موکت های پرز بلند پالاز

موکت پرز بلند پالاز یک نوع موکت ضخیم است که در طرح های مختلفی برای استفاده مشتریان در دسترس قرار گرفته است. موکت یاس و موکت یاسمن از جمله این طرح ها هستند. موکت کلفت یا همان موکت پرز بلند موکتی است که به واسطه بلندی پرزها می تواند زیبایی خاصی به منازل ببخشد. به همین دلیل به  موکت های پرز بلند پالاز پرداختیم.

 موارد استفاده موکت های پرز بلند پالاز

 موکت پرز بلند نوعی موکت ضخیم است. بنابراین برای مناطق سردترانتخاب مناسبی بوده و به ویژه می توان از آن ها برای موکت اتاق خواب استفاده نمود.استفاده از موکت پرز بلند ایرانی به عنوان یک انتخاب مناسب از لحاظ کیفیت و قیمت طرفداران فراوانی یافته است. تنوع فراوان طرح و رنگ در تولید موکت پرز بلند توانسته نظر اغلب مشتریان را جلب نماید. از جمله طرح های پر طرفدار موکت پالاز، موکت طرح یاس، موکت یاسمن پالاز و موکت کات بی می باشد.

فهرست مطالب

    اگر موکت لاکچری و مناسب برای منزل خود می خواهید می توانید از موکت  های پرز بلند پالاز به ویژه  موکت یاسمن استفاده نمایید. در ادامه به معرفی برخی از ویژگی های مهم موکت پرز بلند خواهیم پرداخت تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

    موکت پرز بلند پالاز

    ویژگی های موکت پرز بلند و موکت تافتینگ

    موکت پرز بلند به موکتی گفته می شود که در آن از الیاف بلند تری استفاده شده و راحتی و زیبایی بیشتری دارد. موکت پرز بلند  در دکوراسیون منازل، هتل ها و شرکت ها کاربرد دارد.با استفاده درست می تواند زیبایی چیدمان و دکوراسیون داخلی را چند برابر نماید.

     همان گونه که ذکر شده استفاده از این موکت در فضاهای داخلی راحتی بیشتری را برای افراد به همراه می آورد.موکت های موکت پرز اغلب به موکت تافتینگ نیز شهرت دارند. تافتینگ روشی برای تولید موکت های پرز بلند است. باید به این نکته توجه نمود که همه موکت هایی که به این روش تولید می شوند الزاما موکت پرز بلند نیستند.

     

    موکت پرز بلند جایگزین فرش

     انواع  موکت های پرز بلند پالاز

    موکت پرز بلند می تواند در طرح ها و مدل های مختلفی تولید شود.همین امر منجر شده تا افراد به آسانی بتوانند مدل های مورد نظر خودشان را انتخاب نمایند. برخی از انواع موکت های پرز بلند به گونه ای طراحی می شوند که الیاف آن ها صاف و مخمل گونه است .این موکت ها زیبایی خاصی به فضا می بخشد.

    برخی موکت های پرز بلند بسیار نرم هستند. آنها میتوانند جایگزین فرش های ماشینی در منازل و اتاق خواب شوند. بنابراین افراد به سادگی روی آن ها دراز کشیده و استراحت می نمایند. دسته ای دیگر از انواع موکت پرز بلند وجود دارد که بلندی پرزهای آن ها متوسط است.

    پس می توان گفت در تقسیم بندی موکت پالاز پرز بلند، اندازه و بلندی پرز ها نیز بسیار اثر گذار است. این موکت ها نیز می توانند بسیار نرم باشد و برای استفاده در منازل گزینه ای مناسبی به شمار بیایند.اگر فرزند کوچک دارید و به موکت های پرز بلند علاقه دارید، انتخاب موکتی با الیاف متوسط حائز اهمیت است. به این دلیل که موکت پرز بلند در حالت معمول به دلیل بلندی پرز ها می تواند محلی برای تجمع آشغال های ریز در منزل شود. تمیز کردن آن ها اندکی دشواراست.بنابراین موکت های با سایز پرز متوسط علاوه بر حفظ زیبایی و راحتی می تواند این مشکل را حل نماید.

     

    انواع موکت پرز بلند

    موکت های فانتزی

     برخی از موکت های پرز بلند وجود دارند که در تولید آن ها از الیافی با پیچ و  تاب های فراوان استفاده شده است. این موکت ها می توانند فضایی مدرن و جذاب به محل زندگی با کار شما بخشیده و حالتی فانتزی و زیبا ایجاد نمایند.

    نوع دیگری از انواع موکت پرز بلند وجود دارد که از الیاف های مصنوعی تولید شده است.هنگامی که به آن ها نگاه می کنید حس می کنید که از پوست حیوانات تولید شده اند. این موکت ها ی نرم و راحت حالتی شبیه به خز دارند. این گونه موکت ها را گاهی اوقات با استفاده از الیاف آکریلیک تولید می نمایند.همین امر منجر به ایجاد حالت درخشندگی در این گونه موکت ها میشود.بنابراین برای افرادی که به این نوع دکوراسیون علاقه دارند انتخاب مناسبی خواهد بود.

    اگر موکت پرز بلندی با طراحی خاص میخواهید که فضایی منحصر به فرد برای شما ایجاد نماید.موکت های پرز بلند دست بافتی استفاده کنید .آنها به موکت های فانتزی شهرت دارند. این موکت ها دارای طرح های بسیار متنوع و زیبایی هستند و معمولا جنس پشمی دارند.

    1 دیدگاه

    1. بهاره رضایی 1400/11/23 در 08:24

      سلام موکتهای پرز بلند تافتینگ بسیار عالی هستن. خیلی خیلی نرم و راحت من همیشه عاشق اینطور موکتها بودم

    مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم