چمن مصنوعی و دکوراسیون خانه

از آنجایی که چمن مصنوعی به رنگ سبز است تاثیر بسیاری در زیبایی دکوراسیون دارد. چرا که رنگ سبز یکی از زیباترین رنگ ها و همچنین یکی از رنگ های آرامش بخش به شمار می رود.  بسیاری از افراد از این رنگ در طراحی دکوراسیون خود استفاده می کنند. همچنین این رنگ حس طراوت و شادی را به خانه می آورد و امید به زندگی را در افراد بالاتر می برد. در این مقاله به ارتباط چمن مصنوعی و دکوراسیون خانه می پردازیم. همچنین به بررسی کاربردهای مختلف چمن مصنوعی در دکوراسیون خانه می پردازیم.

روانشناسی رنگ سبز

از لحاظ معنای رنگ، رنگ سبز رنگ رشد، بهار، تجدید و تولد دوباره است. از دیدگاه روانشناسی رنگ، سبز متعادل کننده‌ی قلب و احساسات است. این رنگ میان عقل و دل تعادل ایجاد می‌کند. سبز رنگی عاطفی و مثبت است. به ما توانایی عاشق شدن و پرورش بی قید و شرط خود و دیگران را می‌دهد. همانطور که می دانیم رنگ سبز ترکیبی از رنگ آبی و زرد است. وضوح ذهنی و خوش بینی زرد را با آرامش عاطفی و بینش ذهنی آبی را یک جا در بر دارد. رنگ سبز امید و سخاومت را هدیه می دهد که در رنگ ها دیگر موجود نیست.

سبز رنگی است که به خوبی درست و غلط را تشخیص می‌دهد و ما را به قضاوت درست دعوت می‌کند. آن هر دوطرف معادله را بررسی می‌کند. بالا پایین می‌کند و در نهایت در جایگاهی اخلاقی تصمیم می‌گیرد. سبز احساس عشق به طبیعت، خانواده، دوستان و حیوانات و خانه را ترویج می‌دهد. این رنگ عاشق باغ، خانه و میزبانی است. سبز بخشنده است و دوست دارد به اشتراک بگذارد. همچنین به دنبال آن است که دیده شود. دوستی صمیمی است که می‌توان راز دل با او گفت و او آن را حفظ می‌کند. این رنگ با پایداری و استقامت در ارتباط است و به انسان قدرت مقابله با سختی‌ها را می‌دهد. سبز رنگ کامیابی و وفور ثروت است.

فهرست مطالب

    تاثیر روانشناسی رنگ سبز در معماری

    از اثرات روانی رنگ سبز برای ایجاد فضایی آرام و آرامش‌بخش در خانه خود استفاده کنید. اثرات روانی رنگ سبز شبیه به رنگ آبی است. سبز به عنوان آرامش  دیده می‌شود. سبز برای چشم بسیار آرامش‌بخش است و از طبیعت چیز‌های زیادی به ما می‌دهد. بهترین راه برای استفاده از سبز در طراحی داخلی استفاده از طیفی از رنگ سبز در طراحی داخلی است. همچنین ترکیب درست این رنگ با رنگ های دیگر حائز اهمبت است.  نرمی و لطافت بافت چمن مصنوعی و رنگ سبز آن بهترین گزینه برای ایجاد آرامش در خانه های شماست.

     

    چمن مصنوعی و دکوراسیون داخلی

    چمن مصنوعی و تاثیر آن بر دکوراسیون خانه

    از آنجایی که چمن مصنوعی به رنگ سبز است تاثیر بسیاری در زیبایی دکوراسیون دارد. چرا که رنگ سبز یکی از زیباترین رنگ ها و همچنین یکی از رنگ های آرامش بخش به شمار می رود.  بسیاری از افراد از این رنگ در طراحی دکوراسیون خود استفاده می کنند. بسیاری از افرادی نمی دانند چمن مصنوعی چیست و اطلاعاتی در مورد کاربرد آن ندارند. این افراد باید بدانند که این چمن ها در ابتدا در استادیوم های ورزشی مورد استفاده قرار میگرفته است. مزیت های بسیار چمن مصنوعی در مقایسه با چمن طبیعی موجب شد که افراد از چمن های مصنوعی به عنوان جایگین چمن طبیعی در فضاهای داخلی و خارجی استفاده کنند. در واقع تفاوت چمن مصنوعی و چمن طبیعی بسیار زیاد می باشد. ولی از نظر ظاهری دقیقا مشابه هستند. با این تفاوت که چمن مصنوعی برخلاف چمن طبیعی همیشه سرسبز و یکدست است.

    یکی از تاثیراتی که چمن مصنوعی بر روی دکوراسیون دارد این است که روحیه مثبت اندیشی شما را بسیار بیشتر می کند. زمانی که شما همیشه این رنگ را در فضای مورد نظر خود مشاهده کنید بدون شک هر روز خود را به نیکی آغاز می کنید. بنابراین نسبت به تمامی وقایع زندگی خود احساس خوبی خواهید داشت. رنگ سبز یکی از رنگ هایی است که چشم شما را آرام می کند. در واقع به همین دلیل است که بسیاری از افراد در محیط خانه خود از رنگ های سبز استفاده می کنند. بسیاری از افراد بر این باور می باشند که از چمن مصنوعی بیشتر برای ورودی ساختمان ها استفاده می شود. ولی طراحان دکوراسیون این چمن را به درون خانه هم می آورند. بنابراین از آن به بهترین نحو ممکن برای زیبایی بیشتر خانه استفاده می کنند.

    چمن مصنوعی میز ناهارخوری

    استفاده از چمن مصنوعی در دکوراسیون خانه

    بسیاری از افراد از گلدان های سبز رنگ و یا دیوار پوش های سبز رنگ برای دکوراسیون فضای مورد نظر خود استفاده می کنند. این دسته از افراد می توانند از چمن مصنوعی هم برای دکوراسیون فضای مورد نظر خود استفاده کنند. برخی از طراحان دکوراسیون چمن مصنوعی را به عنوان دیوار سبز مورد استفاده قرار می دهند. به این گونه که نوع خاصی از چمن مصنوعی را که به عنوان فنس چمنی و به شکل رولی به فروش می رود را بر روی دیوار خانه نصب می کنند. حتی تلویزیون و یا تجهیزاتی دیگری را هم میتوان بر روی آن ها نصب کرد. در این صورت زیبایی فضای شما بسیار بیشتر می شود. رنگی که این چمن ها دارند موجب می شود آرامش این فضا بیشتر شود و چشمان هر بیننده ای را خیره سازد.

    انواع کاربرد چمن مصنوعی در دکوراسیون خانه

    چمن مصنوعی در دکوراسیون خانه بسیار پر کاربرد است. معمار و یا طرحان دکوراسیون داخلی می توانند به اشکال مختلف از چمن مصنوعی در طراحی خانه شما استفاده کنند و معماری های زیبایی را بیافرینند. برخی از کاربرد های چمن مصنوعی در دکوراسیون خانه عبارتند از:

    استفاده از چمن مصنوعی در حیاط خانه و ترکیب آن با موزائیک و متریال های دیگر و ایجاد زیبایی و سرسبزی دائمی در حیاط خانه.

    استفاده از چمن مصنوعی تزئینی در تراس خانه و ترکیب آن با با متریال های دیگر و ایجاد زیبایی بصری و حس طراوت در خانه.

    استفاده از چمن مصنوعی برای طراحی بام سبز خانه و تغییر کاربری پشت بام از یک فضای بدون استفاده به یک فضای تفریحی و روح بخش.

    استفاده از چمن مصنوعی به عنوان دیوار سبز چمنی در فضای درون خانه و ایجاد حس حیاط و شادمانی با رنگ سبز در خانه.

    استفاده از چمن مصنوعی به عنوان قاب عکس و یا نقاشی و… و زیبایی دو چندان بخشیدن با قاب چمن مصنوعی به وسایل تزئینی که بر دیوار نصب می شود.

    استفاده از چمن مصنوعی به عنوان تزئینی برای میز ناهار خوری خانه و یا استفاده از چمن های با الیاف کوتاه برای زیر بشقاب غذا خوری به منظور القای حس طبیعت.

    استفاده از چمن مصنوعی به عنوان یک فرش نرم، لطیف و خوشرنگ برای کف خانه.

    استفاده از چمن مصنوعی به عنوان پوشش کف اتاق کودک به منظور القای شادمانی و همچنین ایجاد ایمنی برای کودک توسط الیاف نرم چمن مصنوعی

     

    چمن مصنوعی اتاق کودک

    خرید چمن مصنوعی

    بسیاری از افراد بر این باور هستند که قیمت چمن مصنوعی بالا است. به همین دلیل شاید از خرید آن منصرف شوند. این دسته از افراد باید بدانند که چمن مصنوعی قیمت چندان بالایی ندارد. اگر شما بخواهید از آن برای طراحی فضای مورد نظر خود استفاده کنید بدون شک زیبایی بسیاری را به فضای شما می بخشد. همچنین هزینه نگهداری از آن نسبت به گل و گیاهان و چمن طبیعی بسیار ناچیز است. آیا می خواهید با قیمت بهتری این چمن ها را خریداری نمایید؟ باید به نمایندگی چمن مصنوعی مراجعه نمایید و خرید چمن مصنوعی خود را از آن نمایندگی ها انجام دهید. خرید چمن مصنوعی از نمایندگی های مجاز آن بسیار اهمیت دارد.

    نحوه سفارش چمن مصنوعی

    جهت سفارش چمن مصنوعی باید مساحت فضای مورد نظر را اندازه گیری کرده و بر عرض رول چمن مصنوعی تقسم کنید. سپس عدد به دست آمده را رو به بالا به عدد بدون اعشار رند کنید و سفارش خود را بر اساس عدد به دست آمده(واحد متر طول) انجام دهید. همچنین برای خرید تایل چمن مصنوعی باید مساحت چمن مورد نیاز را بر مساحت تایل ها تقسیم کرده و عدد به دست آمده را به عدد بدون اعشار به بالا رند کنید. بنابراین تعداد تایل چمن مصنوعی مورد نیاز شما به دست خواهد آمد. شرکت فرتاک نمایند انواع چمن مصنوعی رول و تایل در غرب تهران است. برای مشاهده انواع چمن مصنوعی و قیمت چمن مصنوعی ارزان مورد نظر به سایت فرتاک مراجعه نمایید. خرید اینترنتی چمن مصنوعی و فروش چمن مصنوعی را به شرکت دکوراسیون داخلی فرتاک تجربه نمایید.

    مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم