چمن مصنوعی باغ تالار عروسی

چمن مصنوعی کاربرد های مختلفی در فضاهای متفاوت دارد. یکی از این کاربردها چمن مصنوعی در باغ تالار عروسی است. در باغ ها و باغچه های تالار عروسی، امروزه معمولا از چمن مصنوعی به جای چمن های طبیعی استفاده میشود. اگر قصد آشنایی با  چمن مصنوعی باغ تالار عروسی را دارید، این مقاله شما را به سوی انتخابی درست هدایت می کند..

چمن مصنوعی باغ و  تالار عروسی

امروزه استفاده از چمن مصنوعی در کاربری باغ تالار عروسی به عنوان فضای سبز رو به افزایش است. چمن مصنوعی مورد استفاده در باغ تالارهای عروسی، از نوع چمن مصنوعی تزئینی است. به دلیل افزایش باغ تالارهای عروسی، در حال حاضر چمن مصنوعی مورد استفاده برای این کاربری، از پر فروش ترین چمن مصنوعی های تزئینی است. طراحی و استفاده از چمن مصنوعی در سالن های سرپوشیده تالارها نیز جلوه جذاب و متفاوتی به فضا می دهد.

فهرست مطالب

    چمن مصنوعی هایی که در باغ تالار ها استفاده می شود، معمولا از با کیفیت ترین نوع چمن مصنوعی های تزئینی است. زیرا بافت لطیف و نرم آن در استفاده در باغ تالار ها بسیار مناسب است. چمن مصنوعی باغ تالار عروسی باید در مقابل ضربه، ساییدگی حاصل از رفت و آمد و … مقاوم باشد. همچنین از آن به عنوان فرشی زیبا و تزئینی میتوان در نزدیکی آبنما ها، حیاط تالار و یا باغچه ها استفاده کرد.

     تالارها به دنبال فضای سبزی بدون تغییر و سرسبزی دائمی هستند. بنابرین استفاده از چمن های طبیعی برای آنها بسیار هزینه بر و پر دردسر است. از طرفی هم عمر مفید استفاده ازچمن طبیعی بالا نیست و نیاز به نگهداری بسیاری دارد. به همین دلیل بهترین جایگزین برای چمن های طبیعی استفاده از چمن های مصنوعی در باغ تالار های پذیرایی است.

    مقاله پیشنهادی: نگهداری از چمن مصنوعی

    چمن مصنوعی فضای بسته تالار عروسی

     

    مزایای چمن مصنوعی باغ تالار

    1. ترکیب چمن مصنوعی با وسایل موجود در محوطه تالار ها بسیار امکان پذیر تر از چمن های طبیعی است.
    2. چمن مصنوعی بسیار راحت تر از چمن طبیعی شسته میشود. از طرفی چمن مصنوعی به دلیل جذب کمتر آلودگی، بسیار بهداشتی تر از چمن طبیعی است.
    3. برای طراحی کردن فضای سبز و دارای چمن، با استفاده از چمن مصنوعی راحت تر میتوان فضا را طراحی کرد. زیرا مدل و نحوه رویش چمن های طبیعی ممکن است منظم نباشد.
    4. یکی دیگر از دلایل استفاده از چمن مصنوعی در باغ تالار های عروسی، مقاومت بالای چمن مصنوعی باکیفیت در هر نوع شرایط آب و هوایی خشک و حساس است. همچنین چمن مصنوعی مقاومت بسیار بالاتری در مقابل عبور و مرور، نسبت به چمن طبیعی دارد.
    5. کوددهی چمن طبیعی بسیار بوی نا مطبوعی دارد. همچنین تهیه کود های چمن طبیعی بسیار هزینه بر است. از آنجایی که چمن مصنوعی نیازی به کود دهی ندارد. بوی نا مطبوعی را نیز تولید نمیکند. به همین منظور انتخابی بسیار کاربردی برای باغ تالار های عروسی است.
    6. استفاده از چمن طبیعی بسیار هزینه بر است. به همین دلیل است که، چمن مصنوعی قابل شستشو در باغ تالارهای عروسی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. زیرا نیازی به هزینه و زمان هایی برای هرس کردن، نگهداری از چمن، آبیاری و … ندارد.

    در نهایت میتوان اینگونه برآورد کرد که، استفاده از چمن مصنوعی در باغ تالار های عروسی و زمین هایی با مساحت های بالا بسیار اقتصادی تر، کاربردی تر و زیباتر از چمن های مصنوعی است.

    چمن مصنوعی ورودی تالار

    نحوه طراحی و اجرا چمن مصنوعی تالار

    استفاده کردن از چمن مصنوعی در تالار عروسی به جای چمن طبیعی میتواند در به وجود آوردن فضایی کاملا مرتب و طراحی شده کمک کننده باشد. برای اجرایی کردن چمن مصنوعی در باغ تالار های عروسی، ابتدا باید زمینی را که میخواهید آن را چمن کنید. کاملا از نظر ابعاد بررسی کنید. سپس طراحی را با نرم افزار انجام دهید. و یا اینکه دقیق روی کاغذ رسم کنید. بعد از آن باید زیر سازی چمن مصنوعی را انجام دهید.

    پس از انجام زیرسازی شما میتوانید چمن مصنوعی تزیینی را نصب و استفاده کنید. در قسمت هایی که نیاز است، چمن مصنوعی تزئینی را با کاتر برش بزنید تا اجرایی کردن چمن مطابق با طراحی شما پیش برود. یکی از مهم ترین ویژگی های چمن مصنوعی تطبیق پذیری با هر طرحی است.

    انتخاب چمن مصنوعی مناسب تالار عروسی 

    برای انتخاب چمن مصنوعی در باغ تالار های عروسی بهتر است ابتدا انواع چمن های مصنوعی را بشناسید. بنابراین می توانید چمن مصنوعی را با توجه به مقاومت، عمر مفید و کارایی آن انتخاب کنید. انتخاب چمن مصنوعی با کیفیت اولین قدم برای اجرایی کردن چمن مصنوعی در این فضا است. به مقاله چمن مصنوعی با کیفیت در وبلاگ فرتاک مراجعه نمایید.

    مقاله پیشنهادی: آشنایی با چمن مصنوعی مدارس

    چمن مصنوعی ورودی عروس داماد

    نحوه سفارش چمن مصنوعی برای تالار و باغ

    سفارش چمن مصنوعی بر اساس واحد متر مربع انجام می پذیرد. مساحت مورد نظر را طبق واحد متر مربع اندازه بگیرید. عدد به دست آمده را رو به بالا به عدد بدون اعشار رند کنید. سپس چمن مصنوعی را طق عدد به دست آمده و بر اساس متر مربع سفارش دهید. البته این روش برای سفارش چمن مصنوعی رولی است. برای سفارش تایل چمن مصنوعی باید مساحت به دست آمده را تقسیم بر مساحت هر تایل نموده و تعداد چمن تایل مورد نظرتان را سفارش دهید.

    شرکت فرتاک نمایندگی چمن مصنوعی در غرب تهران است. اگر می خواهید بدون واسطه چمن مصنوعی قیمت مناسب تهیه کنید، به سایت فرتاک مراجعه نمایید. قیمت چمن مصنوعی برای حیاط یا قیمت چمن مصنوعی برای تراس مورد نیازتان را به صورت به روز شده در سایت فرتاک ببینید. همچنین می توانید به شکل تلفنی استعلام موجودی و قیمت را از تیم فروش فرتاک بخواهید.

    مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم