مطلوبی ارائه می دهند. به گونه ای که با بهترین برند های مشابه خارجی قابل قیاس می باشند. کفپوش ایرانی  دارای تنوع بسیار بالا در انواع گوناگون خود می باشد. بنابراین به طور حتم مورد پسند اکثر تقاضا کنندگان آن قرار می گیرد.

    تقاضا کننده هر سلیقه ای که داشته باشد می تواند نمونه مورد نظر خود را یافته و خریداری نماید. علاوه بر این ها کفپوش ایرانی و پارکت لمینت ایرانی را می توان به عنوان مقرون به صرفه ترین های بازار معرفی کرد. در حقیقت برند های کفپوش و پارکت ایرانی، محصول های با کیفیت و قیمت ارزان به مشتریان خود ارائه می دهند. از معتبر ترین و بهترین برند های ایرانی که از رونق فروش بسزایی برخوردار می باشند می توان به کارخانه های کفپوش و پارکت آرتا ، کفپوش پلیژن و کفپوش و پارکت لمینت وینیفلکس ، پارکت ایزوفام و … اشاره کرد.

     

    پارکت لمینت آرتا

     انواع پوشش کف ایرانی

    • کفپوش های سرامیکی
    • کاشی
    • پارکت
    • کفپوش پلاستیکی
    • کفپوش لمینیت
    • کفپوش رولی
    • کفپوش مرمر
    • کفپوش مخصوص کودک
    • و …
    پارکت لمینت ایزوفام

    کفپوش و پارکت لمینت آرتا

    • کفپوش و پارکت لمینت آرتا قیمت به نسبت نازل تری دارد.
    • دارای مدل های بسیار متنوع و همه پسند اعم از کفپوش پلاستیکی و کفپوش لمینت آرتا می باشد.
    • روش های خرید متعددی اعم از حضوری و غیر حضوری در اختیار مشتریان خود قرار داده است.
    • کیفیت محصولات کفپوش و پارکت آرتا همواره زبان زد خریدارانش می باشد.
    • خدمات پس از فروش بسیار مطلوبی ارائه می دهد.
    • این کفپوش ایرانی منافع مشتریان را اولین اولویت خود در ارائه محصول قرار داده است.
    • و موارد بسیار زیاد دیگر.

    پارکت لمینت آرتا دارای از نظر مقاومت و طرح دارای دو مدل است. یک مدل پارکت لمینت معمولی و مدل دیگر پارکت لمینت طرح برجسته امباس است. پارکت لمینت امباس آرتا دارای مقاومت بیشتری است و مناسب مکان های پرتردد است.

    پارکت لمینت ایزوفام

    .قیمت پارکت لمینت ایزوفام به نسبت کیفیت آن بسیار مناسب است. پارکت ایزوفام قیمت مناسب رنگ های مات بسیار جذابی دارد. بنابراین مناسب فضاهای مدرن است. لمینت ایزوفام قیمت مناسب و تنوع رنگی بسیار زیادی دارد. به همین دلیل با پارکت های ایرانی دیگر رقابت بالایی دارد. لمینت ایزوفام نمایندگی های معتبری دارد. بنابراین می توانید به راحتی به آنها درسترسی پیدا کنید و از میان کدهای جذاب این پارکت ایرانی خرید نمایید.

    بهترین روش خرید کفپوش و پارکت لمینت

    با این که کفپوش های ایرانی خود از قیمت هایی بسیار مناسب برخوردار می باشند اما اگر در خرید آن ها از روش هایی بی واسطه استفاده شود، خریدار می تواند بهای به مراتب نازل تری پرداخت کند.

    یکی از بهترین روش های بی واسطه انواع کفپوش ایرانی و خارجی مثل پارکت لمینت و کفپوش آرتا، کفپوش پلاستیکی ارزان و … خرید غیر حضوری با بهره مندی از انواع درگاه های فروش اینترنتی می باشد. در این روش از خرید کفپوش های وینیفلکس، پلیژن و کفپوش آرتا قیمت های بسیار نازل تری از نمونه های مشابه در بازار دارند.

    آیا به دنبال خرید کفپوش و یا پارکت لمینت هستید؟ آیا می خواهید بدانید پارکت آرتا و پارکت ایزوفام نمایندگی دارد؟ با با بازدید از سایت فرتاک و خرید از ما از تخفیف ها و مزایای خرید اینترنتی ما بهره مند شوید. آیا برای خرید محصولات دکوراسیون داخلی خرید حضوری را ترجیح می دهید؟ تیم فرتاک در شوروم فرتاک واقع در بلوار مرزداران آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان است.

    مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم